Onko täällä joku noin 171-172cm ja noin 58-59kg?
Millainen on ruokavaliosi (mitä ja millaisia ruokia yleensä syöt päivän aikana) ja miten harrastat liikuntaa?
Kommentit (181)
Syön normaalisti, mitä ehdin, en ehdi harrastaa liikuntaa. Olen 170, painan 60kg, eli vähän lyhyempi ja paksumpi
Vierailija kirjoitti:
Syön normaalisti, mitä ehdin, en ehdi harrastaa liikuntaa. Olen 170, painan 60kg, eli vähän lyhyempi ja paksumpi
Lisään että opiskelen ja käyn töissä
Vierailija kirjoitti:
Paino on tuo, mutta pituus muutaman sentin pitempi. Olen vegaani ja harrastan liikuntaa 2-3 tuntia päivässä, yleensä aerobista liikuntaa, kestävyyslajeja.
Mitä kuuluu päivän ruokavalioosi?
En juurikaan Harrasta liikuntaa, syön mitä huvittaa.
Tosin en pidä ns herkuista.
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikilla joku herkku on?
175 cm, 60 kg ja syön mitä huvittaa, liikun satunnaisesti.
172, 62, Normiruokaa, myös herkkuja. Kesällä välillä pyöräilen töihin 3km, muuten en käy harrastuksissa, kaksi lasta on tarpeeksi harrastusta.
Varmasti on, tuohan on vielä ihan normaalipaino tuon pituiselle (BMI yli 19).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kaikilla joku herkku on?
Ei ole kaikilla.
Minulla on hyviä ruokia ja pahoja ruokia.
Missin mitat, lyhyillä rumiluksilla ei asiaa
Noilla mitoilla on jo tosi hoikka, eli varmaan useimmiten sellainen joka on sitä luonnostaan.
Itse olen tuon pituinen mutta melkein 10kg isompi, vaikka urheilen ja syön erittäin terveellisesti.
Olen 177 cm ja painan 58-59kg. Synnytin kuukausi sitten terveen, suloisen tyttövauvan; raskauden aikana paino nousi max. 7kg, jotka putosivat heti välittömästi pois. Yritän syödä mahd terveellisesti ja liikkua säännöllisesti mahd.mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 177 cm ja painan 58-59kg. Synnytin kuukausi sitten terveen, suloisen tyttövauvan; raskauden aikana paino nousi max. 7kg, jotka putosivat heti välittömästi pois. Yritän syödä mahd terveellisesti ja liikkua säännöllisesti mahd.mukaan.
pakko kysyä, mitä yleensä syöt päivän aikana? :)
Nuorena olin. Karkkia vedin joka päivä.
Kyllähän noin pitkä jo kuluttaakin, varsinkin jos yhtään liikkuu.
Olin nuorena.
Ruokavalio koostui mahdollisimman vähästä kaikkea. Vältin rasvaa niin, että huuhdoin kastikkeen pois, jos sitä oli osunut mm. salaattiin. Söin omassa huoneessani, jotta ei huomattu, että oikeastaan en syönyt, koska käärin ruuan paperiin ja piilotin.
Heräsin yleensä yöllä nälkään ja olin tosi väsynyt. En jaksanut juuri liikkua, mutta tein pakonomaisesti vatsalihasliikkeitä.
Menkat jäi pois, ja raskautuminen myöhemmin oli hankalaa.
Jos jotain kadun elämässäni, niin tuota itseni nälkiinnyttämistä.
Toisille tuollainen on varmaan ihan normaali paino, minulle ei ollut.
Paino on tuo, mutta pituus muutaman sentin pitempi. Olen vegaani ja harrastan liikuntaa 2-3 tuntia päivässä, yleensä aerobista liikuntaa, kestävyyslajeja.