Kylläpä on ankean värisiä vaatteita vaatekaupoissa. Eikö värikkäämmät todella mene kaupaksi?
Pitkästä aikaa kiertelin nämä peruskaupat eli kappahl lindex hm sokkari. Mustaa, harmaata, tummansinistä, beessiä, vähän vaaleanpunaista oli valikoimat pääosin. Ihan tosi ankeaa
Kommentit (250)
Mua ärsyttää kun kaikki kuosit on jotain pikkupikkupiiperrystä, pientä kukkasta tai pilkkua tms.
No missä se mokkamousse nyt sitten on? Senhän piti olla tämän vuoden väri.
Mä olen niiiiiiin kyllästynyt mustaan ja harmaaseen. Enkä myöskään halua mitään nansokuvioita.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun kaikki kuosit on jotain pikkupikkupiiperrystä, pientä kukkasta tai pilkkua tms.
Mene Marimekkoon. Sieltä saat jättimäistä unikkoa koko rahan edestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap käy väärissä kaupoissa.
Ei meilläpäin oikein ole muita vaatekauppoja, ja noihinkin pitää ajaa 60km yhteen suuntaan joten minkäs teet. Yleensä aina ostankin netistä, niin kuin alussa jo kerroin. Ap
Täällä yksi mustan värin puolustaja joka inhoaa likaisia värejä, kuten oliivinvihreää, kuravellin sävyistä harmaata ja paskanruskeaa. Musta on aina musta.
Te olette itse ankeita kun kuvittelette että jollain saatanan punaisella tai keltaisella vaatteella voitte pelastaa maailman. Nansolla on paljon värejä, mutta niitä ei osteta, vaan ne päätyvät kaikki alennusmyyntiin.
Muotimafia määrittää vuosien ja kausien muotiväirt monta vuotta etukäteen että osataan kankaat ja vaatteet valmistaa oikeanvärisiksi ja firmat sitten maksavat hunajaa näistä tiedoista että osaavat varautua mitä ne muotilehdet tyrkyttävät ja mitä ihmiset tahtovat ostaa. Jos lehdessä lukee että pitää olla mustaa ruskeaa ja beessiä, se myy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väriä pitäisi olla?
Persikkaa. Kaunista ja vaaleaa. Vaaleaa lehdenvihreää, kermanväristä, luonnonvalkoista. Heleää turkoosia, maitokahvin värejä, vaaleaa keltaista esim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meilläpäin oikein ole muita vaatekauppoja, ja noihinkin pitää ajaa 60km yhteen suuntaan joten minkäs teet. Yleensä aina ostankin netistä, niin kuin alussa jo kerroin. Ap
Mitäs asut syrjäkylällä. Ei kukaan itseään arvostava ihminen osta paskaa lindexiä. Stockan naistenvaateosastolla on kaikki haluamasi värit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs asut syrjäkylällä. Ei kukaan itseään arvostava ihminen osta paskaa lindexiä. Stockan naistenvaateosastolla on kaikki haluamasi värit.
👍😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi mustan värin puolustaja joka inhoaa likaisia värejä, kuten oliivinvihreää, kuravellin sävyistä harmaata ja paskanruskeaa. Musta on aina musta.
Te olette itse ankeita kun kuvittelette että jollain saatanan punaisella tai keltaisella vaatteella voitte pelastaa maailman. Nansolla on paljon värejä, mutta niitä ei osteta, vaan ne päätyvät kaikki alennusmyyntiin.
Nanson vaatteet on rumia. Kuviot on kauheita. Värit on jyst sitä mitä inhoan enkä osta. Ja laatukin on mennyt huonommaksi.
Ostin muutama vuosi sitten 2 persikan väristä t-paitaa. Ne oli kauniita. Olisin ostanut lisää mutta ne loppui eikä uusia tullut. Ostin yhden ruskean t-paidan. Nekin loppui heti eikä uusia tullut.
En osta enää yhtäkään vaatetta minkä väristä ja mallista en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stocka on nykyään Lindex.
Sitä paitsi Stockan laatu on paskaa. En osta niiden omia merkkejä enää ikinä. Neuleet ja t-paidat kulahtaa ja nyppyyntyy nopeammin kuin ehdin kissaakaan sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nanson vaatteet on rumia. Kuviot on kauheita. Värit on jyst sitä mitä inhoan enkä osta. Ja laatukin on mennyt huonommaksi.
Ostin muutama vuosi sitten 2 persikan väristä t-paitaa. Ne oli kauniita. Olisin ostanut lisää mutta ne loppui eikä uusia tullut. Ostin yhden ruskean t-paidan. Nekin loppui heti eikä uusia tullut.
Mä itseasiassa ostin viime kesänä Nansolta ihanan korallinvärisen pitkän pellavapaidan jota käytin mekkona. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niillä on sitä oranssia. Ne mun t-paitani oli vaaleampia. Tosi kaunis väri. Harvoin näkee.
Mä ostin sit yhden tummansinisen pellavavaatteen. Ei niin kauhean hyvä mutta kyllä sitä voi pitää. Mutta enää en osta. Ostan ens kesän vaatteet jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Pariisissa luottoliike. Käyn siellä kerran pari vuodessa, ostan kotimaisista verkkokaupoista minkä voin, ja yritän pitää hyvää huolta talvitakeistani. Jos näen hyvän huivin, ostan heti. Näin pysyn väreissä, eikä kaappi täyty mustasta.
Mäkin haluaisin erivärisiä huiveja. Niillä saisi helposti sopivaa väriä kasvojen lähelle eikä sitten niin haittaisi jos muu yläosa ei olekaan kaikkein pukevimman värinen.
Det fungerar inte. Det blir som ett grå-svart hem med lite beige och rosa dynor. Hemmet är fortfarande för rysligt.
Och samma på finska.
Piti itsekin käyttää kääntäjää kun en suomenruotsia ymmärrä yhtään. Hän ilmeisesti kirjoittaa, että jokin ei toimi. Siitä tulee kuin harmaa-musta koti ja rosan väriset tyynyt. Koti on edelleen kamala.
Asetelman pitäisi olla niin, että perusvärejä on aina saatavilla. Mutta sitten pitäisi olla valikoima eri värisiä muita vaatekappaleita. Ei se hyödytä, että jokaikinen paita on saatavilla väreissä musta, valkoinen ja vaaleansininen. Jos ei pidä vaaleansinisestä eikä se sovi, niin vaikeaa on. Tällä hetkellä väreinä ovat vaaleanpunainen, murrettu vihreä, vaaleansininen.
Kuka muistaa Seppälän t-paitojen värit? Oli koko värisuora keltaista, pinkkiä, vihreää, sinistä, oranssia jne. Oli mukava koostaa asukokonaisuus kivoista väreistä.
On se sitä. Minä kävin tänään. Pelkkää mustaa, harmaata ja kaikkia muita tumman sävyjä ja valkoista. Ei värejä missään. Ei keltaista, vihreää, punaista, sinistä, ei mitään. Ei edes mitään murrettuja versioita noista.