Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ainoana kriteerinä naiselle laihuus.

Vierailija
27.01.2025 |

Jos mies haluaa hyvin laihan naisen, miksei hän mene ja ota? Maailma on niitä pullollaan. Miksi hän pakottaa omaa valittuaan laihtumaan. 

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.

Missä on spontanius? Elämän nautinto? 

Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata? 

Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..

Kyse on toisen ihmisen muuttamisesta. Haluaa sovittaa toisen muottiin. Se ei käy. Tai sitten käy niin, että tähti himmenee. 

Ei kannata seurustella erikokoisen ihmisen kanssa, niin ei tule sellaisia ongelmia. Jos saat käsityksen, että olet liian iso suhteen alussa ja et halua asial

Ei sellaista käsitystä olisi tullut omassa päässäni syntynyt ilman tahallista paineiden luomista. 

Vierailija
122/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte tunkea ne naiset perceeseenne. Ei kiinnosta pätkääkään sellaiset vikisijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tähän mitään järkeviä perusteita?

Voisiko olla huoli kumppaninsa terveydestä? - Miksi naiset vaativat miehen olevan pidempi vaikka useimmat miehet eivät voi itse valita pituuttaan...

Niin varmaan....lopettakaa tämän valhepskan suoltaminen, ja tunnustakaa, että ulkonäkö on se syy.

Vierailija
124/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin niin nuori. Jotenkin myös ihastuin ajatukseen, että eläisin vauraudessa. Hieno auto, rikkaat piirit jne. Nopeasti kyllä karisi ajatukset, kun itseni muuttamisesta tuli pakkomielle. Masennuin entistä enemmän. 

Hyvä, että loppui tuo suhde.

Huono provo. V*tut sulla mitään rahaa on. Jos olisi niin voisit ostaa itsellesi vaikka laihan mallin ihan käden käänteessä.

- ap

Vierailija
125/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ja heidän valkoritarinsa haluavat anorektikkoja. Oikea nainen on muodokas, mutta ei lihava. 

Vierailija
126/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia on kivempi paneskella.

Luut vaan kalisee.

Vierailija
127/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lihavuutta ei kohdella henkisenä sairautena, sillä sitä se on. Kai olisi poliittisesti liian epäkorrektia kutsua sitä sellaiseksi nykyään. Anoreksia kyllä innokkaasti luokitellaan syömishäiriöksi, mutta lihavuus ei. Jännä, eikö?

Onhan se sairaus

Vierailija
128/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin niin nuori. Jotenkin myös ihastuin ajatukseen, että eläisin vauraudessa. Hieno auto, rikkaat piirit jne. Nopeasti kyllä karisi ajatukset, kun itseni muuttamisesta tuli pakkomielle. Masennuin entistä enemmän. 

Hyvä, että loppui tuo suhde.

Huono provo. V*tut sulla mitään rahaa on. Jos olisi niin voisit ostaa itsellesi vaikka laihan mallin ihan käden käänteessä.

- ap

Mitä oikein selität? Olen nainen ja kerron omia kokemuksia siitä, kuinka naista esineellistetään. Tässäkin ketjussa on kommentteja, että naisella on vain yksi tehtävä, olla laiha. Mitähän vittua nyt??

Vierailija
129/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkia on kivempi paneskella.

Luut vaan kalisee.

Naisilla on muutakin tekemistä kuin olla hoikka. Oletko hiukan yksinkertainen? 

Vierailija
130/132 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeät naiset eivät vaan iske, ei edes yhden illan huviksi. BMI 25 on jo ihan liikaa. Joko liikaa läskiä tai lihaksia.

Vierailija
131/132 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas, mutta ei lihava nainen on paras. Pehmeyttä vähän.

Vierailija
132/132 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat miehet eivät iske, mitä tehdä. Kaljamahaa tai muu iso läskikerros joka toisella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan