Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku noin 171-172cm ja noin 58-59kg?

Vierailija
29.01.2025 |

Millainen on ruokavaliosi (mitä ja millaisia ruokia yleensä syöt päivän aikana) ja miten harrastat liikuntaa?

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Minä olen 156 cm ja painan 64kg ja olen silti hoikka ja siro. Jotkut on 170 cm ja painavat minuakin vähemmän?

Ylipainoinen BMI mukaan. 

BMI ei kerro kaikkea.

Taatusti kertoo. 64 kiloisen pitäisi olla 180 cm pitkä, ollakseen hoikka tai vastaavasti 156 cm lyhyen pitäisi painaa n 40 kiloa ollakseen hoikka. Muu on itsepetosta.

Vierailija
42/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku ihminen voi olla 171-172cm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Minä olen 156 cm ja painan 64kg ja olen silti hoikka ja siro. Jotkut on 170 cm ja painavat minuakin vähemmän?

Ylipainoinen BMI mukaan. 

BMI ei kerro kaikkea.

Taatusti kertoo. 64 kiloisen pitäisi olla 180 cm pitkä, ollakseen hoikka tai vastaavasti 156 cm lyhyen pitäisi painaa n 40 kiloa ollakseen hoikka. Muu on itsepetosta.

Vaihteluväliä löytyy, kun todellisuudessa 156cm ja 50kg voi hyvinkin olla hoikka (ja terve)

Vierailija
44/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 172 cm pitkä ja painan 55 kg. Paino putosi 50 kg sairastelun vuoksi ja kroppa oli ruman näköinen (ruttuista roikkuvaa nahkaa käsivarsissa ja vatsassa). Ruoka on meillä aivan tavallista kotiruokaa, joskin punaista lihaa syön itse vain kerran viikossa. Pääpaino kanalla, kasviksilla ja kalalla. Leivon itse ja kahvin kanssa tulee usein mussutettua korvapuusti, muffini tai kakkupala. Joskus lauantaisin illalla pari siivua pizzaa ja olut.

Ööh mitäh ihmettä?

Juoku jotkut tietyt naisetkin olutta?

Vierailija
45/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm, n.58-59kg, 46v. Olen aina ollut hoikka ja urheilullinen. Syön kasvispainoitteisesti, mutta sekasyöjä. Lisäksi nopea aineenvaihdunta ja hyvät geenit eli hoikkia suvussa! Kävelen 6-10km:n kävelylenkkejä 5-6 päivänä viikossa ja kerran viikossa joogaan.

Tänään söin aamiaiseksi kaksi palaa leipää kasvis- ja juustotäytteellä ja kahvia. Lounaaksi söin ison lautasellisen kanapastaa ja salaattia. Välipalaksi kippo luonnonjogurttia eri marjoilla ja myslillä sekä nappostelin sipsin jämät pussista. Illalliseksi söin ison, ruokaisan kanasalaatin ja iltapalalla leipäpalan, banaanin ja omenan. Muutaman palan tummaa suklaata.

Syön ehkä kerran pari viikossa leivoksen tai pari, välttelen makeaa sairauteni takia. Alkoholia käytän satunnaisesti. Prosessoitua lihaa tai ylipäätään punaista lihaa syön pari kertaa kuussa.

Vierailija
46/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 10 cm lyhyempi ja 10 kg laihempi eli 160 cm ja painan 50 kg. Olen ollut tässä painossa 2 vuotta ja syön maximissaan 1200 kaloria päivässä ( kerran kk herkkuja) ja juoksen tunnin joka päivä. Salilla viikonloppuna. 

Kilpparit tutkittu mutta minulla tämä vaatii todella paljon energiaa pitää edes tämä paino vaikka en ole edes alipainoinen, en lähelle.

Vierailija
47/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

174/62 aika perus,säännöllinen syöminen 80/20

lenkkeilyä ja lihaskuntoa päivittäin

Vierailija
48/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paino on tuo, mutta pituus muutaman sentin pitempi. Olen vegaani ja harrastan liikuntaa 2-3 tuntia päivässä, yleensä aerobista liikuntaa, kestävyyslajeja. 

Mitä kuuluu päivän ruokavalioosi?

Kaikenlaista prosessoitua vegeshittiä.

Vierailija
49/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 172 cm ja 56 kiloa, syön aamulla vaikka banaanin ja puuroa ja mustaa kahvia, kello 12 menee salaatti tai ihan perunat kastikkeella, maitoa juon aina, kello 14 kahvia ja pieni tai iso pulla/sämpylä ja kello  18-19 iltaruoka vaikka pitsa tai pastaa kastikkeella. Pyöräilen ja hölkkään noin 3-5 kertaa viikossa, 18 kilometriä ainakin.

MAIDON juomisern sanon, että eipä kannattaisi aina juoda maitoa ei naisten eikä miesten, on tutkimuksia vaikka myös epävarmoja sellaisia, jotka viittaavat että maidossa on ns kasvutekijöitä, jotka voivat epäonnekkaassa tapauksessa nostaa hormonaalisten syöpien riskiä.

Muutenkin kannattaa suosia hapatettuja maitotuotteita eikä hapattamattomia (kuten maitoa), hapatetuissa kuten jogurtti, piimä, rahka, juusto on kehittynyt terveyttä edistäviä maitohappobakteereita.

Niitäkin monipuolisempia ruokia saada tärkeitä maitohappobakteereita on esim. hapankaalit!

Vierailija
50/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuohon haarukkaan mahtuva.

Enkä enää voi syödä oikein mitään.

Salaattia. Kaikki muu näkyy heti. Vanhuus ei tule yksin.

Vierailija
51/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 158 cm ja 64 kg. Olen lyhyt ja normaalivartaloinen. Minulla paino on vyötärön alapuolella eli reisissä ja takapuolessa. Näillä jaloilla pysyy pystyssä ja pystyy kyykkään salilla aika isoilla painoilla. 

Vierailija
52/181 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

156/64 ei todellakaan ole hoikka ja siro. Hoikka ja siro on 161/45.

Vierailija
53/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kuinkahan moni aikuinen on oikeasti tällainen? Eli tällä logiikalla lähes kukaan ei ole hoikka ja siro.

Vierailija
54/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tasan 10 cm lyhyempi ja 10 kg laihempi eli 160 cm ja painan 50 kg. Olen ollut tässä painossa 2 vuotta ja syön maximissaan 1200 kaloria päivässä ( kerran kk herkkuja) ja juoksen tunnin joka päivä. Salilla viikonloppuna. 

Kilpparit tutkittu mutta minulla tämä vaatii todella paljon energiaa pitää edes tämä paino vaikka en ole edes alipainoinen, en lähelle.

saisko esimerkkiä päivän syömisistäsi :)

Vierailija
55/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 ja 58kg, N53

Ennen vaihdevuosia söin oikeastaan mitä vaan mutta luontaisesti mulla on aina ollut pätkäpaastorytmi. Ei muuta liikuntaa kuin kävelyylenkit 4 krt viikossa.  Estrogeenin romahduttua, asiat muuttuivat. Nyt pitää kalorit pitää max 1500:ssa ja liikkua enemmän. Tällä hetkellä syön esim aamulla musta kahvi ja kaksi kauraleipäsiivua margariinilla, 15% juustolla ja ohuen ohuilla kalkkunasiivuilla. Lounaana tavallista kotiruokaa isohkon annoksen (lihaa, kanaa, kalaa aina 200g tai enempikin). Iltapalana viimeistään klo 18 hedelmiä (appelsiini, 2 kiiwiä) ja samat leivät kuin aamulla. Herkkuja en pahemmin syö. Viikonloppuisin ruokana joskus "mättöä" eli pizzaa, tortilloja, burgereita. Alkoholia varmaan 20 annosta/kk eli suht paljon. Liikkuminen on 5 krt viikossa 10km kävelylenkit ja 5 krt viikossa puolen tunnin kotijumppa kevyillä painoilla.

Vierailija
56/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisena melkein mallimittaisena se onkin helppoa, yritäppä alle 160cm säilyttää vastaava vartalo!

Vierailija
57/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa, kuinkahan moni aikuinen on oikeasti tällainen? Eli tällä logiikalla lähes kukaan ei ole hoikka ja siro.

Nykyään harva aikuinen on hoikka ja siro. Tämä on faktaa. Kuitenkin esimerkiksi 55-vuotias ystäväni 155/40 on siro ja kävelee nopeammin kuin minä vaikka olen pidempi. Yksinkertaisesti liikkuu paljon ja syö vähän. Itse olen 174/60 ja hoikka, mutta en siro. Juoksen paljon, mutta syön kaiken mikä eteen tuodaan. Ideaalipaino olisi 55 kg, mutta en jaksa laittaa ruokavaliota kuntoon kun veriarvot ovat erittäin hyvät.

Vierailija
58/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Kuopion pikkumies 171,5 cm. Ihan narkin näkönen.

Vierailija
59/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 190 cm ja olin joskus 74 kg se oli hyvä paino. Vielä on vähän matkaa että pääsis tuohon tavoitteeseen.

Vierailija
60/181 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään harva aikuinen on hoikka ja siro. Tämä on faktaa. Kuitenkin esimerkiksi 55-vuotias ystäväni 155/40 on siro ja kävelee nopeammin kuin minä vaikka olen pidempi. Yksinkertaisesti liikkuu paljon ja syö vähän. Itse olen 174/60 ja hoikka, mutta en siro. Juoksen paljon, mutta syön kaiken mikä eteen tuodaan. Ideaalipaino olisi 55 kg, mutta en jaksa laittaa ruokavaliota kuntoon kun veriarvot ovat erittäin hyvät.

mahtaako syödä yhtään mitään noilla mitoilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän