Mies käyttäytyi oudosti ensitreffeillä
Tutustuin Tinderissä nelikymppiseen mieheen. Hän itse ehdotti treffejä ja että voi tulla autolla tunnin ajomatkan päästä mun kotipaikkakunnalle. Hän ehdotti, että käytäisiikö kävelyllä, mutta minä ehdotin erästä minulle tuttua ravintolaa, jossa on tarjolla erinomainen sunnuntaibrunssi, jonka hinta on 30€/hlö. Tämä sopi miehelle.
Tavattiin klo 12 ravintolan oven edessä ja mentiin sisälle. Näytin hänelle, että "minulla on tällainen 50€ arvoinen lahjakortti ja kun minä ostan itselleni brunssin ja lasin alkoholitonta kuoharia, niin tästä jää vielä rahaa käyttämättä, niin varmaan voidaan maksaa samasta, niin sä saat sitten alennusta sun ostoksista". Mies vastasi tähän, että sopii. Mentiin kassalle ja sanoin tarjoilijalle, että kaksi brunssia ja lasillinen alkoholitonta kuoharia, jolloin mies sanoi, että hänkin voisi ottaa lasin samaa juomaa ja minä ojensin lahjakortin tarjoilijalle. Tarjoilija naputteli tilaukset kassaan ja kysyi mieheltä, että maksetaanko nämä samasta vai erikseen, jolloin mies oli hetken aikaa ihan hiljaa ja vain tuijotti sitä loppusummaa näytöllä. Tarjoilija oli ihan ihmeissään ja sanoi miehelle, että tästä lahjakortista jää muutoin rahaa käyttämättä, jolloin mies vastasi, että maksetaan samasta.
Ihmettelen vaan, että mitäköhän se mies jäi funtsimaan siinä kassalla, kun Johan me oltiin äsken sovittu, että ostokset maksetaan samasta?
Kommentit (59)
Eli miehelle kertomasi mukaan piti jäädä 10e maksettavaa. Liekö kassakone näyttänyt kuitenkin jotain muuta summaa...
Esim. itse kävin hiljattain katsastuksessa, vein konttorille saamani tarjouskupongin, mutta silti multa veloitettiin 2e enemmän kuin kupongin mukaan piti.
Kassan kysymys oli sekaannusta aiheuttava.
Te olitte maksamassa oikeastaan sekä samasta että erikseen. Vastaus "ei" ja "kyllä" olisivat sopineet tuohon.
Ei -vastaus = nainen maksaa niin paljon kuin kortti sallii, mies loput.
Kyllä -vastaus = miehen annoksesta osa täyttää samaisen lahjakortin summan (ei jätetä käyttämättä loppuosaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei susta ole suhteeseen. Jatkossa tulee eteen paaljon hankalampia juttuja ja jos jo tästä menee pää sekaisin niin lopeta treffailu.
"Tuli paikalle sähköautolla." 🤣🤣 Ainakin huomasit ne tärkeimmät..
Jep.mutta nyt jäi huomaamatta että tämä tapahtui Porvoossa.tuossa rakastavaisten kaupungissa.
Mikä Hitto tää Porvoo-homma on? Kertokaa!!
Ei kyllä kauheasti huvita lähteä treffeille, jos käytöstä kytätään, ja pienikin yksityiskohta, jota toinen ei ymmärrä, saattaa päätyä palstoille analysoitavaksi. No, en muutenkaan lähtisi treffeille kenenkään kanssa, joka edes käyttää sanaa "brunssi". -m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei susta ole suhteeseen. Jatkossa tulee eteen paaljon hankalampia juttuja ja jos jo tästä menee pää sekaisin niin lopeta treffailu.
Jep.mutta nyt jäi huomaamatta että tämä tapahtui Porvoossa.tuossa rakastavaisten kaupungissa.
Porvoo on vähän kuin Kouvola, tai ehkä selkeämmin: Porvoo on kuin Kauniainen, mutta ei sinnepäinkään.
Kerro jo Ap kuinka ne treffit muuten menivät vai annoitko tämän pilata koko tapaamisen?
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo Ap kuinka ne treffit muuten menivät vai annoitko tämän pilata koko tapaamisen?
Ne meni ihan ok, mutta ei kiinnosta enää tavata uudelleen, varsinkin kun välimatkaa on noin paljon. Ja mies suurimman osan ajasta kertoi vain omista harrastuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne meni ihan ok, mutta ei kiinnosta enää tavata uudelleen, varsinkin kun välimatkaa on noin paljon. Ja mies suurimman osan ajasta kertoi vain omista harrastuksistaan.
Tämä siis AP:n kirjoitus
Ap jatkaa:
Mä ihmettelin sitä, kun siellä brunssilla oli linjastossa ensin tietenkin suolaiset ruuat, siten jogurtit ja marjat/hedelmät ja lopuksi jälkiruoat, niin se mies aloitti aterian syömällä marjoja! Hän siis aloitti makeasta, vaikka yleensä aloitetaan suolaista ja se siirrytään makeaan...
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa:
Mä ihmettelin sitä, kun siellä brunssilla oli linjastossa ensin tietenkin suolaiset ruuat, siten jogurtit ja marjat/hedelmät ja lopuksi jälkiruoat, niin se mies aloitti aterian syömällä marjoja! Hän siis aloitti makeasta, vaikka yleensä aloitetaan suolaista ja se siirrytään makeaan...
IDIOOTTI! 😡😡😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provo -> Porvoo
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kauheasti huvita lähteä treffeille, jos käytöstä kytätään, ja pienikin yksityiskohta, jota toinen ei ymmärrä, saattaa päätyä palstoille analysoitavaksi.
No, en muutenkaan lähtisi treffeille kenenkään kanssa, joka edes käyttää sanaa "brunssi". -m
:D
Onko tämä taas joku vakiotrolli Christiiiiiinan treffeistä? Siinä on muija, joka ei ikinä löydä miestä, ja se on miesten onni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoo on ainoastaan sanaleikki sanasta provo. Eli Porvoo sanalla tarkoitetaan provoa.
Provo on siis kärkäs kirjoitus, joka ei ole totta ja sillä halutaan vain kerjätä verta nenästä ja ärsyttää muita ihmisiä.
Jossain kohtaa joku on keksinyt, että provo sana muistuttaa Suomen kaupunkia Porvoota.
Ja jos heitetään joku Porvoo vitsi ketjuun, se tarkoittaa, että tarinaa ei uskota. Porvoo vitsi muuntautuu aina sen ketjun aiheen mukaisesti. Eli nyt tämä tarina tapahtui jossain Porvoon kahvilassa.
Jotkut ihmiset - kuten minä - inhoaa kaikenlaista säätämistä. Ei ehkä ollut kaikkein fiksuin veto ruveta vetämään jotain lahjakorttisäätöä mukaan ensitapaamiseen. Vieläpä etukäteen sitä sanomatta.
Jos ihmettelit niin mikset kysynyt, mitä jäit miettimään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa:
IDIOOTTI! 😡😡😡😡😡😡
Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa:
IDIOOTTI! 😡😡😡😡😡😡
Kumpi?
no se porvoolainen
sun lahjakorttihan se oli. mies odotti sinun vastaavan myyjälle, kun kerran sinun rahat oli kyseessä.