Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te 35-45-vuotiaat harrastatte?

Vierailija
31.01.2025 |

Aina sanotaan että menkää työväenopiston kursseille ja harrastuksiin niin saatte ystäviä. Mä olen onnistunut aina menemään sellaisiin joissa on itseäni reilusti vanhempia ihmisiä. Ikä ei ole ystävyyden este mutta olisi kiva saada omanikäistäkin seuraa joskus. Yritän aktivoitua taas kerran voittamaan tämän yksinäisyyden, missähän teitä suunnilleen ikäisiäni tapaisi? 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan yhtä mmorpgia päivittäin ja suuri osa päivittäissosiaalisuuksistani löytyy sitä kautta online. Sopii ihmiselle joka viihtyy paljon itsekseen. Luen, virkkaan, ulkoilen paljon koiran kanssa ja ilman. Ilmajooga on rakkain lajini ja vihdoin sain hommattua kankaan kotiin, ei tarvitse enää kulkea studiolla harrastamassa määrättyihin kellonaikoihin. Käsitöitä harrastaisin enemmänkin jos kädet ja talous kestäisi.

Vierailija
62/71 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari-kolmekymppisenä sama ongelma, että onnistuin valitsemaan harrastukseni aina 'mummoryhmistä'. Nyt kun viisikymppiä kolkuttelee, en edes välitä ryhmäharrastuksista. Saan ikäisistäni naisista tarpeeksi jo työelämässä ja muutenkin... Somesta instan puolelta olen löytänyt mukavaa etäharrastusseuraa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä mieheni kanssa. Ja perhe-elämää. Arkea ihan vaan.

Vierailija
64/71 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v. Ja harrastaisin mielellään seksiä mutta kumppani puuttuu. En yleensä liiku kotoa paljoa ulos. Minun luo saa kyllä tulla. Ulko-ovi on aina auki saa tulla suoraan sisään. Saatan olla vaan ilman vaatteita jos ei häiritse. Asun ylämyllyllä.

Vierailija
65/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmennan toisten kakaroita urheilussa 3-5 kertaa viikossa. Vai voiko sanoa harrastuksesksi kun siitä saa korvauksen?

Vierailija
66/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityö. Onko imuroitu, astiat tiskattu, matot puhdistettu, pesty pyykit, WC pesty. Roskat, tupakka-astia viety..ikkunat pyyhitty. Kaupassa käyty. Jääkaappi kunnossa

Vierailija
67/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelejä ja lukemista. En mitään sosiaalista. Viihdyn parhaiten yksin.

Vierailija
68/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloa. N42

69/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan musiikin soittoa. Rullalauvan kaivoin parivuotta sitte esille ja lähtiin Parkille näyttään junnuille old school temppuja. Käyn ongella kesäsin. Joskus käyn hiihtämässä. Sillon tällön pelaan pleikkaa. Joskus väsään jonku koottavan pienoismallin tai maalailen miniatyyrejä. Pyöräilen joka päivä. Ruvennut harjoittelemaan 3d animaatiota. 

Vierailija
70/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koiria, joiden kanssa lenkkeilen päivittäin useamman tunnin. Niiden turkinhoito menee harrastuksesta sekin.

Kirjoitan, teen käsitöitä, värkkään jotain tietokoneella, luen jonkin verran... Kaikkea, mitä pystyy tekemään kotona kohtuu vähällä rahalla. 

Vierailija
71/71 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelyä, lähinnä