Miehen ainoana kriteerinä naiselle laihuus.
Jos mies haluaa hyvin laihan naisen, miksei hän mene ja ota? Maailma on niitä pullollaan. Miksi hän pakottaa omaa valittuaan laihtumaan.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän töissä naisten keskimääräinen ikä on noin 33v, pituus 165cm ja paino 75kg.
Tuon pituisella se pitäisi olla siinä 50kg, vaikka olisi vähän muotojakin, esimi yksi tuttu joka on aika laiha ja 165cm, painaa 42kg, eikä sekään vielä mikään anorektikko ole.
Huvittavaa, kun ketjussa yhdet selittää hoikkuuden ihannoinnin johtuvan ihan vain terveellisyydestä ja samaan aikaan toiset ihannoi terveydelle vaarallista alipainoa (165 cm & 42 kg on painoindeksi 15).
Ei oo terveydelle vaarallinen paino jos henkilö voi hyvin ja näyttää terveeltä. Jollain se voi olla, jollain toisella ei. Katsokaa peiliä, älkääkä sokeasti vaa'n mukaan menkö. Mikään taulukko ei ole täydellinen. Ja kyllä 42kg on varmaan ihan sielä alimpana jollain todella lihaksittomalla ja pieniluisella naisella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein kamalimpia ovat ulkonäöllisesti ne naiset, jotka ovat langanlaihoja ja joilla on jättisuuret silikonitissit, ankkahuulet, tekoperse, tekoripset, hiuslisäkkeet ja mitä vielä? Luulevat olevansa kovinkin seksikkäitä, mutta vain naurettavan näköisiä ovat. Ei jatkoon.
Onko vaan laihoilla vaan noita? vai miten tää nyt liittyy mihinkään. Ei se, että olet laiha tarkoita, että sinun täytyy nuo kaikki toimenpiteet tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.
Missä on spontanius? Elämän nautinto?
Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata?
Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..
Kyllä se joillekin on hyvin haastavaa.
Joo, tarkoitin lähinnä sitä, että ei se ole niin monimutkaista, että olet pakosti joku kontrollifriikki, muuten et onnistu. Ehkä se on tuo todella sana tuossa, mikä herätti minut kommentoimaan.
Ei niitä hoikkia nykypäivänä niin paljon ole, että kaikille riittäisi. Naisilla ei ole tässä mielessä kuin yksi homma, mutta useimmille sekin on mahdoton hoitaa. Sitä voi verrata niihin listoihin vaatimuksista, joita naiset odottavat miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten nämä miehet ovat itse epävarmoja ja yrittävät vetää naisen itsetunnon alas myös.
Tämä on se syy. Valta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos kerran mies haluaa sinun laihtuvan, kuulostaa siltä, että olit hoikka tavatessasi miehen, ja sittemmin rupsahdit. Kunnioittavassa parisuhteessa molemmat osapuolet yrittävät olla parhaimmillaan ja miellyttää toinen toista. Kunnioittava kumppani pitää huolta myös ulkonäöstään eikä anna itsensä rupsahtaa.
Kunnioittava kumppani ei puutu toisen painoon.
Kunnioittava kumppani ei alkuunkaan antaisi syytä kumppaninsa puuttua tämän painoon. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten nämä miehet ovat itse epävarmoja ja yrittävät vetää naisen itsetunnon alas myös.
Tämä on se syy. Valta.
Tai sitten miehet vain tykkäävät hoikista naisista. Ei tähän mitään foliohattuilua tarvita. :D
Miehet halajaa laihoja naisia = Skeletor Fuck Squad!
Olen hoikka mies, eikä hoikkana pysyminen ole minulle mikään kamppailu, vaan luonnollinen olotila. Tapailin erästä naista, joka oli hoikka, urheilullinen ja kaunis, mutta kamppaili jonkinlaisen syömishäiriön kanssa. Liippasi ehkä läheltä anoreksiaa. Itse pidin eksääni hyvin kauniina, eikä minua olisi haitannut, jos hän olisi lihonut muutaman kilon vaikka lisää. Kerran hän ilmaisi epävarmuutensa kanssani olemisesta, koska olin hoikka, kun taas tuon tilan ylläpitäminen tuntui aiheuttavan hänelle haasteita. En koskaan olisi vaatinut muuta kuin normaalia tervettä painoa. Eli tässäkin ongelma oli eksäni pään sisäinen, ja varmasti yksi monista syistä, miksi hän työnsi minut pois, vaikka rakastin häntä syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän töissä naisten keskimääräinen ikä on noin 33v, pituus 165cm ja paino 75kg.
Tuon pituisella se pitäisi olla siinä 50kg, vaikka olisi vähän muotojakin, esimi yksi tuttu joka on aika laiha ja 165cm, painaa 42kg, eikä sekään vielä mikään anorektikko ole.
Huvittavaa, kun ketjussa yhdet selittää hoikkuuden ihannoinnin johtuvan ihan vain terveellisyydestä ja samaan aikaan toiset ihannoi terveydelle vaarallista alipainoa (165 cm & 42 kg on painoindeksi 15).
Ei oo terveydelle vaarallinen paino jos henkilö voi hyvin ja näyttää terveeltä. Jollain se voi olla, jollain toisella ei. Katsokaa peiliä, älkääkä sokeasti vaa'n mukaan menkö. Mikään taulukko ei ole täydellinen. Ja kyllä 42kg on varmaan ihan sielä alimpana jollain todella lihaksittomalla ja pieniluisella naisella.
Kyllä tuo bmi 15 alkaa olla jo omalla terveydellä leikkimistä, ihan sama vaikka olisi lihaksiton nainen. Kyseessä on selvä alipaino, johon liittyy terveysriskit (mm. osteoporoosi, hormonihäiriöt, eliniän lasku). Ei tarvitse tulla, kun vatsatauti, stressi tai kuume, niin paino romahtaa useamman kilon. Tiedän mistä puhun, sillä itse olen ollut selvästi alipainoinen vuosia. Nuorena se vielä meni, mitä nyt oli epäsäännölliset kuukautiset eikä nälän tunnetta, mutta keski-ikäisenä alipaino alkoi näkyä kaikessa -myös harmaassa naamassa. Onneksi nykyisin olen jo normaalipainon rajoissa. Yhtälailla kuin ylipainon normalisointi on typerää, typerää on myös alipainon vähättely ja ihannointi. Omalle kuvalle tulee helpolla sokeaksi eikä edes hahmota miltä terve vartalo oikeasti näyttää.
Kyllähän se kertoo paljon ihmisestä jos ahmii itsensä lihavaksi ja pysyy sellaisena vuosikaudet.
Yleensä alempi koulutus, elämänhallinnan ongelmia,alkoholia..
Jos siis syö parisataa kaloria vähemmän päivässä niin onko viiden vuoden kuluttua hävinnyt olemattomiin, kun nykypaino on jotain 65? On kyllä aika salatiedettä tuo laihtuminen/lihominen.
Vierailija kirjoitti:
Jos toi nyt ei valehtele niin 165cm 45kg ja ei toi kyllä mun silmään näytä vaarallisen laihalta.Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo terveydelle vaarallinen paino jos henkilö voi hyvin ja näyttää terveeltä. Jollain se voi olla, jollain toisella ei. Katsokaa peiliä, älkääkä sokeasti vaa'n mukaan menkö. Mikään taulukko ei ole täydellinen. Ja kyllä 42kg on varmaan ihan sielä alimpana jollain todella lihaksi
Vierailija kirjoitti:
Jos siis syö parisataa kaloria vähemmän päivässä niin onko viiden vuoden kuluttua hävinnyt olemattomiin, kun nykypaino on jotain 65? On kyllä aika salatiedettä tuo laihtuminen/lihominen.
-200kcal laihdut vauhdilla 0.5-0.75kg/kk. Kokoajan hidastuen ja jossain vaiheessa se ei ole enää -200kcal vaan +-0kcal. Koska kulutuksesi laskee painonmukaan. Jos jatkat -200kcal joka päivä ja muutat sitä sen mukaan, niin kyllä sinä kuolet nälkään. Myös aineenvaihdunta hieman hidastuu ja alkaa käyttämään kaloreita taloudellisemmin, kun ravinnonsaanti on vähäistä, tästä syystä saatat ehkä palella yms. Vastaavasti kun syöt liikaa, tulee kuuma, kun keho lisää lämmöntuottoa. Kaloreiden tarkka laskeminen vairsinkin ei puhtaista raakaaineista on kuitenkin melko vaikeaa, elintarvikkeissakin kcal määrät saavat lain mukaan heittää 20% asti, tosin tuskin missään tuotteessa noin paljon heittää. 200kcal yleensä alhaisin - tai + kcal määrä mitä kannattaa laskea, toki oppii kyllä ajan kanssa ihan perstuntumallakin säätelemään painoa, kun ei se päivittäinen ruokailu niin paljon erilaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva laihoista ihmisistä on kontrollifriikki. Todella säntilliset elämäntavat, syöminen ja treeni.
Missä on spontanius? Elämän nautinto?
Ei se hoikkana pysyminen oo mitään rakettitiedettä, mutta jos haluaa kumppanin olevan hoikka, pitää itsekkin olla. Sehän se on suurin nautinto kun voi hoikan puolison kanssa peuhata?
Ja eikö mitään muuta voi tehdä spontaanisti kuin syödä? ja kyllä laihatkin voivat herkutella..
Ne laihat voivat herkutella jotka eivät liho. Ne jotka lihovat kaikesta eivät todellakaan voi syödä edes sitä suklaapatukkaa.Ei se kyllä näin mene fazerin sininen suklaapatukka 214kcal, nyky käsityksen mukaan 8200kcal on 1kilo rasvaa kehossa.(vanha tieto jotain 700
Ei se laihtuminen ja lihominen ole kiinni vain kaloreista. Ruokaisa salaattiannos voi sisältää yhtä paljon kaloreita kuin iso hamppari ja sillä todellakin on väliä kumman valitsee, sisällöllä on merkitystä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka mies, eikä hoikkana pysyminen ole minulle mikään kamppailu, vaan luonnollinen olotila. Tapailin erästä naista, joka oli hoikka, urheilullinen ja kaunis, mutta kamppaili jonkinlaisen syömishäiriön kanssa. Liippasi ehkä läheltä anoreksiaa. Itse pidin eksääni hyvin kauniina, eikä minua olisi haitannut, jos hän olisi lihonut muutaman kilon vaikka lisää. Kerran hän ilmaisi epävarmuutensa kanssani olemisesta, koska olin hoikka, kun taas tuon tilan ylläpitäminen tuntui aiheuttavan hänelle haasteita. En koskaan olisi vaatinut muuta kuin normaalia tervettä painoa. Eli tässäkin ongelma oli eksäni pään sisäinen, ja varmasti yksi monista syistä, miksi hän työnsi minut pois, vaikka rakastin häntä syvästi.
Niin eli ei laihalta vaaditaan laihuutta ja laihalta vaaditaan painon nousua. Tässä se taas nähään että koskaan ei ole hyvä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Hoikkia on kivempi paneskella.
Mene paneskelemaan! Mikä sinua estää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tapasin nuorena miehen, joka oli pankissa töissä, pankkiiri. Hän piti minusta, mutta sivumennen antoi ymmärtää, että en ole tarpeeksi laiha.
Hän piti voimakkaasta energiastani ja seksuaalisuudestani.
Koitin laihtua hiukan. Samalla huomasin kutistuvani henkisesti. Tähteni ei loistanut enää niin kirkkaana. En ollut vapaa.
Juttu päättyi, koska olin edelleen ylipainoinen, tosin hiukan laihempi. Mutta samalla minulle oli tullut henkisiä ongelmia siitä, että en ollut tarpeeksi hyvä. Eli turhaa touhua.
Miksi miehen varallisuus on nostettu esiin?Siksi, koska hän ei ole ollut ainoa tapailevani mies, jonka mielestä olen ylipainoinen. Hänen mielestään minun piti esimerkiksi mennä kokopäiväisiin töihin. Koska hänen kaverinsa vaimot olivat lentoemäntiä ja t
Mikset ota lentoemäntää itsellesi? Varmasti kavereiden kautta löytyy!