Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen venäläistä kirjallisuutta, Dostojevski oikeasti parasta kaunokirjallisuutta mitä olen lukenut

Vierailija
29.01.2025 |

Aiemmin olen lukenut lähinnä faktaa ja elämänkertoja koska fiktio aina niin huonoa. Psykologia ollut lempiaiheita ja yhdessä psykologian kirjassa mainittiin useamman kerran Dostojevski tunnettuna psykologisena kirjailijana. Tuossa psykologian kirjassa käsiteltiin aihetta niin hyvin että oli pakko kokeilla Dostojevskia kun suositeltiin, ostin sitten e-kirjana tabletille 6kpl Dostojevskin teosta hintaan 0,99e.

Nyt luettu Rikos ja Rangaistus sekä melkein Veljekset Karamazov ja olen oikeastaan lukenut viime kuukausina enemmän kuin koskaan ennen. Sen verran viihdyttävää lukea joka ilta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset kirjat on jäätävää paskaa. Siksi niitä ei kukaan lue.

Sinä tuskin luet mitään muutakaan kirjallisuutta.

Vierailija
42/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iigor mitään kirjoja ole lukenut, korkeintaan putten kootut teokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatana saapui Moskovaan  ja jäi sinne asumaan.

Saatanakin lähti Moskovasta, kun oli niin pska paikka.

Vierailija
44/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjodor Mihailovitsh Dosojevskin esikoisteos (suom.) 'Köyhää väkeä' ilmestyi Venäjällä v. 1844,siis  reilusti yli sata vuotta ennen V.Putinin syntymää joten näitä kahta ei pidä sekoittaa keskenään.

Ei ainakaan minun mielestäni.

Hyvä kirjailija Dostojevski, joka tapauksessa, oli.

Sitä ei käy kieltäminen.

Vierailija
45/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on. Yhtä käytin pitämään ikkunaa auki, kun ikkunasta oli mennyt haka. Kirja ehti kellastua ja käpertyä aika reippaasti. Heitin sen roskiin pari viikkoa sitten.

Vierailija
46/46 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin luet mitään muutakaan kirjallisuutta.

Mitään 'jäätäväähän' mikään  paska ei sinänsä(ainakaan  tullessaan) ole vaikka tokihan se kosteana ,sitten  jäähdyttyään ulkovessan peltitynnyrissä  pakkasilmoilla jäätyykin...

Se taas siis johtuu sen ulkopuolisista ilmasto-olosuhteista ja lämpötilasta,eikä suinkaan siitä itsestään eikä sen omimmasta olemuksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä