Suosittelen venäläistä kirjallisuutta, Dostojevski oikeasti parasta kaunokirjallisuutta mitä olen lukenut
Aiemmin olen lukenut lähinnä faktaa ja elämänkertoja koska fiktio aina niin huonoa. Psykologia ollut lempiaiheita ja yhdessä psykologian kirjassa mainittiin useamman kerran Dostojevski tunnettuna psykologisena kirjailijana. Tuossa psykologian kirjassa käsiteltiin aihetta niin hyvin että oli pakko kokeilla Dostojevskia kun suositeltiin, ostin sitten e-kirjana tabletille 6kpl Dostojevskin teosta hintaan 0,99e.
Nyt luettu Rikos ja Rangaistus sekä melkein Veljekset Karamazov ja olen oikeastaan lukenut viime kuukausina enemmän kuin koskaan ennen. Sen verran viihdyttävää lukea joka ilta.
Kommentit (46)
Ei iigor mitään kirjoja ole lukenut, korkeintaan putten kootut teokset.
Vierailija kirjoitti:
Saatana saapui Moskovaan ja jäi sinne asumaan.
Saatanakin lähti Moskovasta, kun oli niin pska paikka.
Fjodor Mihailovitsh Dosojevskin esikoisteos (suom.) 'Köyhää väkeä' ilmestyi Venäjällä v. 1844,siis reilusti yli sata vuotta ennen V.Putinin syntymää joten näitä kahta ei pidä sekoittaa keskenään.
Ei ainakaan minun mielestäni.
Hyvä kirjailija Dostojevski, joka tapauksessa, oli.
Sitä ei käy kieltäminen.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset kirjat on jäätävää paskaa. Siksi niitä ei kukaan lue.
Ne on. Yhtä käytin pitämään ikkunaa auki, kun ikkunasta oli mennyt haka. Kirja ehti kellastua ja käpertyä aika reippaasti. Heitin sen roskiin pari viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset kirjat on jäätävää paskaa. Siksi niitä ei kukaan lue.
Sinä tuskin luet mitään muutakaan kirjallisuutta.
Mitään 'jäätäväähän' mikään paska ei sinänsä(ainakaan tullessaan) ole vaikka tokihan se kosteana ,sitten jäähdyttyään ulkovessan peltitynnyrissä pakkasilmoilla jäätyykin...
Se taas siis johtuu sen ulkopuolisista ilmasto-olosuhteista ja lämpötilasta,eikä suinkaan siitä itsestään eikä sen omimmasta olemuksesta.
Sinä tuskin luet mitään muutakaan kirjallisuutta.