Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöremontti edessä - Millainen olisi käytännöllinen ja hyvä keittiö? Neuvoja pyydän

Vierailija
28.01.2025 |

Meillä on mahdollisesti pian edessä keittiöremontti. Tuntuu, että olen pihalla kuin lintulauta 2020-luvun keittiöistä. Tiedän, että haluan valkoisen keittiön, vetimelliset ovet ja ehkäpä lasia välitilaan, mutta siihen se sitten jääkin. Tarvitsen neuvoja käytännölliseen keittiöön. Visuaalisuus ei ole se ykkösjuttu. Millainen keittotaso olisi hyvä? Entä kodinkoneet? Lattiamateriaalit? Vedettävät laatikostot vai kaapit? Olisin kiitollinen kaikista konkreettisista neuvoista. 🙏

Kommentit (301)

Vierailija
301/301 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaappien sokkeli on liian matala. Robotti-imuri ei mahdu imuroimaan sokkelin vierestä.

Miksi olisi liian matala sokkeli? Sehän tarkoittaisi työtason olevan 10 cm liian alhaalla myös. Tosi epäkäytännöllinen keittiö.

Ehkä jos olisi erityisen lyhyille ihmisille tehty? Madalletuilla työtasoilla. Sitäkö ajattelit?

Olen eri, mutta minun leipomiseni ja muu kokkaamiseni tapahtuu aina keittiön pöydällä, koska taso on asorivitaloasunnossa liian korkea 152-senttiselle ihmiselle. Haaveena onkin lottovoitto, jotta saisin talon, jossa olisi minun mittoihini räätälöity keittiö. 

Haaveeksi se tietysti jää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi