Kirjojen lukeminen on nykyään jotenkin rasittavaa, kun kaiken voi katsoa elokuvina, dokkareina tai kuunnella podcasteina!!!!!!!!
en jaksa yhtään keskittyä lukemiseen vaikka ennen internettipaskaa luin kirjoja hirveeen määrän ja 2 yliopistotutkintoakin siinä, nyt ei jaksa mitään, vain netflix ja yellowstonet ja muut sarjat
Kommentit (17)
Liian pitkä otsikko, en jaksa lukee, ok moi.
Niin totta! Miksi keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, kun voi tehokkaasti tehdä monta asiaa, keskittymättä kunnolla yhteenkään niistä.
Onko sinulla ADHD tai joku muu sairaus?
Kirjat on paljon laadukkaampia kuin joku huono hömppäsarja. On ajatuksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ADHD tai joku muu sairaus?
Ei siihen adhd:ta tarvita että älypuhelin yms. laitteet vie keskittymiskyvyn.
Vaikea uskoa, että ap olisi korkeasti koulutettu ja lukenut paljon kirjoja kun ulosanti on tuota luokkaa.
En koskaan vaihtaisi kirjaa leffaan. Äänikirjat on pahinta kaikesta, kuka jaksaa kuunnella toisen ääneenlukua? Todella ärsyttävää.
En ikinä kuuntelis äänikirjoja yms. Kuunteleminen on ihan eri asia kuin lukeminen. Jos en jostain syystä pystyis LUKEMAAN, etsisin jonkun ihan eri harrastuksen.
Yhtään kirjaa ei ole katsottavissa elokuvana. Kirja luetaan. Kirjan pohjalta tehtyä elokuvaa voi toki katsoa halutessaan.
Ajattelin sanoa ,että... (oho ajatus katkes)
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä otsikko, en jaksa lukee, ok moi.
Tldr; Kirjojen lukeminen on nykyään jotenkin rasittavaa, kun kaiken voi katsoa elokuvina, dokkareina tai kuunnella podcasteina!!!!!!!!
Liian pitkä aloitus - tiiivistä ap.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään kirjaa ei ole katsottavissa elokuvana. Kirja luetaan. Kirjan pohjalta tehtyä elokuvaa voi toki katsoa halutessaan.
Lopetin aikoja sitten. Aina petyin kun olin lukenut kirjan ja katsonut elokuvan. Ei ole alkuunkaan sama juttu. Kirja on aina mielenkiintoisempi - aina. Olen aina lukenut ja paljon enkä ikinä lopeta jos ei näkö mene kokonaan.
Itse mieluummin luen. Sillä tavalla tiedon saa paljon nopeammin kuin jostain puhutusta mediasta. Puhe on hidasta lukemiseen verrattuna.
Äänikirjojen kuunteleminen ei ole lukemista.
AI ETTÄ!!!!!!!!!!!!! En jaksa nyt vastata, olen niin keskittymiskyvytön.