Apua. Tää on ihan hirveetä.näytän ihan helvetin vanhalta.
Olen vasta 41v, mutta voisin hyvin mennä jo yli 50 vuotiaasta ehkä jopa nuorekkaasta 60 vuotiaasta.
Teininä ja lapsena näytin aina ikäistäni nuoremmalta, mutta parikymppisenä tapahtui jotain.
En muuttanut tyyliäni, mutta minua vain alkoi ihmiset hämmästellä. Ootko sä vasta 22, luulin, että oot lähempänä 30v.
Elintapanikin oli jossain kohtaa huonot, mutta tämä tapahtui jo ennen niitä.
Tämä vain pahanee. 30v täyttäessä minua pidettiin jo 40 vuotiaana.
Vaikka aloin skarpata elintavoissa. Aloin liikkua jne.
Ihoni vain on jotenkin kuiva eikä siinä ole koskaan ollut sitä nuoren ihmisen sileyttä ja hehkua.
Nyt 40 vuotiaana olen alkanut jo vähän harmaantua.
Olen varma, että olen 60 vuotiaana niitä ryppyisiä harmaa päitä jotka menisi 80 vuotiaasta.
Jatkuvasti ihmiset puhuu minulle ajoista joita en todellakaan muista. Kiusallista huomauttaa puhujalle, että en ollut edes vielä koulussa silloin, en muista...
Mitään sairaustiloja ei ole todettu ja voin ihan hyvin. Näytän vain vanhalta.
:(
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Olen saman ikäinen kun ap ja ensimmäiset harmaat jo 30 vuotiaana. Näytän kyllä ikäiseltä mielestäni kunhan vaan värjään tukan:) ethän käytä kaupan suoravärejä värjäykseen vaan käy kampaajalla. Muista nukkua tarpeeksi. Ota kollageeni hyaluronihappo kapselit käyttöön, niissä menee joku aika ennen kuin alkaa näkyä tulokset. Käytä meikkiä kevyesti, mua ainakin vanhentaa raskas meikki.
Sivusta. Ossatko suositella, minkä merkkiset kollageenihualuronihappokapselit olisivat hyvät?
Minä myös vanhenen aikaisin. Mun suositus on että juo vettä, monta lasia päivässä. Se oikeasti auttaa etenkin kasvojen ihoon. Ja toki mahd terveellinen ruokavalio myös parantaa ihoa.
Minä aloitin ketogeenisen ruokavalion niin pari kuukautta myöhemmin huomasin valokuvista että kasvot näyttivät ainakin kymmenen vuotta nuoremmilta! Kaikki pöhötys oli poissa. Ihan kuin eri ihminen. Tosin nyt näytän ikäiseltäni 40v. Aiemmin näytin varmaan 55-vuotiaalta.
Ap. Harmaantuminen voi alkaa joillain jo alle aikuisiässä, mulla tuli ensimmäiset hopeiset osiot jo 15.vuotiaana. Yksi vaihtoehto on hiusten värjäileminen, se on ihan virkistävää. Kasvisvärit ovat hoitavia, eivät sellaisia kuin kemikaalivärit.
Sun kannattaa kokeilla sokeritonta ja kofeiinitonta ruokavaliota. Mulla on iho nyt tosi hyvässä kunnossa ja rypyt kuin lähteneet, kun lähdin sokeriitomalle ja lähes kofeiinittomalle ruokavaliolle.
Kiinnitä huomio siis ruokavalioon ja juomisiin. Hommaa vitamiinit apteekista, jos ei muita, niin sitten D vitamiini vahvana ja c-vitamiinia ja voithan hommata c-sinkkivitamiiniyhdistelmän, sinkki vaikuttaa myös ihon kuntoon.
Rypsiöljyt pois, tilalle kylmäpuristettu neitsytoliiviöljy tai kamalinaöljy ja ala käyttää näitä päivittäin.
Sitten ala tehdä affirmaatioita ja meditaatiota päivittäin, sellaista jossa sanot peiliin rakastan sinua ja sanot että olet kaunis ja että kaunistut päivä päivältä (mainitsen tämän affirmaation, kun se sopisi aloitukseen) ja kiität atomejasi että ne ovat siellä, visualisoi että näet valon sisälläsi (se mikä on sisälläsi on kaunista, sitä esiin), keskity pääsemään yhteyteen itsesesi, universumiin ja Jumalaa n.
Olen saman ikäinen kun ap ja ensimmäiset harmaat jo 30 vuotiaana. Näytän kyllä ikäiseltä mielestäni kunhan vaan värjään tukan:) ethän käytä kaupan suoravärejä värjäykseen vaan käy kampaajalla. Muista nukkua tarpeeksi. Ota kollageeni hyaluronihappo kapselit käyttöön, niissä menee joku aika ennen kuin alkaa näkyä tulokset. Käytä meikkiä kevyesti, mua ainakin vanhentaa raskas meikki.