Stadium etsii kesätyöntekijöitä: hakemiseen kuuluu 120 kohtainen persoonallisuustesti
Sairaaksi mennyt rekrytoinnit. Epäilemättä noihinkin tulee monta sataa hakemusta silti.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Myrkyllisin työpaikka ikinä.
Seurataanko henkilökohtaista myyntiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luotan vaistooni kun olen hakenut työntekijöitä. En ala testailee vaan kysymyksillä erotan hyvän ja huonon työntekijän. Kerran sain huonon työntekijän, tai se oli 2 päivää töissä ja sitten ei tullut enää eikä vastannut edes puhelimeen.
Minne haet työntekijöitä? Ymmärrätkö kuinka hyvin erilaisista persoonista ja heidän vahvuuksista? Haluatko tunnollisen ja rehellisen työntekijän joka hoitaa työnsä kunniallisesti?
Hauskaa, koska minua ei otettu sen vuoksi töihin useampaan paikkaan, koska testien mukaan olin liian rehellinen, tunnollinen, kiltti jne. Pitäisi olla kilpailuviettinen valehtelija saadakseen työtä.
Tulee mieleen että noissa myymälöissä kilpaillaan myyjien kesken asiakkaista ja myynnistä. Voiko johtua
Onko vielä myyjän töitä jossa ei ole tulosvelvollisuutta? Ainakin vaatemyyjillä ollut jo vuosikausia. Seurataan asiakasmääriä suhteessa tekemiisi kauppoihin ja kaupan yhteissummaan. Helposti tulee sanomista jos myynnit sakkaa.
Sen verran passiivisaggressiivisia kassoja nähty mm. Stockmannilla että on paikallaan persoonallisuustestit.
Stadiumilka lähinnä nuoria tyttösi joilla ri persoonallisuus vielä kehittynyt. Kannattaa vasn ohjeistaa että turhat likattelut ja hihittelyt pois.
Paskaduuniin moni osainen temppurata.Huutopärskistä😂
Vierailija kirjoitti:
Sen verran passiivisaggressiivisia kassoja nähty mm. Stockmannilla että on paikallaan persoonallisuustestit.
Stadiumilka lähinnä nuoria tyttösi joilla ri persoonallisuus vielä kehittynyt. Kannattaa vasn ohjeistaa että turhat likattelut ja hihittelyt pois.
Voisi kuvitella että noihin urheiluvälinekauppoihin halutaan nimenomaan ammattitaitoisia myyjiä.
Se siitä HUUTAVASTA TYÖVOIMAPULASTA! Huutonaurua!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset valehtelee työhakemuksissaan ja työhaastatteluissa silmät suurina. Totuushan on se, että se millainen työntekijä on, paljastuu vasta, kun on tehnyt muutaman kuukauden töitä.
Uskon tämän valehtelun mutta joskus vähän näkee jo ihmisestä kuitenkin asioita. Avoimuutta hieman ja rohkeutta kyseenalaistaa ihmistäkin, mielestäni saisi hieman haastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä *tähtipelaajamme* nyt huutonaurua.
Joo. Nuo termit ovat irvokkainta paskaa! Aivan naurettavaa. Ei etsitä astronauttia eikä professoria vaan kassaa ja hyllyjen täyttäjää.
Minulle tuottaisi vaikeuksia käyttää tällaista jargonia hakutilanteessa ihan tosissani. Siis piilotella huvittuneisuuttani. Sitten joku 32v. ammattilainen testaamassa minua... Onneksi ei ole pitkään aikaan tarvinnut.
Vierailija kirjoitti: Ja silläkö ei ole väliä että harrastaa liikuntaa ja tuntee Stadionin tuotteet ennestään?
Mitä varten luulet sen yhden kysymyksen video "haastattelun" olevan, doh. Tietty siinä karsitaan kehopositiiviset (tai liian vanhat) heti kärkeen pois. Yhdellä videokysymyksellä ei selviä muu kuin ulkonäkö ja puheääni.
Ja valintahan tuollaiseen tehdään sitten 97% ulkonäköperustein, että tiedä sitten tuon testin hyödystä?
Vierailija kirjoitti:
Ja valintahan tuollaiseen tehdään sitten 97% ulkonäköperustein, että tiedä sitten tuon testin hyödystä?
Ne kouluttaa sillä jotain tekoälyä.
Vierailija kirjoitti:
Kespro hakee tukkuun kesätyöntekijöitä 25 t/vk ja niillekin pitäisi "parantaakseen mahdollisuuksia" tehdä itsestä 120 sekunnin video hakemuslomakkeen ja CV:n lisäksi. Aivan naurettavia nämä suorittavan työn duuneihin tehtävät pelleilyt!!
Ajatelkaa sitten sitä rekrytoijaa joka joutuu katsomaan satoja videoita sillä ei noita tulkita tekoälyllä.
Myrkyllisin työpaikka ikinä.