Kalle Palanderille potkut...
Kommentit (1266)
antaisitko potkut?
Kalle Palander harrasti seksiä tuntemattomien ihmisten edessä: Siinäpä heille hyvät näkymät
Kalle Palander käsittelee Boys Clubin jaksossa seksiklubikokemustaan. Illan aikana Palander päätyi harrastamaan seksiä tuntemattomien ihmisten edessä.
Isolla tanssilattialla ihmiset hytkyvät teknon tahdissa. Osalla ihmisillä ei ole paitoja lainkaan. Yhdessä kulmassa on käynnissä sidontashow. Nainen roikkuu katossa köysien varassa ja liikuttaa kehoaan. Upea näky, Palander kuvailee jaksossa.
Palander päätyi klubilla kasarihuoneeseen. Huoneessa eräs nainen lähestyi Palanderia kertoen, että hän on hyvin kaunis.
Aika pian hän ehdottaa, että haluaisi lähteä puuhailemaan kanssani ja nimenomaan juuri minun kanssani, kukaan muu ei kelpaa hänelle. Mutta minulla sattuu olemaan jo seuraa. Nyt nämä kaksi naista kilpailevat huomiostani ja mietin, että pitäisikö ottaa kummatkin sivummalle mukaan, Palander muistelee nauraen.
Illan edetessä yhä useampi ihminen oli päätynyt tositoimiin klubin tiloissa. Myös Palander etsii toisen naisista kanssa sopivaa paikkaa seksisessiolle. Palander muistelee olleensa tässä vaiheessa hyvin virittäytyneessä tilassa.
Lopulta Palander ja nainen harrastivat seksiä yhden klubilta löytyneen huoneen sohvalla. Palander kertoo harrastaneensa seksiä pienen yleisön edessä.
Kiusaannun siitä aluksi, mutta ajattelen, että siinäpä heille hyvät näkymät ja keskityn nautintoon, Palander sanoo jaksossa.
Palander kertoo olleensa jännittynyt, mutta onnellinen. Hän kuvailee tunnettaan vapautuneeksi. Palander ja nainen vaihtoivat illan aikana myös toiseen tilaan, jossa voi harrastaa seksiä. Tällä kertaa kaksikko päätyi parvelle, jonka lattia oli tehty patjasta.
Jos joku kysyisi, paljonko kello on, minulla ei olisi mitään hajua. Ja jos joku kysyisi, kauanko olet paneskellut tai montako orgasmia olen saanut, ei mitään hajua. Lopetin laskemisen, Palander summaa.
Palander oli seksiklubilla lähes kahdeksan tuntia ja hän palasi majapaikkaansa vasta puoli seitsemän aikaan aamulla.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1bbf0ca7-d081-43aa-8126-74687c…
"Koska näitä juttuja yleensä kerrotaan tilaisuuksissa joita voi välttää. Kyllä se on hyvin tiedossa minkälaista huumoria esim. stand-up "
Niissä ihan yleisin huumori on se jossa esiintyjä nauraa itselleen ja omille omituisuuksilleen tai mokilleen. Ei se jossa hän ottaisi silmätikuksi muita ihmisiä ja ilkeästi vitsailisi heidän puutteistaan. Se ei ainakaan enää ole tapana.
Vierailija kirjoitti:
" Itse ainakin olen miesporukoissa nähnyt että miehistä, varsinkin kavereista, heitetään armotonta läppää!"
Joista osa menee valitettavasti aina välillä kiusaamisen puolelle. Miesporukoissa kun on se käytöskoodi että läpästä ei saa loukkaantua vaikka miten sisällä sieulusta sattuisi. Sitten vain väkinäisesti nauretaan mukana kun niin kivasti kaverillisesti muista vitsaillaan.
Toki iso osa näistä jutuista on oikeasti ihan vain hyväntahtoisia mutta olen aika monta kertaa kuullut miten joitain porukan kavereita on vuodesta toiseen kiusattu sanoimma ikivanhoilla jutuilla joista kyllä jokainen näkee että ne sattuvat edelleen.
Enimmäkseen tuo ei ole totta. Kuulostaa naisen näkemykseltä. Sukupuolissa on oikeasti eroja. Miesporukoissa tämä tiedetään hyväntahtoiseksi eikä loukkaavaksi. Ja sillä on ihan oikea tarkoituskin. Sen jälkeen ei enää välitä jos joku tulee haukkumaan sua, kun omat kaverit ovat sanoneet paljon pahempaa. Sen voi vain sivuuttaa rennosti ja kertoa kavereille että joku tuli sanomaan niin, ja voi nauraa sille yhdessä. Ja kaverit varmaan toteaa (vitsinä) että oikeassahan hän oli, ja se yleensä naurattaa sitten itseäkin.
On sellainen juttu kuin altistuminen. Jos välttälee kaikkea "kamalaa" siitä tulee isompi peikko kuin se onkaan.
"Koska näitä juttuja yleensä kerrotaan tilaisuuksissa joita voi välttää. Kyllä se on hyvin tiedossa minkälaista huumoria esim. stand-up esityksissä on. Jos on herkkä niitä välttelee."
Eipä tule mieleen kyllä heti sitä stand-up esitystä jossa vaikkapa nämä Palanderin jutut olisivat enää menneet läpi.
Vierailija kirjoitti:
"Koska näitä juttuja yleensä kerrotaan tilaisuuksissa joita voi välttää. Kyllä se on hyvin tiedossa minkälaista huumoria esim. stand-up esityksissä on. Jos on herkkä niitä välttelee."
Eipä tule mieleen kyllä heti sitä stand-up esitystä jossa vaikkapa nämä Palanderin jutut olisivat enää menneet läpi.
Mitä kukkahattu-standupia olet katsonut?
Kun tässä nyt on kovasti puhuttu, että Palander laukoi seksistisiä ja naisia alentavia juttuja niin voisiko joku nyt kertoa mitä ne olivat?
Kiira Korpea kehui kauniiksi ja itseään halventaen Palander totesi, että Kiira voisi panna häntä pyllyyn.
Olen kyllä usein kuullut naisten suusta ihan televisiosta kuinka kuumia jotkut mies urheilijat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Itse en loukkaantunut Kallen puheista millään tavoin.
Nykyään ihmiset on niin herkkiä, kasvettu pumpulissa.
Minäkin olen X-sukupolvea eikä mua haittaa rankka puhe, mutta tähän iänikuiseen naisten seksuaaliseen mollaamiseen vedän rajan, sitä olen naisena jo kurkkua myöten täynnä, sille ei ole mitään tarvetta kenenkään suusta. En siedä pillujuttuja sen enempää limaisilta setämiehiltä kuin milkeniaalinaisilta, jotka niistä "voimaantuvat".
Minua ei jos irvaillaan esim kansanryhmiä, vähemmistöjä jne. Mutta tämä jatkuva naisille naureskelu ei huvita yhtään, sitä on saanut nähdä ja kuulla riittävästi elämän 50+ vuotena jo. Ei se koskaan lopu, mutta hyvä jos näille julkkiksille edes yritetään saada rotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en loukkaantunut Kallen puheista millään tavoin.
Nykyään ihmiset on niin herkkiä, kasvettu pumpulissa.
Minäkin olen X-sukupolvea eikä mua haittaa rankka puhe, mutta tähän iänikuiseen naisten seksuaaliseen mollaamiseen vedän rajan, sitä olen naisena jo kurkkua myöten täynnä, sille ei ole mitään tarvetta kenenkään suusta. En siedä pillujuttuja sen enempää limaisilta setämiehiltä kuin milkeniaalinaisilta, jotka niistä "voimaantuvat".
Minua ei jos irvaillaan esim kansanryhmiä, vähemmistöjä jne. Mutta tämä jatkuva naisille naureskelu ei huvita yhtään, sitä on saanut nähdä ja kuulla riittävästi elämän 50+ vuotena jo. Ei se koskaan lopu, mutta hyvä jos näille julkkiksille edes yritetään saada rotia.
Melkoinen tosikko olet. Taidat olla lapseton ja ilman miestä?
"Enimmäkseen tuo ei ole totta."
Enimmäkseen ei mutta sitäkin miesporukoissa valitetavasti esiintyy.
"Kuulostaa naisen näkemykseltä."
Koska se on erilainen kuin sinun näkemyksesi? Olen kyllä keski-ikäinen setämies.
"Miesporukoissa tämä tiedetään hyväntahtoiseksi eikä loukkaavaksi."
Välillä kyse on vain kyvyttömydestä tajuta sitä milloin on loukannut toista.
"Ja sillä on ihan oikea tarkoituskin. Sen jälkeen ei enää välitä jos joku tulee haukkumaan sua, kun omat kaverit ovat sanoneet paljon pahempaa."
On siis tarkoitus kovettaa ihmiset tunteettomiksi että haukut eivät enää satu? Varsin toksinen tarkoitus jos nykypäivän sanastoa käytetään. Ei meitä miehiä enää tarvitse kovettaa tätä elämää varten. Se tie on jo kuljettu ja huonoksi havaittu. Nyt pitäisi saada meidät miehet päinvastoin tuntemaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Yle loukkaantui korpen ja poutiaisen puolesta. Aika koomista.
Ei ole kysymys pelkästään Korvesta ja Poutiaisesta vaan koko jaksosta ja halventavasta esiintymisestä omaa ammattikuntaa kohtaan vaikka hän itse pitää itseään urheilun asiantuntijana entisenä huippu-urheilijana. Hän halveksi urheilua ja urheilijoita.
Petter Northug vitsaili joskus aikoinaan että hänen ja Therese Johaugin pitäisi mennä naimisiin ja pelastaa Norjan hiihdon tulevaisuus. Kukaan ei siitä loukkaantunut. Asian voi esittää niin monella eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
antaisitko potkut?
Kalle Palander harrasti seksiä tuntemattomien ihmisten edessä: Siinäpä heille hyvät näkymät
Kalle Palander käsittelee Boys Clubin jaksossa seksiklubikokemustaan. Illan aikana Palander päätyi harrastamaan seksiä tuntemattomien ihmisten edessä.
Isolla tanssilattialla ihmiset hytkyvät teknon tahdissa. Osalla ihmisillä ei ole paitoja lainkaan. Yhdessä kulmassa on käynnissä sidontashow. Nainen roikkuu katossa köysien varassa ja liikuttaa kehoaan. Upea näky, Palander kuvailee jaksossa.
Palander päätyi klubilla kasarihuoneeseen. Huoneessa eräs nainen lähestyi Palanderia kertoen, että hän on hyvin kaunis.
Aika pian hän ehdottaa, että haluaisi lähteä puuhailemaan kanssani ja nimenomaan juuri minun kanssani, kukaan muu ei kelpaa hänelle. Mutta minulla sattuu olemaan jo seuraa. Nyt nämä kaksi naista kilpailevat huomiostani ja mietin, että pitäisikö ottaa kummatkin sivummalle mukaan, Paland
Tuossahan puhutaan omista tekemisistä, toisin kuin Palander.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukkahattu-standupia olet katsonut?
Kerro nyt vain kuka tunnettu stand-up koomikko Suomessa vitsailee yksityiskohtaisesti siitä kenen kaikkien julkkisten kanssa hän fantasioi harrastavan kinkyä seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan uhriutumaan Valavuoren ja Poúopolon lähetyksissä ja Sanna Ukkola ulisemaan Iltalehden kolumnissa.
Just. Ja eiköhän pian myös Brysselin prinsessa ilmaise järkytyksensä.
Ulkoministerin mieskin tekee niin rasittavaa besserwisser YouTube kamaa kaltaisensa toisen bw äijän kanssa että ihmettelen miten ei Ellu oo löytäny fiksumpaa kumppania. Vai onko kokkari löytänyt toisen kokkarin ja ajattelun taso sitten onkin tuota. Viisastelua.
Miten vaikea on tajuta että ei ollut ylellinen töissä eikä siis saanut potkuja.
Samaa jankutusta libisosta joka ei myöskään ollut töissä ylellä.
Yle on kyllä antamassa kovasti potkuja. Siellä on YT:t päällä ja jos nämä olisivat palkkalistoilla niin eiköhän ne olis aika keulilla saamaan potkut.
Olen vanhemman puoleinen naisihminen ja mielenkiinnosta katsoin tämän kyseisen jakson. Oli hervotonta läppää ja itse ainakin nauroin äijien täysin älyttömille jutuille. Jakso oli mielestäni viihdyttävä, eikä sitä missään tapauksessa pidä ottaa liian vakavasti. Valavuori pyrki perustelemaan hyvin valintojaan top5-naisurheilijoista, kun taas Perälä ei juuri analysointia osannut. Jutut olivat pitkälti samantyyppisesti härskejä, mitä vielä 10-20 vuotta sitten muijaporukoissakin viljeltiin, tosin jutun aiheina usein miehet. Palander oli kyllä lennokas, mutta enemmän käytös kertoi siitä, että hänellä on kriisi ja stressi päällä yhdistettynä jonkinlaiseen neurologiseen statukseen. Eletään siinä mielessä siveyden sipuli- aikaa, että mitään ei saa sanoa, edes ei-virallisilla kanavilla. Toisaalta sitten Ylen Iina Mikkola saa levitellä panohommakokemuksiaan berliiniläisenlä p o r n oklubilla.
Hyvä. Juntteja setämiehiä riittää ruudussa ilman tätäkin ääliötä.
Paljonkohan Palanderin "markkina-arvo" on noussut aamun tämän tapauksen seurauksena?
Vierailija kirjoitti:
antaisitko potkut?
Aika pian hän ehdottaa, että haluaisi lähteä puuhailemaan kanssani ja nimenomaan juuri minun kanssani, kukaan muu ei kelpaa hänelle. Mutta minulla sattuu olemaan jo seuraa. Nyt nämä kaksi naista kilpailevat huomiostani ja mietin, että pitäisikö ottaa kummatkin sivummalle mukaan, Paland
On tosta palanderista aina huokunutkin, ettei käy ihan täysillä valoilla. Olisko seksiriippuvainen vai mikä.
Korpi on asemoinut itsensä julkilespoksi ja kertonut paljon henkilökohtaisia yksityiskohtia seksielämästään. Kunnianloukkauksen kynnys on tällaisella julkisuuden henkilöllä erittäin korkealla. Etenkin seksiin liittyvissä asioissa joita hän on vapaaehtoisesti ja hyvin auliisti jakanut kaikelle kansalle.
Limaiset sedät, jättäkää naiset rauhaan. Vitsailkaa vaan omista riippapalleistanne ja testosteronivajeesta.