Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua. Tää on ihan hirveetä.näytän ihan helvetin vanhalta.

Vierailija
29.01.2025 |

Olen vasta 41v, mutta voisin hyvin mennä jo yli 50 vuotiaasta ehkä jopa nuorekkaasta 60 vuotiaasta.

Teininä ja lapsena näytin aina ikäistäni nuoremmalta, mutta parikymppisenä tapahtui jotain.

En muuttanut tyyliäni, mutta minua vain alkoi ihmiset hämmästellä. Ootko sä vasta 22, luulin, että oot lähempänä 30v.

Elintapanikin oli jossain kohtaa huonot, mutta tämä tapahtui jo ennen niitä.

Tämä vain pahanee. 30v täyttäessä minua pidettiin jo 40 vuotiaana.

Vaikka aloin skarpata elintavoissa. Aloin liikkua jne.

Ihoni vain on jotenkin kuiva eikä siinä ole koskaan ollut sitä nuoren ihmisen sileyttä ja hehkua.

Nyt 40 vuotiaana olen alkanut jo vähän harmaantua.

Olen varma, että olen 60 vuotiaana niitä ryppyisiä harmaa päitä jotka menisi 80 vuotiaasta.

Jatkuvasti ihmiset puhuu minulle ajoista joita en todellakaan muista. Kiusallista huomauttaa puhujalle, että en ollut edes vielä koulussa silloin, en muista...

Mitään sairaustiloja ei ole todettu ja voin ihan hyvin. Näytän vain vanhalta.

:(

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytin 50-vuotiaana vanhemmalta kuin mun vanhempi siskoni ja äitini. V*tutti, mutta lopulta hyväksyin että olen mikä olen. Heitin hornaan antiaget, seerumit ym. joita aloin käyttämään 30-vuotiaana, juuri ne joiden piti rypyttömyys taata. Eivät taanneet. Nyt olen 64v ja mua luullaan äitini siskoksi, vaikka hän on jo 80+. Ei v*tuta, en vaan katso peiliin. 

Vierailija
22/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, miehillä pelaaminen ei taida enää onnistua. Ehkä joskus vielä pääset sanomaan jollekin betaorbiterille, kuinka haluat olla vain kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Vanheneminen on väistämätöntä, ei kannatta tuollaisesta murehtia. Elämässä on isompiakin ongelmia. Oikeasti ikänsä kanssa sinut olevat ihmiset näyttävät viehättäviltä. 

exkaunotar56v tässä hei

Olen kiinteytynyt huomattavasti pätkäpaastolla. Käyn salilla 3 krt viikko.

Olen hoitanut ihoa kalliilla rasvoilla koko ikäni. en ole koskaan ottanut aurinkoa/tupakoinut.

Ihoni on kuin silkkiä, leuan kudokset nostettu kalliilla suomalaisella kirurgilla  mehiläisessä, samalla siirrettiin rasvaa kasvoihin. hinta :20 000 eur.

En näytä nuorelta vaan no ehkä nicole kidmanilta.

Mies rakastaa , pussailee ja halailee.

No...olen esteetikko..myös kauneus auttaa...nuorena kaunis =vanhna kaunis , jos pysyy hoikahkona:)

Vierailija
24/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kriisi tulee kaikille ennemmin tai myöhemmin. Tuolloin oivalsin, että tukka-asiat pitää olla kunnossa. Kaunis väri ja leikkaus tekee jo tosi paljon. Ja kyllä, kun ikää tulee, niin se näkyy. Ja sen kuuluukin näkyä. Surullisempaa on nämä täyteaineiden kanssa touhuajat, joilla ei tosiaan ole ryppyjä, mutta kutsun heitä kuupäiksi. Kaikki saman oloisia. 

Exkaunotar56v

Minulla on maltilliset , luonnollisen väriset hiustenpidennykset:)

Ylläpito maksaa vain 300 eur kk

Vierailija
25/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun iho näyttää harmaalta ja veltolta, kyse on kyllä silloin jotenkin väärästä ravinnosta. Syötkö pähkinöitä, kalaa, hyviä rasvahappoja? Syö muikkuja yms kaloja joissa on mukana ruodot, tulee kollageenia, iho voi paremmin. Sokeria vähemmälle, tavallinen ruokavalio hyvillä rasvoilla ja öljyillä riittää. Ja ei ihmiset näe kunnolla uurteita tai ryppyjä vaan olemuksen ja ilmeet. hyvällä mielellä ja itsetunnolla oman persoonasi mukaan eteenpäin niin kokonaisuus on se, mikä näkyy. 

Syön:) iho hohtaa.

exkaunotar56v

Vierailija
26/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihminen.

H.itler oli ihminen

Nefertiti oli ihminen

Housuun kuseva pultsari oli ihminen

Olisin kyllä mieluiten Nefertiti

Ap

Vierailija
27/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ennemmin kaunis kuin joku ihminen???

Vierailija
28/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa. Oon katsellut jotain vanhoja kuvia joissa oon 15 ja silloin jo oli otsassa pari selkeää viivaa/ryppyä. Ikää nyt 32. Myöskään mulla ei ole ollut tuota nuorekasta sileää ihoa jotenkin koskaan. Ehkä 12 vuotiaana... 

Vierailija
29/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku asiantuntija vastata millainen on nuorekas pukeutumistyyli, meikkaustyyli ja hiustyyli?

Vierailija
30/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kun ikää tulee lisää oikeasti, huomaat, kuinka tärkeintä olisi olla terve. Maan vetovoima tekee meille kaikille tehtävänsä. Nauti elämästä ja unohda ulkonäkösi. Kunhan on siistit ja puhtaat vaatteet, hiukset leikattu - näillä eväillä mennään.

Vierailija
31/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Kun ikää tulee lisää oikeasti, huomaat, kuinka tärkeintä olisi olla terve. Maan vetovoima tekee meille kaikille tehtävänsä. Nauti elämästä ja unohda ulkonäkösi. Kunhan on siistit ja puhtaat vaatteet, hiukset leikattu - näillä eväillä mennään.

Vierailija
32/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä teen itse : hoeman meikkiä, erityisesti poskipunaa ja huulipunaa, jotain heleää, ei räikeää. Kynsilakkaa. Koruja. Vaatteissa iloisia värejä. Kauniita mekkoja.  Kampaajalta nätti kampaus. Tsemppiä ja älä välitä typeristä ihmisistä. Ala töräyttää niille niistä vastaavaa niiden ulkonäöstä, tietty ystävällisesti hymyillen.

Tähän puutun nyt.  Eilen juuri vietin koko päivän vaateostoksilla lähikaupungissa, ei mikään iso kaupunki kylläkään.

Missään ei myyty kauniin värisiä vaatteita.  Mustia, harmaita, ruskeita, niitä kaikissa sävyissä.  Kirjavia, nekin ruman värisiä,  tunikoita ja puseroita.  Jos joku kaunis vaaleansininen tai -punainen löytyi, se ei ollut minulle sopivaa mallia tai yleensä mitään mitä halusin.  

Ulkoilutakitkin oli kaikki tummia, samean värisiä, mustaa, myrkyn vihreää...  Mistä niitä iloisen värisiä vaatteita oikein saa?

Kotikaupunkini ainoa kunnon vaatekauppa tarjoaa tätä samaa väriskaalaa.  Mutta eipä näköjään kannattanut kauemmaksikaan mennä.

Netistä en uskalla tilata, koska yleensä ne ei sitten ole sitä mitä toivoin.  Aina pitäisi saada ensin kokeilla miltä se päällä näyttää.  Netin kuvissa ne esitetään edullisen näköisinä.  Esim. takit saadaan näyttämään kauniin tyköistuvilta vyötäröstä.  Oikeasti ne on suoria loippoja

Minunkin mielestäni vaaleat ja kirkkaat värit saavat näyttämään nuoremmalta ja terveemmältä.  Jatkan etsintää.

Vierailija
33/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin se perimmäinen ongelma on se että omanarvontuntosi on erittäin heikko ja muiden ihmisten tölväisyt saavat sinut tuntemaan suurta häpeää itsestäsi. Sitten jumitut murehtimaan ulkonäköäsi, elämä jää pahimmillaan ihan elämättä etkä kehity henkisesti.

Vierailija
34/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Vanheneminen on väistämätöntä, ei kannatta tuollaisesta murehtia. Elämässä on isompiakin ongelmia. Oikeasti ikänsä kanssa sinut olevat ihmiset näyttävät viehättäviltä. 

exkaunotar56v tässä hei

Olen kiinteytynyt huomattavasti pätkäpaastolla. Käyn salilla 3 krt viikko.

Olen hoitanut ihoa kalliilla rasvoilla koko ikäni. en ole koskaan ottanut aurinkoa/tupakoinut.

Ihoni on kuin silkkiä, leuan kudokset nostettu kalliilla suomalaisella kirurgilla  mehiläisessä, samalla siirrettiin rasvaa kasvoihin. hinta :20 000 eur.

En näytä nuorelta vaan no ehkä nicole kidmanilta.

Mies rakastaa , pussailee ja halailee.

No...olen esteetikko..myös kauneus auttaa...nuorena kaunis =vanhna kaunis , jos pysyy hoikahkona:)

Palstan oudoin trolli, tai ehkä on vaan jotain persoonallisuushäiriöisyyttä psykoottisin piirtein (psykoottisiin tiloihin kuuluu usein erikoiset ajatuskulut ja samojen asioiden loputon toisto/jankkaaminen.)

Vierailija
35/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kiinnostaa.

Vierailija
36/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä käytä mustia paitoja, väri heijastuu kasvoihin ja saa ne näyttämään kolhommilta. Vaaleilla ja kirkkailla väreillä päinvastainen vaikutus.

ai musta heijastuu kasvoihin?

Vierailija
37/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon 57 ja mua luullaan aina 10 vuotta nuoremmaksi, nam. Ainoot rypyt on naururypyt ja ne on hyviä ryppyjä;) Katso mitä syöt ja muista liikkua ulkona, kyllä se siitä.

Vierailija
38/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelisi on menetetty....ala ryypätä..

Vierailija
39/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ja kohota kuntoa.

Laihtuminenhan nimenomaan vanhentaa.

Vierailija
40/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuo sama, ettei edes nuorena ollut sellaista hehkuvan freesiä ihoa mitä monilla muilla. Nyt sitten keski-iässä näyttää sen 10-15v todellista vanhemmalta vaikka mitä tekisi :(

Meikkikin tuntuu vaan vanhentavan entisestään vaikka kuinka vähän laittaisi eli parempi on ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi