Miehen ainoana kriteerinä naiselle laihuus.
Jos mies haluaa hyvin laihan naisen, miksei hän mene ja ota? Maailma on niitä pullollaan. Miksi hän pakottaa omaa valittuaan laihtumaan.
Kommentit (132)
Ap, jos kerran mies haluaa sinun laihtuvan, kuulostaa siltä, että olit hoikka tavatessasi miehen, ja sittemmin rupsahdit. Kunnioittavassa parisuhteessa molemmat osapuolet yrittävät olla parhaimmillaan ja miellyttää toinen toista. Kunnioittava kumppani pitää huolta myös ulkonäöstään eikä anna itsensä rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän töissä naisten keskimääräinen ikä on noin 33v, pituus 165cm ja paino 75kg.
Tuon pituisella se pitäisi olla siinä 50kg, vaikka olisi vähän muotojakin, esimi yksi tuttu joka on aika laiha ja 165cm, painaa 42kg, eikä sekään vielä mikään anorektikko ole.
Jep, vois nää naiset googlata 165cm 45kg. Emmä tiedä miks pitäis jotain ylimäärästä läskiä kantaa mukana. Ei se paino hoikalla paljon ole, jos on vain vähän lihaksia, ei niitä naisella tarvitse paljoa olla. Itse hoikkana miehenä aina tuputettiin ruokaa ja sanottiin, että pitää syödä. Miks vitussa mun pitäs hommata pömppömaha ja toinen leuka? Ne huutelee kenellä menee "hyviin" paikkoihin ne rasvat ja ei sen takia tajua olevansa niin läskejä kuin on. Olin tyyliin 185cm ja 67kg ja kyllä, oli jopa vähän maahakin. Nyt 80kg on lihasta, ja on myös vähän vatsaa. Enkä kyllä mielestäni näytä edes hoikalta, en vain ole läski niinkuin kaikki muut..
Niin. Tapasin nuorena miehen, joka oli pankissa töissä, pankkiiri. Hän piti minusta, mutta sivumennen antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi laiha.
Hän piti voimakkaasta energiastani ja seksuaalisuudestani.
Koitin laihtua hiukan. Samalla huomasin kutistuvani henkisesti. Tähteni ei loistanut enää niin kirkkaana. En ollut vapaa.
Juttu päättyi, koska olin edelleen ylipainoinen, tosin hiukan laihempi. Mutta samalla minulle oli tullut henkisiä ongelmia siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä. Eli turhaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Samoin Karita Tykkä. Upean näköinen ja erittäin laiha. Ei juo alkoholia.
Ei voi koskaan mennä ravintolaan nauttimaan hyvästä ruuasta ja viinistä. Äärimmäinen itsensä kurittaminen on hänestä hauskaa.
Mene iskemään joku Karita Tykkä tai sen tyylinen. Kaunis nainen!
En ymmärrä, miksi lihavuutta ei kohdella henkisenä sairautena, sillä sitä se on. Kai olisi poliittisesti liian epäkorrektia kutsua sitä sellaiseksi nykyään. Anoreksia kyllä innokkaasti luokitellaan syömishäiriöksi, mutta lihavuus ei. Jännä, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Laihuuden lisäksi on myös se, että ei saa olla harrastanut seksiä mustan miehen kanssa, ja muutenkin body countin on oltava alle 5
Toisaalta noitahan ei voi mistään tietää, ellei toinen kerro rehellisesti yksityisasioistaan, joten ne ovat vähän yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tapasin nuorena miehen, joka oli pankissa töissä, pankkiiri. Hän piti minusta, mutta sivumennen antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi laiha.
Koitin laihtua hiukan. Samalla huomasin kutistuvani henkisesti. Tähteni ei loistanut enää niin kirkkaana. En ollut vapaa.
Juttu päättyi, koska olin edelleen ylipainoinen, tosin hiukan laihempi. Mutta samalla minulle oli tullut henkisiä ongelmia siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä. Eli turhaa touhua.
Miksi miehen varallisuus on nostettu esiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä opimme tästä? Itseään ei kannata muuttaa toisen ihmisen takia. Jos yhden asian antaa, menettää toisen.
Se, mikä teki minusta kauniin ja erityisen, katosi siinä, kun yritin mukautua toisen kriteereihin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi lihavuutta ei kohdella henkisenä sairautena, sillä sitä se on. Kai olisi poliittisesti liian epäkorrektia kutsua sitä sellaiseksi nykyään. Anoreksia kyllä innokkaasti luokitellaan syömishäiriöksi, mutta lihavuus ei. Jännä, eikö?
Tässä ei ollut tarkoituksena ihannoida lihavuutta eikä haukkua laihoja. Kyse oli nyt siitä, että jos mies vain haluaa laihan naisen niin miksi ei mene etsimään sellaista jos normi ei kelpaa ja on niin ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi koskaan mennä ravintolaan nauttimaan hyvästä ruuasta ja viinistä. Äärimmäinen itsensä kurittaminen on hänestä hauskaa.
Mene iskemään joku Karita Tykkä tai sen tyylinen. Kaunis nainen!
Meillä ei varmaankaan olisi kemiaa. Ei minun tarvitse matkustaa Malediiveille todetakseni asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut tarkoituksena ihannoida lihavuutta eikä haukkua laihoja. Kyse oli nyt siitä, että jos mies vain haluaa laihan naisen niin miksi ei mene etsimään sellaista jos normi ei kelpaa ja on niin ruma.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.
Missä on spontanius? Elämän nautinto?
Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata?
Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies tykkää siitä naisesta ja haluaa elää yhdessä mahdollisimman pitkään?
No senhän saavuttaa parhaiten painostamalla laihduttamaan, kunnes nainen kyllästyy siihen märinään ja lähtee lätkimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene iskemään joku Karita Tykkä tai sen tyylinen. Kaunis nainen!Meillä ei varmaankaan olisi kemiaa. Ei minun tarvitse matkustaa Malediiveille todetakseni asian.
Mutta jos hän vastaa kriteereitäsi niin eikö se ole pääasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.
Joopa joo. Itse olen aina ollut laiha/hoikka. Syön mitä haluan ja treenaan miten jaksan. Mutta näin ei saisi toki olla, vaan hoikan elämä tulisi olla kärsimystä.
Muutenkin tätä ketjua lukiessa voi taas havaita mitä se kehopositoivisuus enemmistöstä on...
Ei kaikki, mutta suurin osa hyvin hoikista ihmisistä on äärimmäisen kontrolloivia. Se kohdistuu omaan painoon. Muuten voi olla huono itsetunto.
Varmasti on niitäkin, mutta en nyt tiedä onko kuitenkaan suurin osa. Mutta yhtälailla on näitä ylipainoisia aina laihiksella olevia, jotka kieltäytyvät aina herkuista ja ottavan vain pienen palan pitsaa, kun on nyt tuo dieetti. En sitten tiedä missä kohtaa päivää ylensyöminen tapahtuu. Kotona kai ja salassa.
Ihmettelen kun edelleen on voimissaan tämä ajatus "lihavat on lepposia". Nimittäin ei kyllä ole läheskään kaikki. Kiukkusia ja katkeria, ihan siinä missä hoikatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen varallisuus on nostettu esiin?
Siksi, koska hän ei ole ollut ainoa tapailevani mies, jonka mielestä olen ylipainoinen. Hänen mielestään minun piti esimerkiksi mennä kokopäiväisiin töihin. Koska hänen kaverinsa vaimot olivat lentoemäntiä ja tekivät sitä sun tätä. Ja hyvin hoikkia olivat myös.
Hän siis rakasti energisyyttäni ja vapauttani ja seksuaalisuuttani, mutta olisi halunnut paketoida sen virkanaisen ammattiin ja erittäin hoikaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen toki samaa mieltä. Ei mitään järkeä valita ihminen, johon ei ole tyytyväinen. Ehkä jotkut miehet kokevat, että lihava nainen on helppo saalis, jota voi sitten muokata mieleisekseen myöhemmin. On totta, että moni nainen kaunistuu huomattavasti laihduttuaan. Toisaalta voi olla, että sellainen nainen laihduttuaan sitten luopuu taas miehestään, sillä kertoo jotain miehen tasosta, jos ei alunperinkään hoikkaa naista kyennyt saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos kerran mies haluaa sinun laihtuvan, kuulostaa siltä, että olit hoikka tavatessasi miehen, ja sittemmin rupsahdit. Kunnioittavassa parisuhteessa molemmat osapuolet yrittävät olla parhaimmillaan ja miellyttää toinen toista. Kunnioittava kumppani pitää huolta myös ulkonäöstään eikä anna itsensä rupsahtaa.
Kunnioittava kumppani ei puutu toisen painoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata?
Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..
Kyllä se joillekin on hyvin haastavaa.
Ei kaikki, mutta suurin osa hyvin hoikista ihmisistä on äärimmäisen kontrolloivia. Se kohdistuu omaan painoon. Muuten voi olla huono itsetunto.