Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ainoana kriteerinä naiselle laihuus.

Vierailija
27.01.2025 |

Jos mies haluaa hyvin laihan naisen, miksei hän mene ja ota? Maailma on niitä pullollaan. Miksi hän pakottaa omaa valittuaan laihtumaan. 

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tähän mitään järkeviä perusteita?

On ja se oma on aina hoikka silloin kun se otetaan, mutta kun ne heti lihoavat ja sitten joutuu vaihtamaan laihempaan ja usein myös nuorempaan, kun ei niitä iäkkäämmistä löydy.

Kaiken kokoisia löytyy kaikista ikäluokista.

- ap

Vierailija
42/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.

Missä on spontanius? Elämän nautinto? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.

Niin, mielikuva. Ei useinkaan todellisuus. 

Vierailija
44/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä Bandan sukulaatia niin että perse kasvaa!

Vierailija
45/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on yksi laiha nainen. Oli 10v yhden sopusuhtaisen miehen kanssa. Sitten mies sattui lihoamaan vähän ja tämä nainen jätti tämän miehen,a

Ja olet varma että lihominen oli syy? Eikä esim että mies alkoi käyttää alkoholia reilummin (ja lihoi siitä) tai muuttui muuten täydellisesti, jäi sohvalle makaamaan tuijottelemaan sarjoja (ja lihoi siitä) tms?

Vierailija
46/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies tykkää siitä naisesta ja haluaa elää yhdessä mahdollisimman pitkään?

Vierailija
47/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muutamastakin naisesta, että eivät voi mennä kesämökille, koska pitää treenata. Mitä sekin elämä oikein on? Nadja Sukari on ilmeisesti ainakin tuollainen. 

Jotkut tosi laihat julkisuudessa elävät tai julkisuuden henkilön puolisot ovat oikein pahan näköisiä laihuudessaan. Ville Itälän puoliso ja Riina Palander esim. 

Ihminen ei voi voida hyvin. 

Vierailija
48/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies tykkää siitä naisesta ja haluaa elää yhdessä mahdollisimman pitkään?

Tai sitten kyseessä on persoonallisuushäiriö. Ei toista ihmistä voi muokata haluamakseen. On sairasta, että pyrkii muuttamaan toista. 

Vierailija
49/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollainen mies on täysin idiootti tai psykopaatti. Ei sellaisen mielipiteillä tarvi olla sulle väliä.

Menet vain eteenpäin ja annat sen idiootin/psykon mongertaa. Sinne se jää selän taakse, kohta et kuule. 

Normaaliälyiset, empatiakykyiset ihmiset rakastuvat ja rakastavat. Sinä ap etsit nyt väärästä joukosta kumppania.

Vierailija
50/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni kun on laiha luonnostaan ilman kaikkia noitakin. Nauttivat juuri elämästä. 

Vierailija
51/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut muutamastakin naisesta, että eivät voi mennä kesämökille, koska pitää treenata. Mitä sekin elämä oikein on? Nadja Sukari on ilmeisesti ainakin tuollainen. 

Jotkut tosi laihat julkisuudessa elävät tai julkisuuden henkilön puolisot ovat oikein pahan näköisiä laihuudessaan. Ville Itälän puoliso ja Riina Palander esim. 

Itse asiassa kun mietin, niin johtuuko liiallinen laihuus juurikin puolisosta noissa tapauksissa? Narsismi on sairastuttanut toisen ihmisen. 

Vierailija
52/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sairaalloinen laihuus ja syömättömyys ovat sille edellytyksiä? Eikö ennemminkin terveet elämäntavat ole avain siihen?

- ap

Vierailija
53/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni kun on laiha luonnostaan ilman kaikkia noitakin. Nauttivat juuri elämästä. 

Se on eri asia. Jotkut ovat laihoja luonnostaan. Toiset eivät. 

En halua sairastua syömishäiriöön. En halua sairastua kehonkuvan häiriöön. En halua joutua narsismin uhriksi. Tuollainen toisen ihmisen muokkaaminen kuulostaa juuri siltä. 

Ihmiseen rakastutaan sellaisena kuin se on. 

Vierailija
54/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä syön täsmälleen niin paljon ja kaikkea kuin tekee mieli. Voin syödä kokonaisen pizzan tai kebabannoksen kerralla, tai ahtaa itseeni ruokaa buffetissa samaa tahtia kuin muutkin. Olen myös fyysisesti varsin passiivinen: töissä olen jalkojen päällä koko päivän, mutta vapaa-ajalla rötvään sohvalla. BMI 17. Kai yksilöillä on vain niin erilainen aineenvaihdunta ja nälänsäätely. 

Vierailija
55/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nadja Sukari näyttää olevan ihan normaali mutta toi Riina Palander on jo sairaalloisen laiha.

Vierailija
56/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä. Oikeasti ei kannata olla muuta kuin on. Ei kannata yrittää miellyttää ketään. Jos ei kelpaa, niin saa olla. 

Jokaisella on oikeus olla omanlaisensa. 

Vierailija
57/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nadja Sukari näyttää olevan ihan normaali mutta toi Riina Palander on jo sairaalloisen laiha.

Heillä oli Kustavissa hieno mökki. Nadja ei kuitenkaan viihtynyt siellä, koska hänen pitää päästä kuntosalille joka päivä. Tämä on kääntöpuoli kauneudelle. Nyt asuvat Espanjassa, koska Nadja pääsee siellä treenaamaan ja voi syödä hyvin 

Vierailija
58/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Itse olen aina ollut laiha/hoikka. Syön mitä haluan ja treenaan miten jaksan. Mutta näin ei saisi toki olla, vaan hoikan elämä tulisi olla kärsimystä.

Muutenkin tätä ketjua lukiessa voi taas havaita mitä se kehopositoivisuus enemmistöstä on...

Vierailija
59/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissä on yksi laiha nainen. Oli 10v yhden sopusuhtaisen miehen kanssa. Sitten mies sattui lihoamaan vähän ja tämä nainen jätti tämän miehen,a

Ja olet varma että lihominen oli syy? Eikä esim että mies alkoi käyttää alkoholia reilummin (ja lihoi siitä) tai muuttui muuten täydellisesti, jäi sohvalle makaamaan tuijottelemaan sarjoja (ja lihoi siitä) tms?

Mietin samaa. Itse erosin, kun miehestä tuli masennuksen myötä väkivaltainen. Paino ei olisi minua haitannut.

Vierailija
60/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Karita Tykkä. Upean näköinen ja erittäin laiha. Ei juo alkoholia. 

Ei voi koskaan mennä ravintolaan nauttimaan hyvästä ruuasta ja viinistä. Äärimmäinen itsensä kurittaminen on hänestä hauskaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme