Suosittelen venäläistä kirjallisuutta, Dostojevski oikeasti parasta kaunokirjallisuutta mitä olen lukenut
Aiemmin olen lukenut lähinnä faktaa ja elämänkertoja koska fiktio aina niin huonoa. Psykologia ollut lempiaiheita ja yhdessä psykologian kirjassa mainittiin useamman kerran Dostojevski tunnettuna psykologisena kirjailijana. Tuossa psykologian kirjassa käsiteltiin aihetta niin hyvin että oli pakko kokeilla Dostojevskia kun suositeltiin, ostin sitten e-kirjana tabletille 6kpl Dostojevskin teosta hintaan 0,99e.
Nyt luettu Rikos ja Rangaistus sekä melkein Veljekset Karamazov ja olen oikeastaan lukenut viime kuukausina enemmän kuin koskaan ennen. Sen verran viihdyttävää lukea joka ilta.
Kommentit (46)
Luin nuorena Dostojevskia ja muisteliun että oli hyviä kirjoja. Luin äskettäin uudestaan ja nehän oli yliarvostettua yksinkertaista paskaa.
Votkan kyllästämä kolja vastailee itselleen.
Säälittävyyden huippu. 😂😂😂
Kyllä, koko lailla kaikki suomennetut Dostojevskit löytyvät hyllystä.
Putlerin saavutukset on loistavaa komiikkaa.
Rikos ja rangaistus, puuduttavin kirja minkä olen lukenut.
Raskolnikov kulkee sitä pölyistä tietä edestakaisin. Luoja miten ankea...
Venäläiset kirjat on jäätävää paskaa. Siksi niitä ei kukaan lue.
Saatana saapui Moskovaan ja jäi sinne asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyöty tuossa myöskin se että pääsee paremmin venäläiseen ajatusmaailmaan kiinni. Vaikka kirjat 1800 luvulta niin varmasti osittain kuvaa ajatusmaailmaa vielä tänä päivänä. Mielestäni hyödyllistä tuntea eikä vain kuorossa haukkua.
ap
Jokainen tietää lukemattakin että venäläiset ovat pahoja ja venäjä on pahan valtakunta.
Venäläiset kirjat kuuluu roviolle ettei niiden sadistien kirjoitelmat leviä maailmalle.
Suomalaiset sorsi saamelaisia, kaikki suomalaisuus ja suomalaiset keksinnöt, Suomen kieli ja suomalaiset nyt huonoa? Eikö teillä oo logiikan tajuu? Eli älyä?
Vierailija kirjoitti:
Rikos ja rangaistus, puuduttavin kirja minkä olen lukenut.
Raskolnikov kulkee sitä pölyistä tietä edestakaisin. Luoja miten ankea...
Venäjällä kaikki on ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Luin nuorena Dostojevskia ja muisteliun että oli hyviä kirjoja. Luin äskettäin uudestaan ja nehän oli yliarvostettua yksinkertaista paskaa.
Monelle muullekin venäläiselle asialle käynyt samoin vuoden 2å22 jälkeen, se on nyt muotia
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset kirjat on jäätävää paskaa. Siksi niitä ei kukaan lue.
Ai myös gulaggien kauhuista kirjottanut joka ajettiin maanpakoon.! Mutta sun sivistys on nolla.ja täytehuulet.
Aitmatov on parasta mitä voi olla! Kauniita tarinoita.
Tosin eihän Aitmatov ollut venäläinen, vaan kirgiisi.
Dostojevski on ihan saaaaaaatanan puuduttavaa.
Miksi muuten sekopäät tykkää niin paljon Dostojevskistä?
Höpsis