Mies reissuhommissa ja nyt todettiin herpes minulla
Mies kiven kovaa väittää, että hällä ollut varmaan sairaus piilevänä ja oireettomana, eikä siitä tiennyt. En tiedä mihin uskoa, 2 vuotta elämästä meni täysin romuksi.
Koko ajan jotain tulehdusta itsellä, alan tulla hulluksi.
Voiko olla mahdollista, että ei ole pettänyt?
Kommentit (137)
Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä.
miehesi valehtelee
on pettänyt sua äskettäin
Vaikea sanoa kun voi olla piilevänä vuosia.
Se lientyy. On olemassa tehokas täsmälääke Acilovir. Ikävää, että sinulle kävi noin.
Mies on komea ja nuori, mutta vaikka minäkin nätti ja nuori nainen olen, niin ei ole tarvinnut hakea/eikä ole mielenkiintoa sutinoihin.
Kysynkin ihan tyhmänä, että voiko tämä sairaus olla hällä jo aiemmin?
Terkuin ap
Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies on komea ja nuori, mutta vaikka minäkin nätti ja nuori nainen olen, niin ei ole tarvinnut hakea/eikä ole mielenkiintoa sutinoihin.
Terkuin ap
Jos on hänellä ollut aiemmin on siitä kyllä tietoinen, sillä yleensä tulee pintaan jos vastustuskyky esim. flunssan takia heikkenee. Jos ei ole kertonut sinulle ollenkaan, niin voipi kysyä mitä muuta salaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies pitkä ja komea? Jos on, niin kysyntää riittää ja tilaisuuksiin tulee. Jos ei ole, niin on oikeastaan mahdotonta, että miehellä olisi vientiä.
Tämä. Tavallisena sinkkumiehenä pääsee ehkä kerran vuodessa panemaan pllua, jos viettää viihteellä kaikki viikonloput.
Itse olin ollut parisuhteessa 2,5 vuotta kunnes mulle puhkesi genitaaliherpes. En todellakaan ollut pettänyt ja olen varma ettei silloinen kumppanini, nykyinen vaimokaan. On kiistatta todettu että genitaaliherpes saattaa olla etenkin miehillä aivan oireettomana vuosiakin. Ei kannata suorilta lähteä syyttämään, koska tuo on täysin mahdollista eikä edes harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
miehesi valehtelee
on pettänyt sua äskettäin
Ei välttämättä.
Puhuimme jo naimisiinmenosta ja lapsista. Koko elämä meni murskaksi hetkessä. En tiedä mihin uskoa. Miksi nyt yhtäkkiä tämä tuli, jos mies on uskollinen ollut?
Itkettää, että tämä ei koskaan parane, nyt makaan kuumeessa ja kivuissa, töistäkin joudun olemaan sairauslomalla, kun en voi kävellä kipujen vuoksi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Tavallisena sinkkumiehenä pääsee ehkä kerran vuodessa panemaan pllua, jos viettää viihteellä kaikki viikonloput.
Itse pääsen rumana ja iskämahaisena panemaan yhtenään. Mutta se saattaa johtua siitä etten ole viihtellä ja kännissä joka vkl, sekä osaan käyttäytyä.
M44
Taudit kuluvat elämään eikä herpes nyt maailmaa kaada.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on herpes vaikka ei olisi koskaan edes harrastanut seksiä.
Siis herpes ja sukupuoliherpes on kaksi eri asiaa. Suurin osa ihmisistä kantaa sitä perusherpes-virusga elimistössään. Sukupuoliherpes on sitten ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei juurikaan ole merkitystä, ellei ole äärimmäinen.
Voi olla piilevän pitkäänkin. Ja kaikilla se ei edes ilmene samalla tavalla. Mun lapsuuden perheellä muilla oli ja olen ihmetellyt miksi minulla ei sitä ole kunnes tajusin että mulla halkeaa toinen suupieli välillä ja siihen tulee sellainen kovettumat että se on ollut sitä koko ajan.
Ja vaikka olisikin piilevänä ollut, niin ei se silti ole todiste siitä että miehesi olisi ollut uskollinen. Ota huomioon myös muut mahdolliset viitteet uskottomuudesta. Puhelimen salailu tms jos muuta ei ole niin ei ole syytä epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme jo naimisiinmenosta ja lapsista. Koko elämä meni murskaksi hetkessä. En tiedä mihin uskoa. Miksi nyt yhtäkkiä tämä tuli, jos mies on uskollinen ollut?
Itkettää, että tämä ei koskaan parane, nyt makaan kuumeessa ja kivuissa, töistäkin joudun olemaan sairauslomalla, kun en voi kävellä kipujen vuoksi kunnolla.
Se on tosi kipeä ekalla kerralla mutta paranee kyllä. Seuraava puhkeaminen ei yleensä ole niin paha, eikä se välttämättä aktivoidu vuosiiin, jos ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Terkuin ap
Jos et ole ollut neitsyt kun aloitte oleen niin voi olla, että sulla on ollut se jo kauan ja olet itse tartuttanut sen miehellesi (tai sitten se ei ole edes tarttunut mieheen).
Jos olet joskus antanut edes suuta jollekkin miehelle tai naiselle ilman suojaa tai mahdollisesti vain suudellut sairastunutta niin se voi olla hyvinkin sun omiakin tauteja.
Toisaalta voi olla miehenkin tuonteja tuore tai vanhakin tartunta.
Kysy chat gpt? Ja sen jälkeen pistä vaikka jollekin alan proffalle mailia.
Entäpä itse? Miten olet viettänyt iltasi ja yösi miehen poissaollessa? Onko riittänyt sutinaa?