Tässä voi kysyä ristikoiden sanoja, sitten vastataan
Teen sanaristikkoa. Mikä on hidas tanssi ja siinä on 7 kirjainta, päättyy i:kirjaimeen?
Ei voi olla valssi.
Kommentit (18)
Sulake ja 6 kirjainta, viimeinen on u-kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Sulake = proppu
Kiitti! Se käy.
Vierailija kirjoitti:
Baletti, siis se tanssi.
Se ei voi olla baletti, kun nyt tuli tuosta propusta o-kirjain kolmanneksi kirjaimeksi hitaaseen tanssiin. Nyt siis hitaan tanssin vinkki on : 7 kirjainta, kolmas kirjain O, viimeinen kirjain i.
Kiitti kuitenkin, tää on vaikea, mulla ei yhäkään tule mieleen yhtään hidasta tanssia valssin lisäksi.
Nyt "hitaan tanssin" vinkki on : 7 kirjainta, kolmas kirjain O, viimeinen kirjain i.
Hitaaseen tanssiin tuli vielä uusi kirjain, kun sain ratkaistua yhden toisen sanan, niin nyt vinkki kuuluu:
Hidas tanssi: 7 kirjainta, ensimmäinen kirjain S, kolmas kirjain O, viimeinen kirjain i.
Vierailija kirjoitti:
Hidas tanssi on slovari
Hei kiitti! Se sopii. Tämä olikin kuin vähän kompa näköjään. Ensimmäiseksi tulee mieleen tanssilajit, mutta ehei.
Katso Ratkojat.fi.Sieltä löytyy kaikki sanat.
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä välillä katson sieltä. Mutta esim "hidasta tanssia" ei ollut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile hakea pelkällä sanalla tanssi, vastaus voi löytyä silläkin jollet itse keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kokeile hakea pelkällä sanalla tanssi, vastaus voi löytyä silläkin jollet itse keksi.
Juu teen välillä niinkin. Halusin ihan vaan erilaisen yhteiskokemuksen takia tehdä ketjun, ajattelin että siihen voi tulla muutkin kysymään ristikkosanoja ja sitten arvuutellaan. Tämä tuntuu erilaiselta kuin aina pelkistään yksin sanojen hakeminen. Kivaa jakamista tms :)
Vierailija kirjoitti:
Mopsi
Mopsihan se 😃
up