Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Tää on ihan hirveetä.näytän ihan helvetin vanhalta.

Vierailija
29.01.2025 |

Olen vasta 41v, mutta voisin hyvin mennä jo yli 50 vuotiaasta ehkä jopa nuorekkaasta 60 vuotiaasta.

Teininä ja lapsena näytin aina ikäistäni nuoremmalta, mutta parikymppisenä tapahtui jotain.

En muuttanut tyyliäni, mutta minua vain alkoi ihmiset hämmästellä. Ootko sä vasta 22, luulin, että oot lähempänä 30v.

Elintapanikin oli jossain kohtaa huonot, mutta tämä tapahtui jo ennen niitä.

Tämä vain pahanee. 30v täyttäessä minua pidettiin jo 40 vuotiaana.

Vaikka aloin skarpata elintavoissa. Aloin liikkua jne.

Ihoni vain on jotenkin kuiva eikä siinä ole koskaan ollut sitä nuoren ihmisen sileyttä ja hehkua.

Nyt 40 vuotiaana olen alkanut jo vähän harmaantua.

Olen varma, että olen 60 vuotiaana niitä ryppyisiä harmaa päitä jotka menisi 80 vuotiaasta.

Jatkuvasti ihmiset puhuu minulle ajoista joita en todellakaan muista. Kiusallista huomauttaa puhujalle, että en ollut edes vielä koulussa silloin, en muista...

Mitään sairaustiloja ei ole todettu ja voin ihan hyvin. Näytän vain vanhalta.

:(

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin "pennun" näköinen 5-kymppiseksi, sitten tuli vaihdevuodet ja totaalinen rupsahdus. Naama ja kaula rypistyivät, posket, rinnat ja allit roikkuu, sekä vatsa alkoi kasvaa vaikka olen normaalipainoinen, jopa hoikka ollut koko ikäni. Mikään ei auta, ei liikunta, terveellinen ruokavalio, kollageenijauhe, eikä kosmetiikka. Mummo mi mummo

Vierailija
42/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain hormonihäiriöltä vaikuttaa.

Jotenkin ne joilla on lapsia näyttävät vanhemmilta tuon ikäisenä kuin lapsettomat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä teen itse : hoeman meikkiä, erityisesti poskipunaa ja huulipunaa, jotain heleää, ei räikeää. Kynsilakkaa. Koruja. Vaatteissa iloisia värejä. Kauniita mekkoja.  Kampaajalta nätti kampaus. Tsemppiä ja älä välitä typeristä ihmisistä. Ala töräyttää niille niistä vastaavaa niiden ulkonäöstä, tietty ystävällisesti hymyillen.

Tämä oli hyvä neuvo ihan kaikille!

Vierailija
44/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon ihonhoito rutiini käyttöön, kuorinnat ja naamiot myös. Hiuksiin nuorekas leikkaus ja sopiva väri. Sokeri pois, se veltostaa ja harmaannuttaa ihoa. Nämä ovat yksinkertaisia asioita jotka ovat kaikkien helposti saavutettavissa. 

No niin ja eipäs jaeta väärää tietoa. Olen kunnon sokerihiiri ja ikää 35v. En värjää hiuksia enkä hoida ihoa muulloin kuin silloin, jos on tulossa kekkerit, niin laitan kosteusvoidetta, jotta meikkivoide levittyisi nätisti. Minua luullaan välillä jopa teiniksi ja lapsieni sisareksi. 

Vierailija
45/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten vaalentamisen poisjättäminen voisi nuorentaa? Toisaalta ei se haittaa, jos ikä näkyy.

Vierailija
47/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä teen itse : hoeman meikkiä, erityisesti poskipunaa ja huulipunaa, jotain heleää, ei räikeää. Kynsilakkaa. Koruja. Vaatteissa iloisia värejä. Kauniita mekkoja.  Kampaajalta nätti kampaus. Tsemppiä ja älä välitä typeristä ihmisistä. Ala töräyttää niille niistä vastaavaa niiden ulkonäöstä, tietty ystävällisesti hymyillen.

Tähän puutun nyt.  Eilen juuri vietin koko päivän vaateostoksilla lähikaupungissa, ei mikään iso kaupunki kylläkään.

Missään ei myyty kauniin värisiä vaatteita.  Mustia, harmaita, ruskeita, niitä kaikissa sävyissä.  Kirjavia, nekin ruman värisiä,  tunikoita ja puseroita.  Jos joku kaunis vaaleansininen tai -punainen löytyi, se ei ollut minulle sopivaa mallia tai yleensä mitään mitä halusin.  

Ulkoilutakitkin oli kaikki tummia, samean värisiä, mustaa, myrkyn vihreää... 

Tämä!

Kävin juuri kauppakeskuksen kaikissa liikkeissä ja missään ei myydä iloisen värikkäitä vaatteita! Pelkkää mustaa, ruskeaa, likaista beigen ja ruskean sekoitusta ja mustaa parilla oudolla likaisen värisellä oudolla geometrisellä kuviolla. 

Täytyy näköjään lähteä ulkomaille ostamaan kauniita vaatteita.

Värianalyysin mukaan enemmistö suomalaisnaisia on kesä vuodenajaltaan. Eipä näy kaupoissa, kaikki vaatteet ovat niitä, jotka ovat väreiltään vähiten sopivia kesä-vuodenaikaisille eli likaista eri sävyistä ruskeaa ja mustaa.

Vierailija
48/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikäs Kouvola-tukka pirteyttää.

Vierailija
49/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta hiustesi värisävyä 2-3 astetta enempää suuntaan äläkä toiseen - molemmat vanhentavat. Itse keski-ikäisenä noudatan tätä sääntöä - vain kevyt blondaus.

Piirteiden jo valahdettua pitkä hiusmalli ei enää välttämättä pue. 

Sokeri, tupakka, aurinko, alko, vähät unet. Dermatologien mukaan väillä vanhentaa itsensä jopa 12 - kertaisella nopeudella kollageeni/elastiinisäikeiden katketessa.

Ketjussa oli monta hyvää, lue ne läpi. 

Säännöllinen ihonhoitorutiini kotona päivittäin on a ja o kuulasta kiinteää ihon heleyttä tavoiteltaessa. Kasvot, kaula, kädet, koko, kroppa vaativat hoitoa viimeistään 30 v. eteenpäin. 

2 litraa vettä päivässä on myös perus!

Mikään meikki ei kaunista pintakuivaa ihoa.

Jos budjetti sallii, käy ensialkuun kosmetologilla jonkinlaisessa syväkuorinnassa. Kotihoitototuotteet kun eivät imeydy paksun, kuolleen ihosolukon läpi. 

Tee kevään aikana täydellinen ruokavalioremontti.

Hehku alkaa varmasti kasvoillesi palautua.

Vierailija
50/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärät suolisto- ja ihobakteerit. Iske joku freshi mies ja sekstaile ja suutele sen kanssa ahkerasti, niin saat hyvää bakteeriflooraa ja johan elpyy iho, hiukset ja limakalvot.

Vierailija
51/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

väillä = näillä! 😄 8. rivillä. 

Vierailija
52/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo tapahtuu 46v jos kasvoja yhtään turvottaa. Kumma täti peilissä, liekö kotoisin 1920-luvulta, vain tätimäinen hattu / nuttu puuttuu. Silmät pienenee jos silmäluomet yhtään turvottaa, pienestikin. Kummaa.

Vierailija
53/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iho oli kuollut ja eloton, ei yhtään kimmoisa ja hyvinvoiva. Aloitin carnivoren ja keton, ja rasvaan naamaa risiiniöljyllä. Viimeiset pari kuukautta kaikki ihmetelleet, mitä olen tehnyt ulkonäölle kun en enää näytä 15v vanhemmalta kuin olen.

Vierailija
54/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin "pennun" näköinen 5-kymppiseksi, sitten tuli vaihdevuodet ja totaalinen rupsahdus. Naama ja kaula rypistyivät, posket, rinnat ja allit roikkuu, sekä vatsa alkoi kasvaa vaikka olen normaalipainoinen, jopa hoikka ollut koko ikäni. Mikään ei auta, ei liikunta, terveellinen ruokavalio, kollageenijauhe, eikä kosmetiikka. Mummo mi mummo

Mäkin olin pennun näköinen yli viiskymppiseksi. Nyt kuuskymppisenä -laihduttuani 20kg- näytän ihan ikäiseltäni. Naama roikkuu ja ryppyjä. Laihduttaminen vanhentaa, varsinkin yli viiskymppisenä.

Vierailija
55/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ovat vanhemman näköisiä. Ei ole yhtä tekijää, mikä tämän tekee. Tunnen sekä laihoja, että pulskia vanhemman näköisiä. Kovaa meikkiä ja hiusväriä ei kannata suosia vanhempana. 

Vierailija
56/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee ja kuolee lopulta.

Oisko muita arvoja kuin ulkonäkö?

Vierailija
57/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla iho oli kuollut ja eloton, ei yhtään kimmoisa ja hyvinvoiva. Aloitin carnivoren ja keton, ja rasvaan naamaa risiiniöljyllä. Viimeiset pari kuukautta kaikki ihmetelleet, mitä olen tehnyt ulkonäölle kun en enää näytä 15v vanhemmalta kuin olen.

🤣🤣🤣

Vierailija
58/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen värianalyysissa kirkas talvi.

Eipä löydy sille sopivia värejä mistään.  Kaikki vaatteet on murretun värisiä, jos yleensä ovat muuta kuin mustaa.  

Edes huivit ei ole kirkkaan värisiä.  

Opuskeluaikojeni luokkakuvassa minulla on päälläni poolokauluksellinen marjapuuronpunainen pusero.  Näytän siinä vanhalta kulahtaneelta tädiltä.  Silloin ei ollut vielä näitä värianalyyseja, mutta tajusin itse, että minulle ei käy tuollainen väri.  Muutun heti naamastakin sameaksi marjapuuroksi.

Kirkkaanvärisinä löytyy ehkä toppeja ja tee paitoja ja sen sellaisia ripaleita.  Minä en niitä käytä.  

Piristä siinä sitten ulkonäköäsi.

Vierailija
59/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin pennun näköinen yli viiskymppiseksi. Nyt kuuskymppisenä -laihduttuani 20kg- näytän ihan ikäiseltäni. Naama roikkuu ja ryppyjä. Laihduttaminen vanhentaa, varsinkin yli viiskymppisenä.

50v olin soiva peli 😉 mutta nyt vähän vajaa 60v minua luullaan paljon vanhemmaksi ja kysellään onko minulla eläkeläiskorttia 🤬 Parasta kun puolituttu totesi että olemme saman ikäisiä 😱 Ei olla. Hän on n. 10v minua vanhempi 🤦

Vierailija
60/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, tuuheat pikimustat tekoripset, joita nykyään paljon näkee, voivat nekin vanhentaa naista 15 vuotta. Kannattaa unohtaa nuo raskaat Kouvola-tyylin hämähäkit ja suosia pehmeämpää ruskeaa ripsissä. Ei liian tummia tai teräviä kulmakarvoja.

Luomille erillinen pohjustusvoide, esim. Urban Decayn kulttivoide. Kova musta kannattaa jättää pois rajauksistakin. Hillitty, huolella häivytetty silmämeikki, joka tehdään laadukkailla pitkävartisilla aitokarvasiveltimillä on pukevin.

-aiemmin kommentoinut 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän