Ketä haittaa, jos sukupuolia on enemmän?
Kommentit (541)
No tuskin se ketään haittaisi, jos niitä olisi enemmän. Tosin jos olisi vaikka 6 eri sukupuolta, ja vaikka nyt kennelesimerkki, niin olisi kysyntää vaikka sitten urospennuille, nii pentueessa ei ehkä olisi yhtään. Kun on vain 2, niin yleensä molempia on. Ja lisääntymisessä tietysti, jos olisi vaikka A, B, C, D, E ja F sukupuolet, ja esim. Aan ja Been sukuelimet ja sukusolut kävisivät keskenään niin että poikasten saaminen olisi mahdollista, mutta kumpikaan ei voisi lisääntyä muiden sukupuoluen kanssa, vaikeuttaisi se jalostusta, kun sitten pitää poissulkea mahdollisimman hyvin myös esim. periytyvät ongelmat. Tosin sukupuoli, eli puolikas ja puolikas, olisi huono nimike. Se olisi kai tässä tapauksessa sukukuudennes.
Ainakin naisten puolella on näkynyt vain samoja värkkejä kuin minulla, onko miestenpuolella näkynyt jotain kikkeliä erikoisempia?
Ei ketään jos pitää asian omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat häivyttää sukupuolet, mutta annas olla, jos minä raavaana miehenä menen naisten vessaan, niin sukupuolia on enää tasan kaksi.
Miksi syytät tästäkin asiasta vain naisia? Eikö ne yleensä kuitenkin ole miehiä, jotka haluaa olla jotakin muuta, kuin mitä ovat??
Toinen asia, mistä syytetään vain naisia on maa*han*muutto. Siitäkin syytetään vain naisia, vaikka miehet on ihan samalla tavalla päättämässä noista asioista.
Ylleensä olen huomannut, että miehet syytää naisia juuri niistä asioista joihin he itse syyllistyvät.
Ja täytyy kyllä ihmetellä, miksi sinä raavaana miehenä menisit sinne naisten vessaan?
Ja muistanpa kerran itsekin nuorena hairahtaneeni miesten vessaan ja kun tulin sieltä pois, minua vastaan tuli mies joka loi minuun tappavan katseen. Eipä tainut mies tykätä, että nuori nainen oli tunkeutunut miesten vessaan:D
Se mies katsoi minua niin rumasti, että arvelin jonkin olevan pielessä ja tarkistin ovesta, että olin naisten vessassa käynyt, mutta enpä ollutkaan.
Ketä haittaa että maapallo on litteä? Ketä haittaa että norsut on lintuja?
Se että väittää jotain epätodellista ja koittaa vaatia muitakin uskomaan siihen samaan epätodellisuuteen, ei ole oikein. Jokainen voi kuvitella mielessään olevansa vaikka strutsi, mutta en mä ala henkilöä strutsina pitämään ja puhuttelemaan. Sukupuolia on biologisesti kaksi. Eliökunta ja ihminen tuottaa kahdenlaisia sukusoluja; isoja ja pieniä. On siis olemassa 2 sukupuolta. Joka muuta väittää, kertokoot millaisia sukusoluja se kolmas sukupuoli sitten muka tuottaa? Oikea vastaus on, että jompia kumpia noista kahdesta, tai sitten ei ollenkaan. Mitään kolmatta, saati neljättä sukupuolta sukusoluineen ei ole nimittäin olemassa. Sukupuoli-identiteettejä voi olla yhtä monta kuin Kakolassa on aitoja prinsessoja ja kuninkaita. Jokainen näet saa kuvitella itselleen olevansa mitä nyt lystää. Faktat ei kuitenkaan välitä mielipiteistä. Ne vain on.
Vierailija kirjoitti:
Se että väittää jotain epätodellista ja koittaa vaatia muitakin uskomaan siihen samaan epätodellisuuteen, ei ole oikein. Jokainen voi kuvitella mielessään olevansa vaikka strutsi, mutta en mä ala henkilöä strutsina pitämään ja puhuttelemaan. Sukupuolia on biologisesti kaksi. Eliökunta ja ihminen tuottaa kahdenlaisia sukusoluja; isoja ja pieniä. On siis olemassa 2 sukupuolta. Joka muuta väittää, kertokoot millaisia sukusoluja se kolmas sukupuoli sitten muka tuottaa? Oikea vastaus on, että jompia kumpia noista kahdesta, tai sitten ei ollenkaan. Mitään kolmatta, saati neljättä sukupuolta sukusoluineen ei ole nimittäin olemassa. Sukupuoli-identiteettejä voi olla yhtä monta kuin Kakolassa on aitoja prinsessoja ja kuninkaita. Jokainen näet saa kuvitella itselleen olevansa mitä nyt lystää. Faktat ei kuitenkaan välitä mielipiteistä. Ne vain on.
Mut miks vaan sun faktat on niitä oikeita faktoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että väittää jotain epätodellista ja koittaa vaatia muitakin uskomaan siihen samaan epätodellisuuteen, ei ole oikein. Jokainen voi kuvitella mielessään olevansa vaikka strutsi, mutta en mä ala henkilöä strutsina pitämään ja puhuttelemaan. Sukupuolia on biologisesti kaksi. Eliökunta ja ihminen tuottaa kahdenlaisia sukusoluja; isoja ja pieniä. On siis olemassa 2 sukupuolta. Joka muuta väittää, kertokoot millaisia sukusoluja se kolmas sukupuoli sitten muka tuottaa? Oikea vastaus on, että jompia kumpia noista kahdesta, tai sitten ei ollenkaan. Mitään kolmatta, saati neljättä sukupuolta sukusoluineen ei ole nimittäin olemassa. Sukupuoli-identiteettejä voi olla yhtä monta kuin Kakolassa on aitoja prinsessoja ja kuninkaita. Jokainen näet saa kuvitella itselleen olevansa mitä nyt lystää. Faktat ei kuitenkaan välitä
Mun faktat ja sun faktat? Ei sellaisia ole. Herhää harhoistasi. On vain faktat. Lue ja opiskele biologiaa, niin ehkä ymmärrät. Palstan älymystö pistää taas parastaan.
^nii, mun faktat ja sun faktat, cherrypickaat tiedettä ja kiinnostaa miten perustelet itelles et mikä on oikea fakta ja mikä woketusta
Vierailija kirjoitti:
Fantasioiden kertominen toteta ärsyttää joitakin. Sukupuolia on tasan kaksi ja ne loput on kuviteltuja. Tää on sama kun kertoisi aavikkojen satukirjojen juttuja faktoina. Harhojen selostaminen totena ärsyttää.
Youtube on valheellista sontaa täynnä? Se on kuitenkin oma valinta katsooko niitä vai ei. Ihmeellistä masokismia kiduttaa itseään asioilla, mitä ei kykene hyväksymään, mutta jotka eivät vaikuta omaan elämään millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on ihan sama montako sukupuolta on olemassa. Itse ajattelen niin että nainen on sellainen joka näyttää naiselta ja kenellä on naisen sukupuolielimet ja mies on sellainen joka näyttää mieheltä ja kenellä on miehen sukupuolielimet.
Sukupuoli on minulle oikeastaan varsin mitätön asia, muuta merkitystä sillä ei ole kuin että näin heteromiehenä tykkään niistä naisista jotka näyttävät minun mielestä hyviltä.
Mihin sinun mielikuvissa sijoittuu miehen sukupuolielimillä varustettu henkilö, joka näyttää naiselta?
Osallistuin pari vuotta sitten aktiivisesti tohon isoon transketjuun jossa on nyt 2k viestei, sitä en oo uskaltanu vilkasta mut nautin ku täs ketjus hyvä meno vaikkakin vuoropuhelu jää jälleen puutteelliseks.
Katoin eilen elmer stuckin videon ja nyt herätessäni tajusin et miks muuten bodaajien testokäytöstä ei kohkata lainkaan? Bodarit saa sukupuolesta riippumatta käyttää testoa mut jos sitä käyttää siinä mielessä et korjaa sukupuolta nii se onkin syntiä? Ja nyt joku varmaa tarttuu tohon ku käytin termiä sukupuolen korjaus, en ymmärrä kun mitään ei saa enää sanoa ja pitää jatkuvasti kävellä munankuorilla. Haluaisin keskustella mut tosi työlästä
Tuntuuhan monia ihmisiä haittaavan sekin, että 2 miestä tai 2 naista saavat olla parisuhteessa ja seksuaalisessa kanssakäymisessä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen seksuaalisia identiteettejä voi olla vaikka kuinka paljon, sukupuolia 2. Toki on esim. hermafrodiitteja. Pään sisus ei ole sukupuoli. Pukeutuisin seksikkäisiin naisten vaatteisiin mielelläni, mutta ne näyttäisivät hassulta tämän kokoisen miehen yllä. Enkä halua aina pukeutua. Joku keksii varmaan mullekin sukupuolen. Olen mies.
Anna mennä vaan! Mun mies piilotteli vuosia sitä, että hän tykkäsi toisinaan kokeilla naisten alusvaatteita. Ehdin jo kuvitella, että hänellä oli toinen nainen, kunnes hän tunnusti syvästi hepävänä, mitä piilotteli.
Mä huokaisin helpotuksesta, ettei kyse ollutkaan mistään vakavasta. Eipä tuo ole minulta millään tavalla pois, jos hän siitä tykkää.
Minulta tuo veisi taas seksihalut täysin. Pervous ei kiihota sitten tipan vertaa.
Ei nyt varsinaisesti haittaa, mutta itse tiedän vain pimpin ja pippelin. Ei mitään käsitystä miltä ne kaikki muut näyttää, ja miten ne toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naisten puolella on näkynyt vain samoja värkkejä kuin minulla, onko miestenpuolella näkynyt jotain kikkeliä erikoisempia?
Nyt et ymmärrä. Just se yhden lehdenkin harrastama sukuelinten graafinen esittely havainnollistaa just sitä miten kirjava sukupuoli(elin) on ja tätä ihmeellisyyttä kuuluu äimistellä kuukaudesta ja vuodesta toiseen, kun se on kuulemma nyt äärettömän tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Persus uleja haittaa.
Kaikkia täysillä käyviä.
Mikä tuon hörökorvaisuuden pointti tässä keskustelussa oli? Meni ihan ohitse? Ettei hörökorvaisia lapsia ja aikuisia saisi hoitaa, koska se pitäisi nähdä normaalina? Mutta sehän nähdään normaalina ja lapset ja heidän vanhemmat, tai aikuiset saa päättää leikataanko vai ei. Tähän siis tarjotaan hoitoa, koska on kosmeettinen kehityshäiriö.