Miksi duunarit äänestävät kokoomusta?
Kokoomus ottaa ilomielin kaikki työntekijän edut pois. Mielellään myös palkan. Orjatyö kun on kokoomuksen mielestä sivistystä ja täysin oikeudenmukaista.
Miksi siis duunarit äänestävät kokoomusta yhä uudelleen? Eivätkö muita puolueita tunne?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miksi duunari äänestää persuja?
PS ja Demarit ovat olleet perinteisesti ns tavallisen kansan puolueita. Nykyään vain demarit.
Jo se että tällaista pitää kysyä kertoo kaiken vasemmistopuolueista.
Vierailija kirjoitti:
Kun ite painaa duunia ei halua että muut v..ttu makaa kotona tekemättä mitään. Veroja en halua yhtään enempää. Ei mitään järkeä missään. Mä haluan mun palkan mulle.
Kokoomushan nosti juuri aika merkittävää veroa. Muistatko? Arvonlisäveroa.
Tiesitkö, että monet työttömät haluavat töihin, mutta eivät saa työpaikkaa aktiivisesta työnhausta huolimatta? Työttömyys on harvoin työttömän vika.
Vierailija kirjoitti:
Jo se että tällaista pitää kysyä kertoo kaiken vasemmistopuolueista.
Miten se kertoo mitään? Yksi yksittäinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska ovat kateellisia kuspäitä kaikkille tuensaajille ja tietävät että kun äänestävät kokoomusta niin köyhien tukia leikataan rajusti, niin kuin on nyt nähty! Eli, helvetin pikkusieluisia kuspäitä ovat nuo "duunarit"!
Ei olla, porvari esittää meitä täälä vauvalla ja muualla ihan jatkuvasti.
Ei meitä haittaa huolehtia köyhistä, porvari teeskentelee moista, samanlailla kun se maalaa meille kauhukuvia köyhistä.
Täälä on yksi porukka jotka on meitä muita vastaan ja meidän muiden lompakoilla ja se ei kumpikaan köyhät eikä duunarit.
Jos sinä odotat että äänestäjä ymmärtää että hänelle valehdellaan, sinä de facto annat hyväksyntäsi valehtelulle, siirrät vastuun niisyä kuulijalle.
Valehtelu on vain valehtelijan vastuulla, valehtelijat vastuuseen!
Vierailija kirjoitti:
Kun ite painaa duunia ei halua että muut v..ttu makaa kotona tekemättä mitään. Veroja en halua yhtään enempää. Ei mitään järkeä missään. Mä haluan mun palkan mulle.
Lyhytnäköstä lyhytnäköstä, ja aivan liian tunteellista hyvä mies. Sun veroilla kustannetaan myös palvelut joista muuten joutuisit maksamaan kaiken itse. Esimerkiksi lääkkeet ja sairaalakulut voivat olla satoja tonneja. Samoin yhteiskunnan ylläpito olisi muuten olematonta. Onko kannattavaa maksaa kaikki tuo itse muutaman satasen takia? Ryhdistäydyhän nyt hyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Kokeilisit nyt edes kerran elämässäs niitä töitä.
Tuota sontaa levittää neopvauvat ja rikkaat, ne jotka on kustantunu elämäntyylinsä työläisen lompakolla.
Köyhistä kuuluu huolehtia, ne on meidän omia jotka ei pärjää ite, miksi rikas tarvii kaikista eniten samanlaista tukea, miksi rikas ei pärjää itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö, että monet työttömät haluavat töihin, mutta eivät saa työpaikkaa aktiivisesta työnhausta huolimatta? Työttömyys on harvoin työttömän vika.
Joo. Verot nousee kun työkykyistä sakkia istuu pers...eellään kotona. En mä idiootti ole. Työttömänä oon ollut itsekin, mutta maksanut työttömyysturvamaksut ihan itse. Säästän muutaman tonnin pahan päivän varalle . Ja jos ei uutta työtä löydy kohtuuajassa voi alkaa miettiin isommin jos paikkoja löytyy paikkakunnalta avoimena yks vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS on ihmisoikeuksien puolella vasemmiston koronapassia vastaan.
Ja mihin olet mahtanut koronapassia tarvita ainakaan kolmeen vuoteen? Itsekin jouduin ehkä pari kertaa sitä vaan näyttämään.
t. vassari
Kyse on tietysti arvomaailmasta. Äänestäisitkö itse ehdokasta, joka on menneisyydessä tehnyt kauheita asioita eikä ole niistä yhtään pahoillaan tai katuvainen?
Sinusta joku koronapassi on tyyliin eläinrääkkäykseen tai alaikäisten ahdisteluun verrattava asia?
Minusta se on vielä sairaampaa. Siinä täytyy olla ihmisyydessä jotain pahasti vial
"joista toisella on enemmän oikeuksia kuin toisella. Valitettavasti juuri tämmöiset ihmiset usein haluavat ja päätyvät vallankahvaan."
Ei yhtään kuulosta siltä mitä hallitus nyt tekee?
Sama se mitä äänestää, kun talous on rullannut alas jo 17 vuotta. Voidaan soutaa ja huovata hallituskokoonpanoa edes takaisin joka neljäs vuosi, kun oletetaan ruohon olevan aina vihreämpää toisaalla. Silti talous rullaa alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Verot nousee kun työkykyistä sakkia istuu pers...eellään kotona. En mä idiootti ole. Työttömänä oon ollut itsekin, mutta maksanut työttömyysturvamaksut ihan itse. Säästän muutaman tonnin pahan päivän varalle . Ja jos ei uutta työtä löydy kohtuuajassa voi alkaa miettiin isommin jos paikkoja löytyy paikkakunnalta avoimena yks vuodessa.
Nykyinen hallitushan on lisännyt työttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyysvihakaan ei ole rationaalista ajatuksenkulkua, koska muiden työllisyys tai työttömyys ei käytännössä vaikuta kenenkään elämään ellei tilanne ole omakohtainen tai sitten itse olet työtön tai kilpailet muiden kanssa työpaikoista. Myöskään veroja on turha ottaa keskusteluun mukaan, koska kukaan ei tiedä mihin juuri ne omat verot käytetään, niissähän ei mitään erittelyjä ole. Kyseessä on täysin tunneperäinen ilmiö, joka on järjetöntä, koska käytännössä tilanteella ei pitäisi olla mitään rationaalista haittatekijää omassa elämässä. Päin vastoin voi olla jopa positiivistakin, että mitä vähemmän henkilöitä juuri sinun paikasta kilpailee sen todennäköisemmin saat myös oman työpaikkasi pitää. Lisäksi voidaan huomauttaa, että mitä itse roikut palstalla parhaaseen työntekoaikaan?
Äänestän Kokoomusta koska mielestäni heikkoja tuetaan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän äänestät. Heikkoja ja sairaita pitääkin tukea, mutta jos olet työkykyinen, vain työhalut puuttuvat, niin silloin saisit menettää tukesi. Ja on aivan sama oletko silloin alkuasukas vai kumiveneen tuoma.
Hyvät puheet uppoaa duunariin ja työttömään. Ei osata muistella historiaa ja sitä mistä sitä on ponnistettu. Duunarin ja työttömän asialla olisi erityisesti sdp ja vasemmisto.
Koska laittavat suomen talouden kuntoon...
Sellaista ei tosin koskaan ole Kokoomuksen aikana tapahtunut. Laman ovat aina saaneet aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinähän äänestät. Heikkoja ja sairaita pitääkin tukea, mutta jos olet työkykyinen, vain työhalut puuttuvat, niin silloin saisit menettää tukesi. Ja on aivan sama oletko silloin alkuasukas vai kumiveneen tuoma.
Kyllä sairaudet ovat suurimmalta osalta ihan itse aiheutettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS on ihmisoikeuksien puolella vasemmiston koronapassia vastaan.
Tuo koronapassi on mennyttä maailmaa jo. Mitä ihmisoikeuksia PS edistää?
Vasemmisto ei ole pyytänyt koronapassia anteeksi, joten sama sairas arvomaailma siellä on jatkossakin päätösten taustalla. PS ajaa normaalien lasten oikeutta saada opetusta ilman kirjainlasten häiriköintiä.
Onko PS pitänyt lupauksensa? No ei. Mikä sinua siinä koronapassissa kaivelee? Minun elämääni se ei vaikuttanut mitenkään.
Meidän perheen elämään vaikutti. Emme ole persuja, mutta päätimme olla ottamatta koroanrokotetta. Ja sitten alkoi noidanvainot - se painostus, mitä koettiiin ystävien ja sukulaisten puolelta ja miten lehdet lietsoivat vihaa rokottamattomia kohtaan - en ole unohtanut enkä unohda ikinä.