Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi duunarit äänestävät kokoomusta?

Vierailija
30.01.2025 |

Kokoomus ottaa ilomielin kaikki työntekijän edut pois. Mielellään myös palkan. Orjatyö kun on kokoomuksen mielestä sivistystä ja täysin oikeudenmukaista.

Miksi siis duunarit äänestävät kokoomusta yhä uudelleen? Eivätkö muita puolueita tunne?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi duunari äänestää persuja?

PS on ihmisoikeuksien puolella vasemmiston koronapassia vastaan.

Tuo koronapassi on mennyttä maailmaa jo. Mitä ihmisoikeuksia PS edistää?

Vasemmisto ei ole pyytänyt koronapassia anteeksi, joten sama sairas arvomaailma siellä on jatkossakin päätösten taustalla. PS ajaa normaalien lasten oikeutta saada opetusta ilman kirjainlasten häiriköintiä.

PS ratsastaa viholliskuvia luomalla ja pyrkii tuomaan kouluihin jonkinlaista kovan kurin ympäristöä. Jälkimmäinen kuitenkin kapsahtaa fyrkan puutteeseen.

Vierailija
22/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi se parempi sitten? Duunari ei myöskään halua raataa niskalimassa kun toiset saa saman rahan / elintason kotona makaamalla. Siksi esim. vasemmisto on poissuljettu. Persuilla taas energia menee ihan muuhun säätöön kun asioiden hoitamiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Kokoomus on oikeassa, eikä vaihda mielipiteitään kuin tuuliviirit. Harmi silti, etten ole varakas.

Missä asioissa se on oikeassa? Anna jokin konkreettinen esimerkki.

Ei näiltä valitettavasti ikinä tule vastausta. Menevat tunteella ja musta tuntuu asenteella, ja osa on jopa onnistunu itselleen uskottelemaan, että tunteensa ovat faktapohjaisia päätöksiä

Vierailija
24/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi se parempi sitten? Duunari ei myöskään halua raataa niskalimassa kun toiset saa saman rahan / elintason kotona makaamalla. Siksi esim. vasemmisto on poissuljettu. Persuilla taas energia menee ihan muuhun säätöön kun asioiden hoitamiseen...

Suomessa on työttömyyttä, mikä ei ole työttömien vika. Monet työttömät haluavat töihin, mutta eivät yksinkertaisesti saa työpaikkaa. Nuo "elämäntapatyöttömät" eivät ole mikään todellinen uhka Suomelle.

Vierailija
25/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa kaikkia munia samaan koriin.

Vierailija
26/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo koronapassi on mennyttä maailmaa jo. Mitä ihmisoikeuksia PS edistää?

Vasemmisto ei ole pyytänyt koronapassia anteeksi, joten sama sairas arvomaailma siellä on jatkossakin päätösten taustalla. PS ajaa normaalien lasten oikeutta saada opetusta ilman kirjainlasten häiriköintiä.

PS ratsastaa viholliskuvia luomalla ja pyrkii tuomaan kouluihin jonkinlaista kovan kurin ympäristöä. Jälkimmäinen kuitenkin kapsahtaa fyrkan puutteeseen.

Laki mobiililaitteiden kiellosta oppitunneilla on mielestä tosi hyvä uudistus eikä maksa juuri mitään.

Vierailija
27/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Kokoomus on oikeassa, eikä vaihda mielipiteitään kuin tuuliviirit. Harmi silti, etten ole varakas.

Ansiotuloverotuksen laskemisessa ja palvelumaksujen korotuksissa. Terveydenhuoltopalvelumaksuja on korotettu hyvällä kädellä, mutta enemmänkin voisi.

Aikuisen ihmisen tulisi kustantaa itse omat terveydenhuoltokulunsa. Miksi on pakko kuulua suureen sairauskassaan? 

Vierailija
28/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin olet mahtanut koronapassia tarvita ainakaan kolmeen vuoteen? Itsekin jouduin ehkä pari kertaa sitä vaan näyttämään.

t. vassari

Vierailija
29/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiotuloverotuksen laskemisessa ja palvelumaksujen korotuksissa. Terveydenhuoltopalvelumaksuja on korotettu hyvällä kädellä, mutta enemmänkin voisi.

Aikuisen ihmisen tulisi kustantaa itse omat terveydenhuoltokulunsa. Miksi on pakko kuulua suureen sairauskassaan? 

Haluatko siis samanlaisen terveydenhuoltomallin kuin vaikkapa Yhdysvalloissa? Terveyserot kasvaisivat, mikä olisi haitaksi kansantaloudelle.

Vierailija
30/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku kauppatieteilijä äänestää demareita? Tai vasemmistoa. Miksi kaikki kovapalkkaiset ei äänestä kokoomusta? Jokainen valitsee kenet haluaa. Mä äänestän hyvää tyyppiä.

Se hyvä tyyppi vaan joutuu seuraamaan puoluekuria ja ajamaan päätöksiä jotka ei häntäkään välttämättä miellyttäisi.

Vierailija
31/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on ihmisoikeuksia vastaan. Myös omaan puolueeseen kuuluvia eläkeläisiä, työttömiä ja sairaita vastaan.

Vierailija
32/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobiililaitteiden käytön kieltäminen oppitunneilla tuskin on pelkästään persujen aloite (ei olekaan, sitä kannattavat useimmat meistä aikuisista puoluekannasta riippumatta opettajat mukaan lukien) ja vaikka olisikin, niin kuka äänestää PS:n ehdokasta sen vuoksi? Muu on pelkkää touhuilua ja älämölön pitämistä. Kunniakkasti myös kännätään ja tehdään laittomuuksia. Homous on kauhea asia, mutta ei koske himoja persuja, jolla saa olla myös muualta tullut puoliso.

Aina on porukkaa, joka haluaa samaistua ns. menestyjiin. Vaaligalluppien perusteellakin saatetaan äänestää  todennäköisiä voittajia. Äänestämiseen voivat vaikuttaa myös sellaiset asiat, joilla ei ole mitään tekemistä esimerkiksi kuntavaalien kanssa. Mielikuvia ja toiveajattelua. 

Vierailija
33/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina äänestänyt kokoomusta koska en halunnut jäädä pienipalkkaiseksi duunariksi vaan olen uskonut siihen että omasta työstä pitää pystyä myös hyötymään. 

Tämä onkin ollut hyvin kannattavaa, sillä 30 vuoden aikana olen nostanut tasaisesti ansiotasoani kovalla työllä, hallitulla riskin otolla ja keskittymällä siihen lisäarvoon mitä pystyn jollekin toiselle tuottamaan. Välillä olen ollut yrittäjänä ja välillä toisen palveluksessa. 

Viimeiset vuodet ansiotaso on (bruttona) ollut reilusti yli sadantonnin ja eläkelaskuri näyttää että viiden vuoden kuluttua voin jäädä 3500€/kk eläkkeelle ja kun siihen lasketaan omat säästöt ja pääomatulot mukaan niin voin budjetoida aktiiviset eläkevuodet noin viiden tonnin kk-tulojen mukaan. Jotain jää vielä lapsille perinnöksikin. 

Jos olisin jäänyt demarijunaan odottamaan että TES korotus ja tulonsiirrot pelastavat talouteni niin olisin edelleen pienipalkkainen kassatarjoilija tai autokuski ja eläkkeelle jäämiseen olisi 5-10 vuotta pidempi aika kuin nyt. 

Mielestäni ainoastaan varakkailla on varaa äänestää vasemmistoa, pienituloisia kannustan sen sijaan äänestämään puoluetta joka haluaa nähdä teidän onnistuvan, menestyvän ja vaurastuvan. 

Vierailija
34/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten vaan lähde valittamaan kustannuksia kun aikanaan monisairaana eläkeläisenä ravaat viikon välein sairaalassa. Ja hintojakin on korotettu kun tuloverotusta on pienennetty. Jenkkimalliin jos mennään, niin lähdetään kymppitonneista maksujen kanssa. Oletkohan miettinyt nyt asiaa ihan kunnolla loppuun asti? Ja että noissa "rationaalisissa" päätöksissä ei olisi vähän tunnetta mukana? Esim mua vituttaa maksaa veroja byyyäää😫😫

Vierailija
35/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina äänestänyt kokoomusta koska en halunnut jäädä pienipalkkaiseksi duunariksi vaan olen uskonut siihen että omasta työstä pitää pystyä myös hyötymään. 

Tämä onkin ollut hyvin kannattavaa, sillä 30 vuoden aikana olen nostanut tasaisesti ansiotasoani kovalla työllä, hallitulla riskin otolla ja keskittymällä siihen lisäarvoon mitä pystyn jollekin toiselle tuottamaan. Välillä olen ollut yrittäjänä ja välillä toisen palveluksessa. 

Viimeiset vuodet ansiotaso on (bruttona) ollut reilusti yli sadantonnin ja eläkelaskuri näyttää että viiden vuoden kuluttua voin jäädä 3500€/kk eläkkeelle ja kun siihen lasketaan omat säästöt ja pääomatulot mukaan niin voin budjetoida aktiiviset eläkevuodet noin viiden tonnin kk-tulojen mukaan. Jotain jää vielä lapsille perinnöksikin. 

Jos olisin jäänyt demarijunaan odottamaan että TES korotus ja tulonsiirrot pelastavat talouteni niin olisin edellee

Miten esimerkiksi lisien leikkaaminen hyödyttää pienituloista duunaria?

Vierailija
36/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarille valehdeltiin, nyt duunari menettää duuninsa koska näin nyt oli vaan PAKKO, seuraavaksi on PAKKO mennä työleirille ansaitsemaan elantonsa koska on PAKKO, kyllä duunari varmasti ymmärtää.

Ei tämä ole äärioikeiston vallankumous, tämä on PAKKO ja se on ihan selkeästi eri sana.

Muistakaa äänestää, jos teillä on vielä ensi vaalien aikaan äänioikeus!

Vierailija
37/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska ovat kateellisia kuspäitä kaikkille tuensaajille ja tietävät että kun äänestävät kokoomusta niin köyhien tukia leikataan rajusti, niin kuin on nyt nähty! Eli, helvetin pikkusieluisia kuspäitä ovat nuo "duunarit"!

Vierailija
38/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin olet mahtanut koronapassia tarvita ainakaan kolmeen vuoteen? Itsekin jouduin ehkä pari kertaa sitä vaan näyttämään.

t. vassari

Kyse on tietysti arvomaailmasta. Äänestäisitkö itse ehdokasta, joka on menneisyydessä tehnyt kauheita asioita eikä ole niistä yhtään pahoillaan tai katuvainen?

Vierailija
39/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennyvttuun sinä et ole yksi meistä.

Ei meitä harmita se että köyhä ei pärjää ilman meitä, meitä vtuttaa se miksi rikas ei pärjää ilman meidän lompakkoa, köyhien menot ln verrannollisesti yks kärpäsen pieru ja he sentään oikeasti tarvii apua.

Yritystuet pk-yrityksille pois niiltä jotka niitä ei tarvii ja terveydenhuollon on pakko lakata kilpailemasta keskenään julkisista varoista, yhteiset rahat yhteiseen käyttöön, pörriäiset pärjätköön omin jaloin.

Vierailija
40/81 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jäänyt demarijunaan odottamaan että TES korotus ja tulonsiirrot pelastavat talouteni niin olisin edellee

Kiitos chatgpt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi