Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muka haluaa asua rivarissa?

Vierailija
28.09.2025 |

Mielummin vaikka kerrostalolähiössä 🤢

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään asua, koska haluan oman pihan. Okt ei käy, sillä asun puolet vuodesta ulkomailla. 

Vierailija
2/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tässä on kerrostalon ja omakotitalon parhaat puolet yhdessä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Asun isohkossa rivitaloyhtiössä (56 asuntoa) enkä oikein käsitä, mitä iloa siitä olisi kenellekään, jos nämä 9 rakennusta olisi päällekkäin ja vain ensimmäisen kerroksen asukkailla olisi omat pihat. 

Vierailija
4/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Oma piha, jota saa muokata oman maun mukaiseksi, on parasta, ja sekin, että huolto toimii, kun se on ulkoistettu huoltoyhtiölle. Ei mitään pakkososiaalisuutta myöskään, eli kaltaiselleni erakkotyypille oikein hyvä asumismuoto.

Vierailija
5/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut rivitalossa, mutta voisin ajatella asuvani. Olemme etsimässä uutta asuntoa, ja yksi kriteeri on "ei portaita" (puolison nivelrikon takia). Lisäksi olisi kiva, jos pihalla voisi kasvattaa jotain vähän enemmän kuin parvekeruukuissa, mutta kokonaisen omakotipihan hoitoa en jaksaisi.

Vierailija
6/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalo, varsinkin päätytalo niin, että on vaan yksi seinänaapuri. Best!

Vierailija
7/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa omakotitaloon ja kerrostaloon ei haluta. Puoliso on innokas grillaaja (hiiligrilli) ja minulla on lavakauluksissa yrttejä yms, niin rivitalo on sopiva. 

Vierailija
8/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut kerros- ja omakotitalossa. Nyt 20 vuotta rivitalossa. Päätyasunto pienessä hyvin hoidetussa taloyhtiössä. Paras asumismuoto ehdottomasti 

Vierailija
9/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On heti seinänaapurissa lapsille kavereita. On oma piha. Ei tarvitse itse hoitaa talvella lumitöitä. Yläkerrassa ei asu ketään ympäri vuorokauden remontoivat kanta-astujaa. Viihdyn hyvin. Olen asunut elämäni ekat 20 maalla omakotitalossa ja sen jälkeen kaupungissa 10 v kerrostalossa, rivari on hyvä.

Vierailija
10/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivari on ihan mahtava. On oma piha, mikä on minulle tärkeä asia. Toisaalta ei tarvitse hoitaa kaikkea itse. Ja jos jotain isompaa talosta kosahtaisi, kaikki asunnot osallistuvat kustannuksiin. Tämä on turvallisempaa kuin ok-talossa. Lisäksi naapurit vahtivat taloa jos olemme lomalla.

Vierailija
11/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ovi ulos molemmilta puolin asuntoa. Ei tarvi odotella hissiä. Ihan luxusta. 

Vierailija
12/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö muka koneelta pois välillä?

Kävin täällä palstalla heti seitsemän jälkeen niin teit jo silloin näitä fiksuja avauksia ja jatkuu vaan.

Vierailija
13/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, ihanaa asua rivarissa. Vehreä piha ja lähimpään baariin alle sata metriä.

Vierailija
14/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, askel ja olen ulkona, mitenkä sulla askel ja parvekkeelta asfaltille pää edellä, ei oikein kiinnosta.Mulla yksi seinänaapuri sulla pahimassa tapauksessa neljä, kusi lorisee yöllä kivasti kerrostalossa huuto kaikuu koko talon läpi, betoni helvetti ym. muuta ikävää ei kiitos .Kunto loppuu portaissa, hissi rikki ja siellä epämieluisia kanssamatkaajia ei kiitos.

Vierailija
15/15 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja tullaan asumaan aina rivarissa. Kaksi pihaa niin kyllä kelpaa. Kerrostalo ei ole vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan