Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nälkä 1500 kalorilla?

Vierailija
27.01.2025 |

Laihdutan nyt niiden ohjeiden mukaan mitä sain ravitsemusterapeutilta. Miksi minulla on nälkä kun syön tämän 1500 kalorin mukaan ja terveellistä tavallista ruokaa säännöllisesti? Seuraan fatsecret sovelluksella päivän syömisiä. En liiku tarpeeksi ja tälläkin määrällä iltaisin vaikeaa nukahtaa kun on nälkä. Mikähän tässä menee pieleen..

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nälkä on vain tunne jonka saa aikaan hormoni jota erittyy yleisien ruoka aikojen mukaan noin klo 8, 11 ja 16. Jos et syö, nälkä menee pois mutta tunne voimistuu ja pitkittyy jos et syö.

Mulla on alhainen verensokeri ja näläntunne pahimmillaan kivuliaita kouristuksia vatsassa ja oksentelua (sukuvika, sama äidillä ja tyttärillä). Joskus menee ohi, joskus ei.

Vaikka syön vähän yleiseen tasoon nähden mun täytyy jaksottaa se siten että riittää tasaisesti koko päivän ettei noita kouristuksia tulisi. Yleensä huonomman (esim liikaa hiilareita) ruokapäivän jälkeen tuo osuu aamuyölle

Vierailija
62/62 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö se 1500 kaloria iltapainotteisesti. Vaikkapa juuri ennen nukkumaanmenoa. Ei pitäisi tuolloin nälän vaivata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi