Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kenellekkään muulle näin?

Vierailija
30.01.2025 |

Olen 32v ja aina, ihan aina käynyt näin. 16vuotiaasta asti ainakin.

Otan/laitan itsestä kuvia someen. Menee pari/ muutama vuosi niin katson että ompa noloja kuvia että miten kukaan ei ole sanonut mitään tai miten en ole muka itse huomannut miten noloja. Siis oikeasti äärettömän noloja. Ei mitään sellaisia että ollut joku sen ajan muoti juttu joka olisi nolo vaan esimerkkinä yksi kuva jossa olin muka yrittänyt laittaa rock tyyliset vaatteet ja meikit ja yritin poseerata sängyllä hienosti ja vähän paljastavasti.. Lopputulos oli hirveät vaatteet jotka ei ollut yhtään rock, enemmän crack.. meikki aivan järkyttävä samaa luokkaa ja hameen alta paljastui vähän liikaa. Sitten oli yksi aikakausi jossa oli vähän liian rajut filtterit kasvoilla joka kuvissa. Näytti niin täysin epäluonnolliselta jälkeenpäin ja minä oikeasti silloin kuvittelin että ei siitä edes kukaan nää ett on filtteriä laitettu. Juu ei varmaan ole huomannut. Tämäkään ei oikeasti mikään perus filtteri kuva vaan ihan todella rajut filtterit ja varmaan filtterillä otetun kuvan päälle vielä laitettu muokatessa filtteri.

Olisi lukemattomia esimerkkejä mutta pointti on se että miten minulle käy aina niin että mokaan kuvailut ja tajuan sen vasta kauan jälkeenpäin. Miksi en osaa laittaa normaaleja kuvia nettiin, millaisia muillakin? Mikä minua vaivaa? 

Nyt minulla on vaan muutama kuva yhdellä kanavalla ja pelottaa että entäs jos huomaan niidenkin olevan todella noloja parin vuoden päästä. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy, koska en laita kuvia itsestäni someen, se on noloa.

Vierailija
2/4 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy, koska en laita kuvia itsestäni someen, se on noloa.

Niin se kyllä on. Ja turhaa. -AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kukaan ei vaan ole kiinnostunut sun kuvista pätkääkään.

Vierailija
4/4 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kukaan ei vaan ole kiinnostunut sun kuvista pätkääkään.

On varmaan kiinnostunut että miksi tuo on noin sekaisin. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi