Persujen kuntavaaliohjelma: Ei pervoilua kouluihin!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010991357.html
Ei helvetti, mitä touhua. Kouluissa on paljon ongelmia, mutta pervoilu ei ole se suurin asia.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. On perverssiä juottaa kauramaitoa päiväkotilapsille, jotta ilmasto pelastuisi. Kauraa ei tarvitse prosessoida maidoksi, jota se ei edes ole, sen voi syödä puurossa.
Mielestäni ohraa ei tarvitse jalostaa olueksi vaan senkin voi keittää puuroksi. Samoin kossun voi syödä perunoina, keitettyinä tai paistettuina. Ei tartte käyttää ja tislata viinaksi.
T. Ei-persu
Skottiwiski tehdään ilmeisesti ohrasta (single malt) muita wiskejä tehdään muistakin jyvistä. Peruna taas toimii parhaiten ruoka-aineena ja perunaviinat kuulostaa joltain kolhoosimaiden tuotoksilta joista kannattaa pysyä kaukana.
Koskenkorva on viljasta valmistettua kirkasta viinaa, johon on lisätty sokeria 3 g/l. Alun perin raaka-aineena käytettiin perunaa, mutta nykyään Koskenkorva valmistetaan kotimaisesta Koskenkorvan valmistukseen jalostetusta Botnia-ohrasta, jota Ilmajoelle Altian tehtaille toimittavat lähialueen sopimusviljelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa tuollaiset kirjat joissa opetetaan työntämään porkkanaa persureikään!!
ON TÄMÄ NYT SAATANA!! Jos moderaattorit pitävät viestiäni epäasiallisena, niin POISTAKAA SE mutta älkää ny saatana alkako editoimaan sitä, että se näyttää joltain vajaamielisen viestiltä! TÄMÄ ON RIMANALITUS jopa VAUVA-MODERAATORILTA SAATANA!
Tom Packalenin (PS) tekoäly täällä moderoi, rakas idioottiystäväiseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täysin sairasta, että koulun opetusmateriaalissa kerrotaan porkkanoiden työntämisestä perseeseen. Kai se on punakaartin hörhöjen mielestä ihan normaalia toimintaa lapsille.
Kerrotko missä oppikirjassa ja millä sivulla näin on tehty? Lisäksi opetuksen sisällöstä ei päätetä kunta tasolla. Kolmanneksi: persut on enemmän huolissaan siitä että onko lapsella Afrikan tähti peli kuin siitä onko lapsella ruokaa.
Vasuri heittäytyi taas tyhmäksi ja todistaa samalla että kaikki kritiikki vasurien aivottomasta "vastustetaan kaikessa persuja" asioidenhoidosta on totta :D
Päätetään kuntatasolla. 6v kysyi, että tiedänkö mä, että mikä on bi-seksuaali? Koulussa oli opetettu.
Miten kunta ja vanhemmat reagoivat?
Täällä ei tosiaankaan ole pride - liput heiluneet tuon jälkeen!!! Kunta päätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se täysin sairasta, että koulun opetusmateriaalissa kerrotaan porkkanoiden työntämisestä perseeseen. Kai se on punakaartin hörhöjen mielestä ihan normaalia toimintaa lapsille.
Kerrotko missä oppikirjassa ja millä sivulla näin on tehty? Lisäksi opetuksen sisällöstä ei päätetä kunta tasolla. Kolmanneksi: persut on enemmän huolissaan siitä että onko lapsella Afrikan tähti peli kuin siitä onko lapsella ruokaa.
Vasuri heittäytyi taas tyhmäksi ja todistaa samalla että kaikki kritiikki vasurien aivottomasta "vastustetaan kaikessa persuja" asioidenhoidosta on totta :D
Päätetään kuntatasolla. 6v kysyi, että tiedänkö mä, että mikä on bi-seksuaali? Koulussa oli opetettu.
Miten
Biseksuaali on mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen kuntavaaliehdokkaat voisivat hyvin käydä tutustumassa todellisuuteen kouluissa. Kuntien budjeteista reilusti yli puolet menee kouluihin. Ei ole samantekevää, miten koulut on resurssoitu!
Hei vaan kaikki,
Minä olen Juhani ja minä olen persumielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kirja seksistä nuorille miehille, jotka janoavat tietoa omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan.
Respektiä - seksikirja pojille sisältää maanläheistä opastusta flirttailusta, suostumuksesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä ruumiinosista. Lisäksi teoksessa puidaan myyttejä ja muita käsityksiä miehenä olemisesta. Kirja suurtuu suorasukaisesta oppaasta merkittäväksi, nykyaikaiseksi käsikirjaksi seksistä, suhteista, sukupuolesta ja tasa-arvosta.
Suomentaja Juha Hurme toteaa: "Sanotaan, etteivät pojat lue kirjoja. Se riippuu kirjasta. Tätä he ryntäävät lukemaan. Se on hyvä, sillä Respektiä tekee heistä viisaampia ja vahvempia."
Ja mitäpä persut enemmän pelkäisivätkään kuin oman tulevan äänestäjäkuntansa viisastumista? Ei älykäs ja sivistynyt poika persuja äänestä.
Valitettavasti vasurista nyt ei saa viisasta millään tempulla. Eikä persujen vastustaminen joka asiassa tosiaankaan sitä miksikään muuta.
Ja koulun tehtävä ei ole opettaa lapsille asioita jotka ei kuulu opetusohjelmaan ja tarjota materiaalia jonka tarjoaminen alaikäiselle on jopa laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa tuollaiset kirjat joissa opetetaan työntämään porkkanaa persureikään!!
ON TÄMÄ NYT SAATANA!! Jos moderaattorit pitävät viestiäni epäasiallisena, niin POISTAKAA SE mutta älkää ny saatana alkako editoimaan sitä, että se näyttää joltain vajaamielisen viestiltä! TÄMÄ ON RIMANALITUS jopa VAUVA-MODERAATORILTA SAATANA!
Tom Packalenin (PS) tekoäly täällä moderoi, rakas idioottiystäväiseni
Ei moderoi vaan hesarin aina vaan lapsellisemmaksi käyvä aktivistivasurikaarti. + vielä toimituksen noita edellisiäkin ylimielisempi porukka lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hei vaan kaikki,
Minä olen Juhani ja minä olen persumielinen.
Hei vaan,
minä olen Anssi ja olen persu.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako tää sitä, että kouluihin tulee nollatoleranssi seksuaaliselle häirinnälle?
Ei kun Persujen kuplassa kasvatettuja lapsia ei saa kiusata pelaamalla Afrikan Tähteä tai Musta Pekka-korteilla tarkkiksen tunnilla.
-winner-
Mitä tämä edes tarkoittaa? Mikä lasketaan pervoiluksi?
On tieteellinen tosiasia, että seksuaalisuus on iso voima ihmisessä ja että se ei ole kaikilla samanlainen; jokainen ihminen ei ole esimerkiksi joko heteromies tai heteronainen.
Pervoilumattomuus kuulostaa minusta ihan viktoriaanisen ajan vaatimukselta, joka kuitenkin alkoi jäädä taa I MS aikoihin, muotia se oli n. 1830-1910.
Pahat persut pahat.
Kaikki tietää että hyvien vasemmisto-ihmisten koulussa ala-asteella jo opetetaan pikku piltit poskitekniikoiden saloihin ja siihen miten harrastetaan hanuriseksiä.
Oikeasti ja vakavasti puhuen ainoa syy miksi tästä edes keskustellaan on se, miten vasurit menee vaali ja asia toisensa jälkeen sillä yhdellä ja ainoalla agendalla eli vastustetaan persuja ihan kaikessa mahdollisessa. Ja siksi vasurien ajamat asiat onkin täysin mielipuolisia nykyään.
Persu: muistakaan hengittää.
Vasuri: hengittäminen on ääriokeistolaista nasseilua, hyvä ihminen ei hengitä ja hengittämiseen kehoittaminen on pahaa moskovan hybridivaikuttamista.
Pervo-Riikka leikkaa kansalta punaviinipullo kädessään ja lähtee vaaleihin tekemään kulttuurisotaa.
Kansalla on talous mielessä ja Pervo-Persut haluaa vain kulttuurisotaa.
"erilaiseen aivopesuun ja vääränlaiseen valistamiseen"
Kyllä tämä nyt aivan kuulostaa USA:n oikeistolta kommunismipelon jälkimainingeissa.
Sairaat vihervassarit haluaa lapsille opetettavan täysin sairasta pervoilua ja vielä ruuaksi jotain kasvismoskaa! Lapset tarvitsevat jämäkkää kasvatusta johon ei kuulu pervoilu ideologia eikä mikään vtun kasvismössö!
Tuossa ohjelmassa on yksi huomionarvoinen kohta: peruskoulusta ei pidä päästä, jos taidot eivät riitä. Tämähän tarkoittaa, että persut jäävät luokalle ikuisesti ja tulevaisuudessa peruskoulut tulevat täyttymään aikuisista persuista. Mistä resurssit näiden paimentamiseen?
Mutta koska saa leikkiä taas "KUKA PELKÄÄ MUSTAA MIESTÄ?"