**Marraskuisten viikonloppu**
Huomenia!
Jos ei haittaa, tein koko viikonlopun pinon..Voipihan sitä sit viel sunnuntain tehä erikseen jos tuntuu pino kasvavan liikaa..
Kommentit (29)
Onnittelut plussasta ja toivotaan tarrasukkia mukaan, että pikkuinen sinnittelisi siellä onnelliseen loppuun saakka.
Sain tosiaan haamun, mutta aika skeptinen olen sen suhteen. Tänään on paljon nippaillut vatsasta ja valkovuotoa ollut, niinköhän vain tädin tuloa ennustaa. Mutta se jää nähtäväksi..
Vai joko olet ehtinyt testata, minäkö malttamaton?!=)
Sonksulle tervetulotoivotus=) Ja plussaonnea toivotan myös sinulle!!
Toivotaan että täti pysyy Sanlen luota nyt poissa ainakin seuraavat 9 kk=)
Sonksulle tervetuloa!
Terpparille halit..Ja tsemppiä ensi kuulle!
Rouvavauvalle onnittelut plussan johdosta! Toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana:)
Lotta2; Toivotaan että se plussa napsahtais:)
Muillekin piinaajille plussaonnea!
Milenna kp 30/30-32..Iiks..
Nyt vasta ehdin koneelle, on ollu kyllä niin kiire viikonloppu.
Ekaksi Lastwishille onnee! Kyllähän siinä ihan selvää viiva näky!
Mä testasin kanssa sitten tänää aamulla haamun =)
Että kyllä kai tässä jo sen uskoo että raskaana ollaan. Onhan noita oireitakin jo tullu.
Esim.Aamu alkoi " ihanan" tutusti, oksentamalla.
Mut kuitenkin kaikille plussa säteitä kovasti!
Nyt kuitenki päätin että mä testaan silti tässä huomenissa uudelleen tai tiistaina että mitä se sanoo...=)
Buam (jolla ei oo päivistä enää mitää tietoo...)
tässä taas pikaisesti olen vilkuillu mitä teille kuuluu, viikko vielä ilman nettiä*huoh* tulee jo vieroitusoireita.
piipaa kyseli niistä mun hormooneista ja ainakin LH ja PROG on alakanttiin ja sehän se jo riittääkin, kemialliset+km on tulleet kun oeln syönyt teroja ja nyt kun en ole niitä syöny niin ei mitään, että selkee syy. tiistaina on gyne ja täytyy jutella sen kanssa lisää. tosin voi olla että suunnitelmat muuttuu ja sterilisaatiojonoon menen :( ukkelin kanssa erimielisyyttä lapsen tilauksesta, samasta asiasta väännetty kättä kokoajan. varmaan se toisen haluais, mutta sitten kun toi 1v3kk on oikein tutkailupäällä ei sen hermot riitä ja sitten se alkaa epäröimään. ei enää huvittas samasta asiasta keskustella. ja toisaalta jos oma kroppa toimii jo heikoilla kierroksilla niin oiskohan paree luovuttaa...tätäpä tässä pohdin ja murehdin...tää nettikatko osuu nyt just pahaan aikaan,en saaa oikein purnattua mihinkään suuntaan näitä asioita, ahistaa vaan itekseen miettiä.
mutta parempia päiviä teille muille ja yritän jossain välissä taas ehtiä lukemaan mitä teille kuuluu.
Eiköhän sinullakin pian komeile vahva viiva testissä=) Ja kaikkea hyvää odotuksen varrelle ja kunnon tarrat pikkuiselle!!
Kävin laskemassa laskettua aikaa uudelleen oviksen perusteella joka taisi olla tänään aamusella, tuli sellainen parin minuutin kipu alamasulle oikeelle puolelle et huh ja ovisplussa komeili testissä perjantaina. 25.11 olisi la kun täällä listassa on 17.11 ja kuume senkun kasvaa kun miettii tämmösiä;) Noh, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Toivotaan että uusintatesti tuo vielä vahvemman viivan:)
Plussaonnea myös muille piinaajille edelleen..
Ai minäkö täällä usein..?:)
Täällä ollaan edelleen, tätiä ei näy mutta testejä en ole nyt enää tehnyt. Päätin että pysyy jos pysyy ;) Lakkasin niin sanotusti itseni syynäämisen mikroskoopilla. Oireita ovat rintojen valtava koko ja kipu (sattuu pelkkä t-paita) se kohdunnapukka on niin korkealla etten yllä melkein edes tutkimaan, kiinni ja kiinteä kuitenkin on kun oikein kurkotti. Vessatarve on suurempi kuin ennen, käyn siis yölläkin. Ja aamulla on mentävä juoksujalkaa vaikka vielä tahtoisi nukkua :D Onnea plussanneille, pahoittelut tädin yllättämille ja plussatuulia tarvitseville <3<3<3
nyt olis kp 38/31 tai 4+6
*etova olo*
mulla tänään kp31/29, eli kannattaa varmaan jo testailla. vähän turvonnut on olo, ja vatsaa nipistelee.. toivottavasti löydetään apteekki mikä olis sunnuntaina auki...