Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palanderille potkut...

Vierailija
29.01.2025 |

Yleltä. Ajatuksia?

Kommentit (1266)

Vierailija
641/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikot ovat yhä vallassa vaatimassa alaisiltaankin tosikkomaista käytöstä myös vapaa-ajalla.

Huumorin ei tarvitse olla seksististä, alentavaa ja loukkaavaa.

Nyt ei käynyt edes ylentävä kommentointi. Vai tarkoitatko, että Kalle ylentämällä alenti?

Vierailija
642/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perälän kannattaa lähteä heti tuosta kuviosta pois.

Palander ei ymmärrä, että Valavuori ei ole mikään ystävä, vaan pitää Kallea lypsylehmänä josta voi hyötyä. Siksi heittää bensaa liekkeihin kun huomaa Kallen jutun lähtevän laukalle, nauraa ja komppaa vieressä.

Luulisi senkin kertovan Palanderilla jotain, että Aleksin paras kaveri lienee timosoinimaisesta huomioh**raamisesta tunnettu Mäntti Akinen. 45v. ukko joka sanoo edelleen bro kuin mikäkin jonne 😁

Jos et asiasta kykene sanomaan mitään ja heittäydyt leimaamaan ihmisiä niin aika hankala sinun on poseerata paremman ihmisen jalustalla. Jostain syystä teidän vasurien joka keskustelu kääntyy hetkessä leimojen heittelyksi. Ja siis mitä törkeimpien eikä suhteellisen neutraalien kuten vasuri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta sitähän se nykyään on, että virheitä ei saa tehdä, vaikka kaikki ymmärsivät kyseessä olleen huumorin, eikä siinä puhuttu tosissaan. Tottakai joo huumori oli mautonta ja mikäpä sen pahempi rikos onkaan kuin mauton huumori marginaalipodcastissa."

Kun minä katson alppihiihtoa niin en halua että aina kun Palandser näkyy ruudussa niin minulle tulee mieleen nuo jutut.

Uskottavuus vakavasti otettavan kommentaattorina on mennyt ja siksi Palander saa mennä.

Jos Kalle olisi edes pyytänyt anteeksi, niin tilanne olisi voinut olla toinen.

Ei missään nimessä anteeksipyytelyä. Se on virhe. Siitä tulee se kuva että teki väärin. Kun todellisuudessa ongelma on se että toiset ovat liian tosikkoja.

Vierailija
644/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosikot ovat yhä vallassa vaatimassa alaisiltaankin tosikkomaista käytöstä myös vapaa-ajalla.'

Yhä ovat ja sitä kutsutaan konservatiivisuudeksi että halutaan samoja asioita kuin mitä on ennenkin pidetty hyvinä arvoina. Olin kuvitellut että konservatiivisuus ja "vanhat hyvät ajat" ovat nyt ihan muotia ja uusi suunta mutta ei sitten näköjään kuitenkaan.

Vanhoina hyvinä aikoina sai vitsailla vapaammin kuin nyt.

Älä viitsi. 70, 80 ja 90-luvulla tuollaisia puheita oltaisiin pidetty mielisairaan tekosina. Silloin ihmisiltä vaadittiin käytöstapoja.

Silloin ihmiset olivat sen verran fiksuja etteivä

Niin, ne jäivät sinne vessan seinälle.

Vierailija
645/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin jopa huutaa, että ketä vittua kiinnostaa mikään naisurheilu. Tuolloin Tanja astui saliin sisään ja sanoi, että ai jaa, sinä olet, Kalle, siis tuota mieltä. Siihen minä yllättyneenä sopersin jotain, että no, tuota, en minä tarkoittanut ihan noin.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/6c42eedc-eeca-4255-91b7-2430152…

Sellainen asiantuntija se Kalle. Poutiainen olympiamitalisti - Palander ei.

Vierailija
646/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palander ei ymmärrä, että Valavuori ei ole mikään ystävä, vaan pitää Kallea lypsylehmänä josta voi hyötyä. Siksi heittää bensaa liekkeihin kun huomaa Kallen jutun lähtevän laukalle, nauraa ja komppaa vieressä.

Luulisi senkin kertovan Palanderilla jotain, että Aleksin paras kaveri lienee timosoinimaisesta huomioh**raamisesta tunnettu Mäntti Akinen. 45v. ukko joka sanoo edelleen bro kuin mikäkin jonne 😁

Jos et asiasta kykene sanomaan mitään ja heittäydyt leimaamaan ihmisiä niin aika hankala sinun on poseerata paremman ihmisen jalustalla. Jostain syystä teidän vasurien joka keskustelu kääntyy hetkessä leimojen heittelyksi. Ja siis mitä törkeimpien eikä suhteellisen neutraalien kuten vasuri. 

Hohhoijaa taas.

Vierailija
647/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa puhua keskeytyksestä yhdynnästä ym. Mies ei saa sanoa mitään seksiin liittyvää.

Ymmärrätkö edes eron:

Kalle voi puhua omasta seksielåmästään. Jättäköön toisten ulkonäön arvostelematta ja seksualisoimasta. 

Vierailija
648/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta sitähän se nykyään on, että virheitä ei saa tehdä, vaikka kaikki ymmärsivät kyseessä olleen huumorin, eikä siinä puhuttu tosissaan. Tottakai joo huumori oli mautonta ja mikäpä sen pahempi rikos onkaan kuin mauton huumori marginaalipodcastissa."

Kun minä katson alppihiihtoa niin en halua että aina kun Palandser näkyy ruudussa niin minulle tulee mieleen nuo jutut.

Uskottavuus vakavasti otettavan kommentaattorina on mennyt ja siksi Palander saa mennä.

Trumppikin pyytää Palanderia todennäköisemmin anteeksi.

Onhan tuo voinut jo Kiiralle tekstarin lähettää.

Olen lähettänyt monta sekstaria. Myös kuvaviestejä olen lähetellyt.

Vierailija
649/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuomitut rikolliset pois Ylen palkkalistoilta!

Vierailija
650/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa puhua keskeytyksestä yhdynnästä ym. Mies ei saa sanoa mitään seksiin liittyvää.

Ymmärrätkö edes eron:

Kalle voi puhua omasta seksielåmästään. Jättäköön toisten ulkonäön arvostelematta ja seksualisoimasta. 

EN, MINÄ PÄÄTÄN ITSE MITÄ SANON, ENKÄ KYSELE SITÄ MUILTA!

Vierailija
651/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin jopa huutaa, että ketä vittua kiinnostaa mikään naisurheilu. Tuolloin Tanja astui saliin sisään ja sanoi, että ai jaa, sinä olet, Kalle, siis tuota mieltä. Siihen minä yllättyneenä sopersin jotain, että no, tuota, en minä tarkoittanut ihan noin.

Toiset tykkäsivät Tanjasta ja toiset taas minusta. Minä olin se suulas tyyppi, josta pitivät enemmän sellaiset ei-niin-keskitien kulkijat. Tanjasta tykkäsivät korrektit keskiluokkaiset suomalaiset, Palander vertailee kirjassa.

Tanjan kanssa olimme tuolloin ja olemme nykyäänkin ihan hyvissä väleissä.

Vierailija
652/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli oikeassa. Naisiakin kiinnostaa katsoa miesten urheilua.

Vierailija
653/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä anteeksipyytelyä. Se on virhe. Siitä tulee se kuva että teki väärin. Kun todellisuudessa ongelma on se että toiset ovat liian tosikkoja.

Keneltä sinä siis haluaisit strap-on dildoa peräreikääsi? 

Vierailija
654/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli kiusallista kuunneltavaa tuo Kallen heitto Kiirasta. Perälä tajus heti että nyt meni yli eikä edes nostanut katsettaan. Eihän toi voi olla ok että toisesta puhutaan noin.

MUTTA

Missä on loukkaantujat Sebastian Ahon puolesta? Miksi kukaan ei suuttunut Kallelle tai vaatinut potkuja kun Kalle sano että haluis panna Sebastian Ahoa?

Vierailija
655/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huumori on kielletty. Ei mulla muuta. Jos sanot jotain huumorilla se on täysin sama asia kuin olisit sanonut sen vakavissasi."

No ei se tietenkään sama ole mutta ei huumorin varjolla saa muita edelleenkään loukata. Huumoriin on helppo piilottaa kaikenlaisia piikkejä ja kaksoismerkityksiä. Juuri koska noilla asioilla huumori aina pelaa.

Olen täysin eri mieltä. Huumoriin todella usein liittyy jotain sellaista josta ainakin voi loukkaantua. Huumori ei olisi enää samaa, jos siitä karsittaisiin kaikki mahdollisuudet loukkaantua. Itse tykkään juuri siitä että huumorissa saa sanoa paljon enemmän kuin muuten saisi.

Miksei voi käyttää hyväntahtoista huumoria eli sellaista, josta kaikille jää hyvä mieli? Edesmennyt pappani käytti tällaista. Hän kertoi niin hauskoja juttuja, että välillä sai nauraa vedet silmissä. Ei pilkannut ketään ja joskus saattoi heittää itseironisia juttuja, mutta nehän ei sinänsä haittaa kun ei pilkata muita.

Vierailija
656/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis järkyttävää tekstiä. Vttu, mitä pskaa. Tuo noiden youtube-kanava pitäisi laittaa pannaan. Ja noilta kaikki sponsorit pois.

Vierailija
657/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa komnmenteissa ei ole aina kyse poliittisista agendoista, vaikka sun tyhjäkäynnillä käyville putkiaivoille onkin liian konsepti, että kaikki maailman asiat eivät pyöri samaa kehää saman kuplan sisällä.

Vierailija
658/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli kiusallista kuunneltavaa tuo Kallen heitto Kiirasta. Perälä tajus heti että nyt meni yli eikä edes nostanut katsettaan. Eihän toi voi olla ok että toisesta puhutaan noin.

MUTTA

Missä on loukkaantujat Sebastian Ahon puolesta? Miksi kukaan ei suuttunut Kallelle tai vaatinut potkuja kun Kalle sano että haluis panna Sebastian Ahoa?

Totta. Eihän se Sebastian Aho kommentti eroa mitenkään Kiira kommentista. 

Vierailija
659/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkäsivät Tanjasta ja toiset taas minusta. Minä olin se suulas tyyppi, josta pitivät enemmän sellaiset ei-niin-keskitien kulkijat. Tanjasta tykkäsivät korrektit keskiluokkaiset suomalaiset, Palander vertailee kirjassa.

Tanjan kanssa olimme tuolloin ja olemme nykyäänkin ihan hyvissä väleissä.

Mä ainakin uskon, että Kalle Palander uskoo tosissaan kaikkiin omiin kuvitelmiinsa. Miten voisi olla uskomatta, kun kirkasotsaisuus on tasoa Teemu Selänne?

Vierailija
660/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.

Naisia itseään se ei ainakaan kiinnosta. En tiedä ketään tavisnaista, joka seuraisi aktiivisesti naisten urheilua. Joitakin miehiä se saattaa kiinnostaa, mutta itse tiedän miehenä, että ei esimerkiksi naisten yleisurheilua niiden pelkkien urheilusuoritusten takia katsota, vaan ihan muista syistä.