Kalle Palanderille potkut...
Kommentit (1266)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli kiusallista kuunneltavaa tuo Kallen heitto Kiirasta. Perälä tajus heti että nyt meni yli eikä edes nostanut katsettaan. Eihän toi voi olla ok että toisesta puhutaan noin.
MUTTA
Missä on loukkaantujat Sebastian Ahon puolesta? Miksi kukaan ei suuttunut Kallelle tai vaatinut potkuja kun Kalle sano että haluis panna Sebastian Ahoa?
Totta. Eihän se Sebastian Aho kommentti eroa mitenkään Kiira kommentista.
Eroaapas, kohteena on mies. Miehistä saa sanoa mitä tahansa. Vain naiset heittäytyvät uhrin asemaan vaatimaan hyvitystä.
Eihä Kiira ole edes kommentoinut asiaa. Ties vaikka oli jo mallaamassa strappia tiukemmalle että saa paremmin puskettua.
Nyt pitäisi tietää onko Kiiran strap-on vyö sellainen jossa vaginaa jää edelleen takaapäin pantavaksi vai halvempi versio jossa alaremmi kulkea pillun päältä estäen samanaikaisen vaginapenetraation.
Veikkaan olevan strapless mallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sitähän se nykyään on, että virheitä ei saa tehdä, vaikka kaikki ymmärsivät kyseessä olleen huumorin, eikä siinä puhuttu tosissaan. Tottakai joo huumori oli mautonta ja mikäpä sen pahempi rikos onkaan kuin mauton huumori marginaalipodcastissa."
Kun minä katson alppihiihtoa niin en halua että aina kun Palandser näkyy ruudussa niin minulle tulee mieleen nuo jutut.
Uskottavuus vakavasti otettavan kommentaattorina on mennyt ja siksi Palander saa mennä.
Jos Kalle olisi edes pyytänyt anteeksi, niin tilanne olisi voinut olla toinen.
Ei missään nimessä anteeksipyytelyä. Se on virhe. Siitä tulee se kuva että teki väärin. Kun todellisuudessa ongelma on se että toiset ovat liian tosikkoja.
Ei, kun tuollaiselle sekstistiselle sikailulle pitää olla 0-toleranssi. Voi ollakin, että Kiira Korpi on yläpuolella tuollaisen "huumorin", mutta meillä on myös nuoria urheilijatyttöjä, jotka ovat herkässä iässä ja tuollainen "setämiesten" läppä on vain niin asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy ottaa huomioon että Kalle lähti yhteisymmärryksessä; hän siis seisoo lausuntonsa takana joka on silkkaa suoraselkäisyyttä. Jatkoa odotellessa nyt kun naamiot on riisuttu!
Jollei ois tollanen #"% -pää niin ois pyytänyt käytöstään/sanomisiaan anteeksi. Tossa ei ole suoraselkäisyydestä tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sitähän se nykyään on, että virheitä ei saa tehdä, vaikka kaikki ymmärsivät kyseessä olleen huumorin, eikä siinä puhuttu tosissaan. Tottakai joo huumori oli mautonta ja mikäpä sen pahempi rikos onkaan kuin mauton huumori marginaalipodcastissa."
Kun minä katson alppihiihtoa niin en halua että aina kun Palandser näkyy ruudussa niin minulle tulee mieleen nuo jutut.
Uskottavuus vakavasti otettavan kommentaattorina on mennyt ja siksi Palander saa mennä.
Jos Kalle olisi edes pyytänyt anteeksi, niin tilanne olisi voinut olla toinen.
Ei missään nimessä anteeksipyytelyä. Se on virhe. Siitä tulee se kuva että teki väärin. Kun todellisuudessa ongelma on se että toiset ovat liian tosikkoja.
Ei, kun tuollaiselle sekstistiselle sikailulle pitää olla 0-toleranssi. Voi ollakin, että Kiira Korpi on yläpuolella tuollaisen "huumorin", mutta meillä on myös nuoria urheilijatyttöjä, jotka ovat herkässä iässä ja tuollainen "setämiesten" läppä on vain niin asiatonta.
Hellanlettas sentään! Hui, joku on kertonut vitsin, kyllä nyt tarvitaan vähintään terapiaa🤣
Yle loukkaantuu Kiiran puolesta. Aika hassua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.
Venäjän naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 160.
Naiset saivat maalia kohti vain 8 laukausta. Pojat tykittivät 49 kutia.
Miten pojat voivat saada 160 maalia, jos tykittivät vain 49 kutia?
Seksistinen ja sovinistinen ääliö, jonka tavoite on olla koskaan kasvamista aikuiseksi. Good riddance YLE.
Ja nyt sitten tuokin lähetys kuunneltu ja taas voi ihmetellä miten tikusta tehdään täysillä asiaa, ja taas kerran koko vasemmistokultti mukana leimaamassa maaliksi osoitettavia. Enimmäkseen nää näyttää v...levan toisilleen ja nauravan jutuilleen.
Esim. kiiraa kalle kehui hyvinkin paljon ja joku kehnohko vitsi siitä strapista siihen lisäksi ei tuota haukuksi kyllä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en loukkaantunut Kallen puheista millään tavoin.
Nykyään ihmiset on niin herkkiä, kasvettu pumpulissa.
Minäkin olen X-sukupolvea eikä mua haittaa rankka puhe, mutta tähän iänikuiseen naisten seksuaaliseen mollaamiseen vedän rajan, sitä olen naisena jo kurkkua myöten täynnä, sille ei ole mitään tarvetta kenenkään suusta. En siedä pillujuttuja sen enempää limaisilta setämiehiltä kuin milkeniaalinaisilta, jotka niistä "voimaantuvat".
Minua ei jos irvaillaan esim kansanryhmiä, vähemmistöjä jne. Mutta tämä jatkuva naisille naureskelu ei huvita yhtään, sitä on saanut nähdä ja kuulla riittävästi elämän 50+ vuotena jo. Ei se koskaan lopu, mutta hyvä jos näille julkkiksille edes yritetään saada rotia.
Melkoinen tosikko olet. Taidat olla lapseton ja ilman
Kyllä minä äiti olen ja kohta mummokin. Miestä ei ole, kerro ihmeessä mistä jään paitsi jos tämä palanderin huumori on sitä miesten huumoria parhaimmillaan. Kyllä minä näitä pillujuttujen suoltajia olen tuntenut ihan tarpeeksi jo elämässä, kertaakaan ei ole jaksanut naurattaa. Nauran paljon ja heitän huulta itsekin, mutta näitä aikuisia "pillu hihhihhih, dildo hihhihih" tyyppejä pidän yksinkertaisina häiriköinä, ja olen huomannut että juuri niiltä ei huumorintajua löydy oikeasti yhtään. Huumori vaatii sentään jonkinsortin älyä ja hoksottimia.
Vierailija kirjoitti:
Ei käy katteeks Kalanderin Palle. Yhtä hyvän näköistä muijaa kuin tuleva ex-vaimonsa ei tule tuolla naamalla ja - nyt myös maineella - ikinä saamaan. Liekö osannut uransa aikana laittaa säästöön riittävästi hilloa, saattaa työmahdollisuudetkin olla niin ja näin. Voi, voi.
Riittää että on julkisuuden henkilö niin naisten kiinnostus on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.
Venäjän naisten jääkiekkomaajoukkue hävisi karuin luvuin Venäjän U16-poikien maajoukkueelle, uutisoi Championat. Pojat rökittivät naiset maalein 160.
Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Räpläsitkö matikantunneilla kännykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Eli olet, et edes tiedä kuinka jääkiekko tulokset ilmoitetaan. Jos olisivat tehneen 160 maalia ja vastapuoli 0, se ilmoitettaisiin 160-0.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka menestynyt huippu-urheilussa, mutta ei omaa mitään koulutusta, sivistystä, eikä käytöstapoja niin henkilö on silloin yksinkertaisesti juntti.
Kaikki nuo kolme, Palander, Perälä ja Valavuori ovat ääliömäisen juntteja.
Kuten myös ovat tai olivat Nykänen, Myllylä, E.Gustafsson, Selänne jne.
Ei se menestys kisoissa missään tapauksessa takaa, että henkilö on fiksu, sivistynyt ja arvostettava.
Mika Myllyllä on Primus Inter Pares.
Perälää en tiedä, Gustafssonista en välitä ja Matti nyt oli Matti, mutta Valavuori on ihan rautaa, Selänne puhuu täyttä asiaa ja Kallelle pitää tehdä patsas Tornioon.
Sitäpaitsi päivystävät sosionomit tulisi irtisanoa välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän problematiikan siinä, että kun laitetaan naisurheilijoita järjestykseen meriiteillä, niin miksi jonkun setämiehen pitää mennä kommentoimaan peppup*anoja Kiira Korven kanssa. Ei liity toisiinsa ja alentavaa puhetta.
Mutta tosiaan tää toinen jakso:
Peris: "Sebastian Ahon pitäis olla vuoden urheilija vaan siks et se on niin saatanan hyvän näkönen"Kalle: "se on muuten totta"
"jos mä panisin miehiä ni mä panisin häntä"
Miksi tämä on ok?
Ei tämäkään ole sen enempää ok, tämän vain ymmärtää heikkolahjaisinkin huumoriksi ja ei sen takia pahoita mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä?
Eli olet, et edes tiedä kuinka jääkiekko tulokset ilmoitetaan. Jos olisivat tehneen 160 maalia ja vastapuo
Aivan. Pääset vähitellen jyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Taisin jopa huutaa, että ketä vittua kiinnostaa mikään naisurheilu. Tuolloin Tanja astui saliin sisään ja sanoi, että ai jaa, sinä olet, Kalle, siis tuota mieltä. Siihen minä yllättyneenä sopersin jotain, että no, tuota, en minä tarkoittanut ihan noin.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/6c42eedc-eeca-4255-91b7-2430152…
Sellainen asiantuntija se Kalle. Poutiainen olympiamitalisti - Palander ei.
Muuten samaa mieltä, mutta tuo olympiamitalisti on kyllä hyvin huono argumentti. Palanderilla on kuitenkin mm-kulta, joka on yhtä vaikea voittaa kuin olympiakulta. Vaikka se silloin '99 taisikin tulla enemmän tuurilla kuin taidolla. Poutiaisella ei taida olla yhtäkään kultaa arvokisoista.
Molemmilla on toki pujottelucupin voitto, mikä on näistä urheilusuorituksena selvästi vaativin. Sehän onkin cup-nimestä huolimatta sarjamuotoinen kilpailu ja siten vaatii, että pitää tasaisesti hyvä koko kauden ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tästäkin huolimatta te vaaditte, että naisilla pitäisi olla pakollinen asepalvelus, vaikka teinipojatkin ovat fyysisesti parempia. Tosi outoa.
Ei vaadita. Naiset sen sijaan vaativat samanlaisia ansioita kuin parhaat miesurheilijat, vaikka eivät pärjää edes pojille lajissaan eikä kukaan tule katsomaan heidän suorituksiaan.
Riippuu lajista. Hiihdossa naisia arvostetaan siinä missä miehiä, mutta joukkuelajeissa naisten pelit on ihan kammottavaa kuraa ainoina poikkeuksina pesäpallo ja lentopallo. Naisten jääkiekko on aivan kammottavaa kuten myös naisten jalkapallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän problematiikan siinä, että kun laitetaan naisurheilijoita järjestykseen meriiteillä, niin miksi jonkun setämiehen pitää mennä kommentoimaan peppup*anoja Kiira Korven kanssa. Ei liity toisiinsa ja alentavaa puhetta.
Mutta tosiaan tää toinen jakso:
Peris: "Sebastian Ahon pitäis olla vuoden urheilija vaan siks et se on niin saatanan hyvän näkönen"Kalle: "se on muuten totta"
"jos mä panisin miehiä ni mä panisin häntä"
Miksi tämä on ok?Ei tämäkään ole sen enempää ok, tämän vain ymmärtää heikkolahjaisinkin huumoriksi ja ei sen takia pahoita mieltään.
Miksi huumori on sallittua vain, jos heikkolahjaisinkin sen ymmärtää?
Mikä raha. Vaimohan se on ahkeruudellaan pitänyt homman kasassa. Viimeisetkin kiinteistöt menevät, kun Palander joutui yksin asioita hoitamaan.