Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ainoana kriteerinä naiselle laihuus.

Vierailija
27.01.2025 |

Jos mies haluaa hyvin laihan naisen, miksei hän mene ja ota? Maailma on niitä pullollaan. Miksi hän pakottaa omaa valittuaan laihtumaan. 

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tapasin nuorena miehen, joka oli pankissa töissä, pankkiiri. Hän piti minusta, mutta sivumennen antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi laiha. 

Hän piti voimakkaasta energiastani ja seksuaalisuudestani. 

Koitin laihtua hiukan. Samalla huomasin kutistuvani henkisesti. Tähteni ei loistanut enää niin kirkkaana. En ollut vapaa. 

Juttu päättyi, koska olin edelleen ylipainoinen, tosin hiukan laihempi. Mutta samalla minulle oli tullut henkisiä ongelmia siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä. Eli turhaa touhua. 

Miksi miehen varallisuus on nostettu esiin?

Siksi, koska hän ei ole ollut ainoa tapailevani mies, jonka mielestä olen ylipainoinen. Hänen mielestään minun piti esimerkiksi mennä kokopäiväisiin töihin. Koska hänen kaverinsa vaimot olivat lentoemäntiä ja t

Miksi kutistaa itsensä henkisesti ja fyysisesti? Opin tästä jutusta sen, ettei kannata. Hän piti itseään juurikin ylemmän tason ihmisenä. Oikein kuuluisaa rallisukua. Niin löpsö ihmisenä kuitenkin. 

Vierailija
82/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.

Missä on spontanius? Elämän nautinto? 

Joopa joo. Itse olen aina ollut laiha/hoikka. Syön mitä haluan ja treenaan miten jaksan. Mutta näin ei saisi toki olla, vaan hoikan elämä tulisi olla kärsimystä.

Muutenkin tätä ketjua lukiessa voi taas havaita mitä se kehopositoivisuus enemmistöstä on...

Ei kaikki, mutta suurin osa hyvin hoikista ihmisistä on äärimmäisen kontrolloivia. Se kohdistuu omaan painoon. Muuten voi olla huono itsetunto. 

Varmasti on niitäkin, mutta en nyt tiedä onko kuitenkaan suurin osa. Mutta yhtälailla on näitä ylipainoisia aina laihiksella olevia, jotka kieltäytyvät aina herku

Kaikki ylipainoiset eivät ylensyö salaa. Stressihormooni on sellainen joka pitää painon visusti kiinni kropassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.

Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata? 

Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..

Kyse on toisen ihmisen muuttamisesta. Haluaa sovittaa toisen muottiin. Se ei käy. Tai sitten käy niin, että tähti himmenee. 

Vierailija
84/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies tykkää siitä naisesta ja haluaa elää yhdessä mahdollisimman pitkään?

No senhän saavuttaa parhaiten painostamalla laihduttamaan, kunnes nainen kyllästyy siihen märinään ja lähtee lätkimään.

Jep. Laihduttaminen on paljon kivempaa kun ei ole ilmassa itsetunnon romuttamista ja stressiä.

- ap

Vierailija
85/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain etsii ihmisen, jolle kelpaa juuri sellaisena kuin on. Kyllä maailmassa ihmisiä riittää. 

Vierailija
86/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä normaalina heteromiehenä pidän siitä, että naisella on muotoja. En mä mitään luuviulua haluaisi.

Älä nimittele, pliis.

Vierailija
87/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata? 

Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..

Ne laihat voivat herkutella jotka eivät liho. Ne jotka lihovat kaikesta eivät todellakaan voi syödä edes sitä suklaapatukkaa. 

Vierailija
88/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain etsii ihmisen, jolle kelpaa juuri sellaisena kuin on. Kyllä maailmassa ihmisiä riittää. 

Vierailija
89/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tapasin nuorena miehen, joka oli pankissa töissä, pankkiiri. Hän piti minusta, mutta sivumennen antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi laiha. 

Koitin laihtua hiukan. Samalla huomasin kutistuvani henkisesti. Tähteni ei loistanut enää niin kirkkaana. En ollut vapaa. 

Juttu päättyi, koska olin edelleen ylipainoinen, tosin hiukan laihempi. Mutta samalla minulle oli tullut henkisiä ongelmia siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä. Eli turhaa touhua. 

Mitä opimme tästä? Itseään ei kannata muuttaa toisen ihmisen takia. Jos yhden asian antaa, menettää toisen. 

Se, mikä teki minusta kauniin ja erityisen, katosi siinä, kun yritin mukautua toisen kriteereihin. 

Ei kukaan sua pakottanutkaan, sinä valitsit itse niin. Samaa mieltä olen, muuttuu jos kokee sen arvoisekseen, jos ei, niin ei kannata koittaa muuttua. Kai hän antoi sinulle aikaisin vihjettä, että olet liian iso? Toki sekin on vaikea miehien naiselle sanoa, kun se on niin maailman pahin juttu se.

Vierailija
90/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän töissä naisten keskimääräinen ikä on noin 33v, pituus 165cm ja paino 75kg.

Tuon pituisella se pitäisi olla siinä 50kg, vaikka olisi vähän muotojakin, esimi yksi tuttu joka on aika laiha ja 165cm, painaa 42kg, eikä sekään vielä mikään anorektikko ole.

Huvittavaa, kun ketjussa yhdet selittää hoikkuuden ihannoinnin johtuvan ihan vain terveellisyydestä ja samaan aikaan toiset ihannoi terveydelle vaarallista alipainoa (165 cm & 42 kg on painoindeksi 15).

Vierailija
91/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalimpia ovat ulkonäöllisesti ne naiset, jotka ovat langanlaihoja ja joilla on jättisuuret silikonitissit, ankkahuulet, tekoperse, tekoripset, hiuslisäkkeet ja mitä vielä? Luulevat olevansa kovinkin seksikkäitä, mutta vain naurettavan näköisiä ovat. Ei jatkoon.

Vierailija
92/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä normaalina heteromiehenä pidän siitä, että naisella on muotoja. En mä mitään luuviulua haluaisi.

Normaali homomies kommentoimassa av:lla :D

Vierailija
93/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ne ketkä eivät valita kropasta, valittavat luonteesta ja yrittävät muuttaa sitä. 

- ap

Vierailija
94/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on toisen ihmisen muuttamisesta. Haluaa sovittaa toisen muottiin. Se ei käy. Tai sitten käy niin, että tähti himmenee. 

Ei kannata seurustella erikokoisen ihmisen kanssa, niin ei tule sellaisia ongelmia. Jos saat käsityksen, että olet liian iso suhteen alussa ja et halua asialle tehdä mitään, voit aina kävellä suhteesta pois. Ei kukaan pakota laihtumaan. 

Vierailija
95/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä opimme tästä? Itseään ei kannata muuttaa toisen ihmisen takia. Jos yhden asian antaa, menettää toisen. 

Se, mikä teki minusta kauniin ja erityisen, katosi siinä, kun yritin mukautua toisen kriteereihin. 

Ei kukaan sua pakottanutkaan, sinä val

Ei antanut. Tuli ihan puskista.

Vierailija
96/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sua pakottanutkaan, sinä val

Mä olin niin nuori. Jotenkin myös ihastuin ajatukseen, että eläisin vauraudessa. Hieno auto, rikkaat piirit jne. Nopeasti kyllä karisi ajatukset, kun itseni muuttamisesta tuli pakkomielle. Masennuin entistä enemmän. 

Hyvä, että loppui tuo suhde. 

Vierailija
97/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kelpaa nainen, jolla p.llu.

Vierailija
98/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha nainen on törröttävine luineen kauhistus. Hoikka ja sopusuhtainen on ok.  Kenenkään ei tietenkään pidä olla lihava , ei naisen eikä miehen. 

Jokainen on sellainen kuin on, eikä naisen tehtävä tällä maapallolla ole elää miesten silmiä miellyttääkseen.

Vierailija
99/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne laihat voivat herkutella jotka eivät liho. Ne jotka lihovat kaikesta eivät todellakaan voi syödä edes sitä suklaapatukkaa. 

Ei se kyllä näin mene fazerin sininen suklaapatukka 214kcal, nyky käsityksen mukaan 8200kcal on 1kilo rasvaa kehossa.(vanha tieto jotain 7000kcal) saat syödä 38 fazerin sinistä suklaapatukkaa, sun normaali päivä annoksen lisäksi, että lihot yhden kilon. Toki hetkellisesti paino nousee enemmän nesteen kertymisenä ja vatsalaukun + suolen täyttymisen takia.

Vierailija
100/132 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin niin nuori. Jotenkin myös ihastuin ajatukseen, että eläisin vauraudessa. Hieno auto, rikkaat piirit jne. Nopeasti kyllä karisi ajatukset, kun itseni muuttamisesta tuli pakkomielle. Masennuin entistä enemmän. 

Hyvä, että loppui tuo suhde. 

Hyvä tosiaan, ettet enää ole tuossa suhteessa. :) Toivottavasti et päädy enää ahdistaviin suhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme