Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku noin 171-172cm ja noin 58-59kg?

Vierailija
29.01.2025 |

Millainen on ruokavaliosi (mitä ja millaisia ruokia yleensä syöt päivän aikana) ja miten harrastat liikuntaa?

Kommentit (182)

Vierailija
161/182 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missin mitat, lyhyillä rumiluksilla ei asiaa

Ei oo missin mitat. Mun kaveri oli missikisoissa, 174 vm ja 54 kg. Ei päässyt loppuun asti kun oli liian paksut nilkat. Tämä 70 luvulla. Mä olin 172 ja painoin 59 kg ja olin toiseksi lihavin lukiossa meidän luokalla.

Ainakin olet tyhmä.

Vierailija
162/182 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt ole mitkään missin mitat vaan ihan normaalit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/182 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla on jo  tosi hoikka, eli varmaan useimmiten sellainen joka on sitä luonnostaan.

Itse olen tuon pituinen mutta melkein 10kg isompi, vaikka urheilen ja syön erittäin terveellisesti. 

No ei ole niillä mitoilla hoikka. Itse olen  170 ja 58 kg, en ole mielestäni  hoikka. Normaalipainoinen. Haluan 2-3 kg pudottaa

Mä oon 166cm ja 58-59kg ja aina saa kuulla että on liian laiha ja että en varmaan syö mitään. Perseen ympärys on 100 senttiä, todellisuudessa en ole niin laiha kuin ihmiset luulevat. Näytän laihemmalta koska mulla on tympeän luisevat kasvot.

Vierailija
164/182 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla mitoilla on jo  tosi hoikka, eli varmaan useimmiten sellainen joka on sitä luonnostaan.

Itse olen tuon pituinen mutta melkein 10kg isompi, vaikka urheilen ja syön erittäin terveellisesti. 

No ei ole niillä mitoilla hoikka. Itse olen  170 ja 58 kg, en ole mielestäni  hoikka. Normaalipainoinen. Haluan 2-3 kg pudottaa

Mä oon 166cm ja 58-59kg ja aina saa kuulla että on liian laiha ja että en varmaan syö mitään. Perseen ympärys on 100 senttiä, todellisuudessa en ole niin laiha kuin ihmiset luulevat. Näytän laihemmalta koska mulla on tympeän luisevat kasvot.

Olet silti keskiverto suomalaisnaista laihempi, eli ei ihme.

Vierailija
165/182 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet silti keskiverto suomalaisnaista laihempi, eli ei ihme.

tämä on karu totuus, koska tuolla vastaajalla on BMI siinä 21 pintaan eli täysin normaali, joka ei kuitenkaan ole "normaali" kun keskiverrolla kolmekymppisellä se on 27,5. 

Vierailija
166/182 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kovin moni iäkkäämpi on enää noissa mitoissa, nuoret max parikymppiset ehkä. Mutta jos haluaa edistää terveyttään niin noudattaa ravitsemussuosituksia (kasvisten määrääkin nostettiin). 

Niin hirveän isoon määrään ettei sitä muuta ehdi syödäkään kuin kasvista

Vierailija
167/182 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotta, 54kg ja 168cm nainen.

Aamuisin juon muutaman kupin kahvia rasvattomalla maidolla ja juon vettä.

Lounaaksi syön ehkä jonku keiton, tai leivän, välttämättä en mitään. Useimmiten en mitään. Illaliseksi mitä haluan, pidän kasviksista, rasvaisesta lihasta ja juustoista. 

Itsessäni ja ylipainoisissa tuttavissa huomaan erona, etten minä pidä makeasta tai snackseista. En syö kuin ruokaa, saati sitten laidunna koko aikaa jotain. On minulla myös tukevampia tuttavia joilla on terveellisiä ruokailutapoja, mutta isot annoskoot. Moni kuitenkin tuntuu syövän jatkuvasti, ja ihmettelee kontrastina, kun minä en syö. 

Vierailija
168/182 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'No ei ole niillä mitoilla hoikka. Itse olen  170 ja 58 kg, en ole mielestäni  hoikka. Normaalipainoinen. Haluan 2-3 kg pudottaa.'

'Mä oon 166cm ja 58-59kg ja aina saa kuulla että on liian laiha ja että en varmaan syö mitään. Perseen ympärys on 100 senttiä, todellisuudessa en ole niin laiha kuin ihmiset luulevat. Näytän laihemmalta koska mulla on tympeän luisevat kasvot.'

Varressa 166,8 cm ja kiloja

vähemmän kuin 59 kg.

En tarkkoja cm/kg halua julkistaa.

Pärstäkerroin ei vielä mitenkään 

kuiva tai kolkonluiseva,

vaan juuri sopivasti täyteläinen.

Tiedä sitten miten viiden vuoden päästä 

Ehkä rupsahtaa. 🤔 Ei voi varmaksi

tietää. Miellyttävää helleiltaa.

Vierailija
169/182 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 vuotta, 54kg ja 168cm nainen.

Aamuisin juon muutaman kupin kahvia rasvattomalla maidolla ja juon vettä.

Lounaaksi syön ehkä jonku keiton, tai leivän, välttämättä en mitään. Useimmiten en mitään. Illaliseksi mitä haluan, pidän kasviksista, rasvaisesta lihasta ja juustoista. 

Itsessäni ja ylipainoisissa tuttavissa huomaan erona, etten minä pidä makeasta tai snackseista. En syö kuin ruokaa, saati sitten laidunna koko aikaa jotain. On minulla myös tukevampia tuttavia joilla on terveellisiä ruokailutapoja, mutta isot annoskoot. Moni kuitenkin tuntuu syövän jatkuvasti, ja ihmettelee kontrastina, kun minä en syö. 

Vierailija
170/182 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mikset vaan sanonut että noin 170cm ja 60kg?

Ihmeen tarkkoja lukuja ja haarukkoja, ihan tarpeettomasti.

Vierailija
171/182 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, mikset vaan sanonut että noin 170cm ja 60kg?

Ihmeen tarkkoja lukuja ja haarukkoja, ihan tarpeettomasti.

No onhan tuossa eroa, esim. 172cm 58kg on suhteessa jo neljä kiloa hoikempi 

Vierailija
172/182 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 169cm ja painoin 55-57kg neljäänkymmeneen vuoteen saakka. Söin kaikkea mahdollista ja kävin usein ulkona syömässä. Yhtä hyvin menivät porkkanat, sianlihakyljykset, ranskalaiset ja pitsat. Nuorempana myös olut mutta vähän yli kolmekymppisenä lopetin alkoholin käytön kokonaan. Kävelin paljon päivittäin mutta mitään erityistä urheilua en harrastanut. Sitten täytin 40 vuotta ja paino alkoi vähitellen nousta. Nyt jo reilusti 70kg. Lisätyn sokerin, pullat, keksit, virvoitusjuomat jne. olen lopettanut jo kauan sitten. Ruoan valmistan itse muutamaa ravintolaruokaa (pari kolme kertaa vuodessa) lukuunottamatta. Salaattien syömistä olen lisännyt reilusti, kevyttuotteita en käytä. Mutta paino ei vaan laske. En napostele.

Vierailija
173/182 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 169cm ja painoin 55-57kg neljäänkymmeneen vuoteen saakka. Söin kaikkea mahdollista ja kävin usein ulkona syömässä. Yhtä hyvin menivät porkkanat, sianlihakyljykset, ranskalaiset ja pitsat. Nuorempana myös olut mutta vähän yli kolmekymppisenä lopetin alkoholin käytön kokonaan. Kävelin paljon päivittäin mutta mitään erityistä urheilua en harrastanut. Sitten täytin 40 vuotta ja paino alkoi vähitellen nousta. Nyt jo reilusti 70kg. Lisätyn sokerin, pullat, keksit, virvoitusjuomat jne. olen lopettanut jo kauan sitten. Ruoan valmistan itse muutamaa ravintolaruokaa (pari kolme kertaa vuodessa) lukuunottamatta. Salaattien syömistä olen lisännyt reilusti, kevyttuotteita en käytä. Mutta paino ei vaan laske. En napostele.

Vierailija
174/182 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan 1,56m ja 52kg.

Tää on normaali, hoikan ihmisen mitat, kauheaa kun syömishäiriöisiä ihannoidaan.

Vierailija
175/182 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan 1,56m ja 52kg.

Tää on normaali, hoikan ihmisen mitat, kauheaa kun syömishäiriöisiä ihannoidaan.

ööööö mitä, ihan on normalaipainosta kyse vaikka henkilö olisi 172cm 58kg (bmi 19,6)

Vierailija
176/182 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/58

Vierailija
177/182 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170/58

Vierailija
178/182 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuo on helppoa.

Vierailija
179/182 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuo on helppoa.

Vierailija
180/182 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paino on tuo, mutta pituus muutaman sentin pitempi. Olen vegaani ja harrastan liikuntaa 2-3 tuntia päivässä, yleensä aerobista liikuntaa, kestävyyslajeja. 

Siis miten joku ehtii?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan