Pakotettiinko sinut allekirjoittamaan avioehto eron varalta?
Elätkö noin muuten jännityksen vallassa että koska mies kiikuttaa avioeropaperit käräjille?Sen voi tehdä yksin toista ei siihen tarvita eikä mitään pettämistä edes syyksi..
Kommentit (68)
Mullakin on yksi tuttu joka on maksanut kaksi naista ulos kun ei ole avioehtoa. Ensimmäisen ymmärsin kun olivat hankkineet yhteistäkin omaisuutta. Toisen kanssa naimisiin mennessään oli omistus asunto(josta edellinen muija maksettu ulos) ja auto. Erossa joutui taas kaikki jakoon. Tais tulla kalliiks kun ei ollut ehtoa.
tämä appiukko voi laittaa perintöön niin että tällä ystävän miehellä ei ole avio-oikeutta yhteenkääns senttiin. Kerroppa tämä ystävällesi ja sano että sanoo isälleen että tekee näin. katsotaan sitten miten tämän ystäväsi miehen mieli on kun perinnönjako käsillä ja kuuleekin ettei ole pätkääkään oikeutta isoihin rahoihin :D
jonkun omaisuusjutun takia. Itse olin helpottunut - mies samaan aikaan otti velkaa aika paljon. Nykyisin koko episodi muisto vain.
Ei ole pakotettu ja en ole allekirjoittanut mitään en elä jännityksen vallassa.
ovat suojaneet perinnön omassa testamentissään multa.
teemme avioehdon minun ehdotuksestani ja vapaasta tahdostani, sillä tarkoitus ei ole hyötyä epäreilusti kenestäkään. Lisäksi uskoni rakkauteemmme on vahva.
jonku tuon ID-numeron perusteella, niin tässä faktaa: tuo ID-numero on VIESTIN, ei kirjoittajan tunnistenumero. Voit tulla samaan lopputulokseen katsomalla omat viestisi tästä ketjusta: niissä on eri ID-numero.
IP-tunnus on sen sijaan ihan eri. Sen näkee moderaattori, palstailijat eivät voi nähdä toistensa IP-tunnuksia.
Jos mies rikastuisi ja haluaisi avioehdon tehdä, suostuisin kyllä. En ole rahan takia naimisissa.
viesti aion laittaa id:n näkyviin myös muille.Epäile n että näiden palstahullu viestien takana on eräs etä-isä joka on seonnut päästään,kalju hullu mies.
viesti aion laittaa id:n näkyviin myös muille.Epäile n että näiden palstahullu viestien takana on eräs etä-isä joka on seonnut päästään,kalju hullu mies.
kenellekään ole, koska se on vain tuolle viestille arvottu satunnainen tunnistenumero.
Mä en oo ollut ikinä naimisissa joten en osaa vastata.
Me menimme vasta vanhemmalla iällä naimisiin, ja molemmilla oli omaisuutta hankittu. Miehellä kuitenkin enemmän. Minusta on oikeudenmukaista että erossa molemmat saa itse aiemmin hankkimansa omaisuutensa pitää. Nyt myöhemmin yhdessä hankittu menee ihan avio-oikeuden mukaan.
Sen voi tehdä yksin toista ei siihen tarvita eikä mitään pettämistä edes syyksi..
Sellaista se on, ja pitää ollakin. Avioliitossa ollaan vapaaehtoisesti, lähteä saa kun siltä tuntuu.
Sehän tästä vielä puuttuisikin, että tarvitsisi perustella asiaa jossain oikeudessa ja todistella toisen pettäneen.
itse koko ehtoa ehdotin vaikka olenkin se, jolla ei ole mitään omaa omaisuutta, oikeastaan vain velkoja. Sanoin miehelle että se tehdään avioeron varalle ja mies lisäsi sinne kohdan että jos hän on se joka hakee eroa, minä saan asunnon jne.
Ja kyllä, avioehtoon voi kirjata omia kohtia. =)
Teimme sen positiivisessa yhteisymmärryksessä. Nyt harkitsemme, että avioehtoon tehtäisiin muutoksia, niin että olisi ainakin osittain myös kuoleman varalta.
ihan yhteisymmärryksessä avioehto tehtiin. Enkä elä jatkuvassa jännityksessä, miksi ihmeessä eläisin?