Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palanderille potkut...

Vierailija
29.01.2025 |

Yleltä. Ajatuksia?

Kommentit (1266)

Vierailija
661/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin jopa huutaa, että ketä vittua kiinnostaa mikään naisurheilu. Tuolloin Tanja astui saliin sisään ja sanoi, että ai jaa, sinä olet, Kalle, siis tuota mieltä. Siihen minä yllättyneenä sopersin jotain, että no, tuota, en minä tarkoittanut ihan noin.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/6c42eedc-eeca-4255-91b7-2430152…

Sellainen asiantuntija se Kalle. Poutiainen olympiamitalisti - Palander ei.

Oli oikeassa. Naisiakin kiinnostaa katsoa miesten urheilua.

Ja miehiä naisten urheilua. Monia jopa muutenkin kuin naisten peffan tuijottelun takia.

Vierailija
662/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.

Naisia itseään se ei ainakaan kiinnosta. En tiedä ketään tavisnaista, joka seuraisi aktiivisesti naisten urheilua. Joitakin miehiä se saattaa kiinnostaa, mutta itse tiedän miehenä, että ei esimerkiksi naisten yleisurheilua niiden pelkkien urheilusuoritusten takia katsota, vaan ihan muista syistä.

Minä tiedän hyvinkin paljon. Tädilläni oli vielä yli 90-vuotiaana maksukortti urheilun katsomista varten. Äitini katsoo, kälyni katsoo, minä katson...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.

Kiinnostaapas, minäkin katson naisten rantalentopallo, vaikka miesten rantalentopallo ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
664/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conehead Paltsu, sitä parempaa läppää

Vierailija
665/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketuomio.

Vierailija
666/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaapas, minäkin katson naisten rantalentopallo, vaikka miesten rantalentopallo ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
667/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta sitähän se nykyään on, että virheitä ei saa tehdä, vaikka kaikki ymmärsivät kyseessä olleen huumorin, eikä siinä puhuttu tosissaan. Tottakai joo huumori oli mautonta ja mikäpä sen pahempi rikos onkaan kuin mauton huumori marginaalipodcastissa."

Kun minä katson alppihiihtoa niin en halua että aina kun Palandser näkyy ruudussa niin minulle tulee mieleen nuo jutut.

Uskottavuus vakavasti otettavan kommentaattorina on mennyt ja siksi Palander saa mennä.

Jos Kalle olisi edes pyytänyt anteeksi, niin tilanne olisi voinut olla toinen.

Ei missään nimessä anteeksipyytelyä. Se on virhe. Siitä tulee se kuva että teki väärin. Kun todellisuudessa ongelma on se että toiset ovat liian tosikkoja.

Keneltä sinä siis haluaisit strap-on dildoa peräreikääsi? 

Kiiralta, Marinilta, Kulmunilta, Ohisalolta, Hussilta, Tykältä, Odusogalta, ...

Vierailija
668/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli kiusallista kuunneltavaa tuo Kallen heitto Kiirasta. Perälä tajus heti että nyt meni yli eikä edes nostanut katsettaan. Eihän toi voi olla ok että toisesta puhutaan noin.

MUTTA

Missä on loukkaantujat Sebastian Ahon puolesta? Miksi kukaan ei suuttunut Kallelle tai vaatinut potkuja kun Kalle sano että haluis panna Sebastian Ahoa?

Totta. Eihän se Sebastian Aho kommentti eroa mitenkään Kiira kommentista. 

Eroaapas, kohteena on mies. Miehistä saa sanoa mitä tahansa. Vain naiset heittäytyvät uhrin asemaan vaatimaan hyvitystä.

Vierailija
669/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia itseään se ei ainakaan kiinnosta. En tiedä ketään tavisnaista, joka seuraisi aktiivisesti naisten urheilua. Joitakin miehiä se saattaa kiinnostaa, mutta itse tiedän miehenä, että ei esimerkiksi naisten yleisurheilua niiden pelkkien urheilusuoritusten takia katsota, vaan ihan muista syistä.

Minä tiedän hyvinkin paljon. Tädilläni oli vielä yli 90-vuotiaana maksukortti urheilun katsomista varten. Äitini katsoo, kälyni katsoo, minä katson...

Katsovatko naisten vai miesten urheilua? Se jäi epäselväksi viestistäsi. Kyllä naiset urheilua totta kai katsovat, mutta enemmän miesten urheilua todennäköisesti. Sen kertoo jo ihan katsojaluvutkin. 

Vierailija
670/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/girls_varzesh/p/CGazSjmJ3R9/

ylen pitäisi kyllä enemmän televisioida tiettyjä naislajeja

Vierailija
671/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lajivalinta kertookin kaiken.

Vierailija
672/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän problematiikan siinä, että kun laitetaan naisurheilijoita järjestykseen meriiteillä, niin miksi jonkun setämiehen pitää mennä kommentoimaan peppup*anoja Kiira Korven kanssa. Ei liity toisiinsa ja alentavaa puhetta.

Mutta tosiaan tää toinen jakso:

Peris: "Sebastian Ahon pitäis olla vuoden urheilija vaan siks et se on niin saatanan hyvän näkönen"

Kalle: "se on muuten totta"

"jos mä panisin miehiä ni mä panisin häntä"

Miksi tämä on ok?

Vierailija
673/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy katteeks Kalanderin Palle. Yhtä hyvän näköistä muijaa kuin tuleva ex-vaimonsa ei tule tuolla naamalla ja - nyt myös maineella - ikinä saamaan. Liekö osannut uransa aikana laittaa säästöön riittävästi hilloa, saattaa työmahdollisuudetkin olla niin ja näin. Voi, voi.

Vierailija
674/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrankin yle tekee jotain oikein  vielä kun vastaavia huu haa suojatyöläisiä sanoo 150 kpl irti kukahan on heidät aikoinaan palkannut tai heidän pölinänsä ostanut. 

Vierailija
675/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli kiusallista kuunneltavaa tuo Kallen heitto Kiirasta. Perälä tajus heti että nyt meni yli eikä edes nostanut katsettaan. Eihän toi voi olla ok että toisesta puhutaan noin.

MUTTA

Missä on loukkaantujat Sebastian Ahon puolesta? Miksi kukaan ei suuttunut Kallelle tai vaatinut potkuja kun Kalle sano että haluis panna Sebastian Ahoa?

Eroaapas, kohteena on mies. Miehistä saa sanoa mitä tahansa. Vain naiset heittäytyvät uhrin asemaan vaatimaan hyvitystä.

Eihä Kiira ole edes kommentoinut asiaa. Ties vaikka oli jo mallaamassa strappia tiukemmalle että saa paremmin puskettua.

Vierailija
676/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 160.

Naiset saivat maalia kohti vain 8 laukausta. Pojat tykittivät 49 kutia.

Ja tästäkin huolimatta te vaaditte, että naisilla pitäisi olla pakollinen asepalvelus, vaikka teinipojatkin ovat fyysisesti parempia. Tosi outoa.

Vierailija
677/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missäköhän piireissä sinä pyörit, jos et tiedä yhtään tuollaista naista, koska minä tunnen useita naisia, jotka seuraavat ihan tasapuolisesti sekä naisten että miesten urheilua. Polveutuuko kaveripiirisi suoraan alenevassa polvessa neanderdalilaisesta sukulinjasta?

Vierailija
678/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten urheilu on parhaimmillaan jossakin taitoluistelussa, kun suorituksen kauneus on tärkeämpää kuin voima. Mutta miehet siinäkin tekevät näyttävämmät suoritukset ja muutenkin ovat yleensä taitavampia. Sellaista se on, miehet ovat kunnianhimoisempia. Naisia alkaa kiinnostaa tunnin treenin jälkeen muut asiat kuin treenin jatkaminen.

Ei se nyt pelkästään kunnianhimosta ole kiinni. Venäjällä on niitä naisluistelijoita, jotka harjoittelee joka päivä aamusta iltaan. Heidän uransa tosin päättyy yleensä jo parikymppisenä vammojen takia. Miesten kehot kestää paremmin rankkaakin harjoittelua, sillä miehillä on vahvempi luusto ja lihakset. Siksi pääsevät myös kovempiin tuloksiin.

Vierailija
679/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
680/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUTTA

Eihä Kiira ole edes kommentoinut asiaa. Ties vaikka oli jo mallaamassa strappia tiukemmalle että saa paremmin puskettua.

Nyt pitäisi tietää onko Kiiran strap-on vyö sellainen jossa vaginaa jää edelleen takaapäin pantavaksi vai halvempi versio jossa alaremmi kulkea pillun päältä estäen samanaikaisen vaginapenetraation.