Onko täällä joku noin 171-172cm ja noin 58-59kg?
Millainen on ruokavaliosi (mitä ja millaisia ruokia yleensä syöt päivän aikana) ja miten harrastat liikuntaa?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
171 ja 48
Miten?!
Itse olen tuon painoinen, nyt 31 vuotta. Olen ollut teini-ikään päästyäni saman painoinen.
Aamulla yleensä pari ruisleipää (oivariini, juusto, kinkku, paistettu kananmuna), jugurttia, marjoja, banaania tai mysliä tai joku proteiinituorepuuro ja kahvia.
Lounaalla esim. riisiä (1dl?) ja kanaa tai pari perunaa ja jauhelihakastiketta ehkä 1dl?kasviksia jos on. Yleensä ei ole.
Päiväkahvilla kinkkujuustovoileipä ja joku pulla tai rahka tai vastaava.
Päivällisellä vaikka taas riisiä ja kanaa tai Kinkkukiusaus, mitä sattuu olemaan.
Illalla joko pelkkä Jugurtti, missä lisätty proteiinia ja kinkkujuustoleipää jos on vielä nälkä.
En yleensä juo limsoja, enkä tykkää karkista. Herkuttelen noin 2-5 krt viikossa. Herkut ovat usein esim. dallaspulla/joku leivonnainen/sipsit/jäätelö.
Ulkona syön kerran pari kuussa. Syön melko säännöllisesti, en koskaan ähkyyn asti. Fyysinen aktiivisuus on varmaan kohtalainen (5-6t askelta per päivä. Salilla käyn pari kertaa viikossa.) Jos oikein lenkkeilen, esim. pari kertaa viikossa kävelylenkkiä, niin pitää syödä enemmän, ettei paino putoa
Jos tuo Ap on normaalipainoinen niin minä olen varmaan sitten super lihava.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuon painoinen, nyt 31 vuotta. Olen ollut teini-ikään päästyäni saman painoinen.
Aamulla yleensä pari ruisleipää (oivariini, juusto, kinkku, paistettu kananmuna), jugurttia, marjoja, banaania tai mysliä tai joku proteiinituorepuuro ja kahvia.
Lounaalla esim. riisiä (1dl?) ja kanaa tai pari perunaa ja jauhelihakastiketta ehkä 1dl?kasviksia jos on. Yleensä ei ole.
Päivällisellä vaikka taas riisiä ja kanaa tai Kinkkukiusaus, mitä sattuu olemaan.
Illalla joko pelkkä Jugurtti, missä lisätty proteiinia ja kinkkujuustoleipää jos on vielä nälkä.
En yleensä juo limsoja, enkä tykkää karkista. Herkuttelen noin 2-5 krt viikossa. Herkut ovat usein esim. dallaspulla/joku leivonnainen/sipsit/jäätelö.
Ulkona syön kerran pari kuussa. Syön melko säännöllisesti, en koskaan ähkyyn a
Epäreilua että jotkut voivat vetää tuollaiset määrät ja pysyä hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Noilla mitoilla on jo tosi hoikka, eli varmaan useimmiten sellainen joka on sitä luonnostaan.
Itse olen tuon pituinen mutta melkein 10kg isompi, vaikka urheilen ja syön erittäin terveellisesti.
No ei ole niillä mitoilla hoikka. Itse olen 170 ja 58 kg, en ole mielestäni hoikka. Normaalipainoinen. Haluan 2-3 kg pudottaa
Olen 170 cm, 57 kg, nainen
Syön aika vaihtelevasti. Pääasia on että välttelen lisäaineita,myös liikaa suolaa. Kasviksia, kalaa, lihaa, juustoa, marjoja. Joku päivä menee juustovoileivillä, myslillä ja hedelmillä, pähkinöillä. Harrastan jonkun verran liikuntaa, tavoiteellista tanssia, pyöräilyä kesällä, kävelyä talvella, harvoin uintia talvella. Pihatöitä, kesällä puutarha, talvella lumityöt
Vierailija kirjoitti:
Syön aika vaihtelevasti. Pääasia on että välttelen lisäaineita,myös liikaa suolaa. Kasviksia, kalaa, lihaa, juustoa, marjoja. Joku päivä menee juustovoileivillä, myslillä ja hedelmillä, pähkinöillä. Harrastan jonkun verran liikuntaa, tavoiteellista tanssia, pyöräilyä kesällä, kävelyä talvella, harvoin uintia talvella. Pihatöitä, kesällä puutarha, talvella lumityöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkona syön kerran pari kuussa.
Vierailija kirjoitti:
175 cm, 60 kg ja syön mitä huvittaa, liikun satunnaisesti.
Sama
Oon 182 cm ja painoni vaihtelee 60-70 kilon välillä. Syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa.
Nää jotka sanoo että syö mitä haluaa: haluavat syödä vähän. Ei muuten tämmöisessä painossa pysy.
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka sanoo että syö mitä haluaa: haluavat syödä vähän. Ei muuten tämmöisessä painossa pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ne tiedä mutta tuo on todellakin normaalipainoinen. Hoikahko ehkä, mutta normaalipainoinen. Tässä taas näkee, miten ylipaino on sokaissut porukan, rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta ne tiedä mutta tuo on todellakin normaalipainoinen. Hoikahko ehkä, mutta normaalipainoinen. Tässä taas näkee, miten ylipaino on sokaissut porukan, rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oon 182 cm ja painoni vaihtelee 60-70 kilon välillä. Syön mitä huvittaa ja milloin huvittaa.
Jos tollaset mitat niin on jo syntymälahjana saanut siron luuston. Jos se edes lahja on. vanhempana on riski saada osteoporoosia. Olen urheilullinen ja keskimittainen mutta painan yli 70.
Haloo järki. Mun kaveri oli mallikurssilla ja piti syödä mahdollisimman vähän.Ei saanut syödä kuin salaattia.Jos on noin pitkä kuin ap niin oikea paino on enemmän.Mitä järkeä näännyttää itseään. Pitää nauttia ruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Missin mitat, lyhyillä rumiluksilla ei asiaa
Ei oo missin mitat. Mun kaveri oli missikisoissa, 174 vm ja 54 kg. Ei päässyt loppuun asti kun oli liian paksut nilkat. Tämä 70 luvulla. Mä olin 172 ja painoin 59 kg ja olin toiseksi lihavin lukiossa meidän luokalla.