JKL keskiviikkoaamuun
Heipä hei!
Mitäs ihmisille kuuluupi kun ei olla vähään aikaan pinouduttu?
Mulla on nyt kierron puoliväli ohi, mutta ei tainnu ovista olla kun tikuilla testailin ja negaa tuli joka päivä kp11-15, tänään siis kp16 kai.Sinänsä niin tyhmää koska aina kun oon vaivautunut tikkuja käyttämään niin ovis on kyllä tapahtunut.Eri asia sitten ollaanko se pystytty hyödyntämään, mutta nyt oltas ainakin puuhasteltu ja nhyt sit ovista ei kai ollutkaan:(
Iski asian tiimoilta eilen taas kerran aika masennus, mutta mies jelppas ja vei ravintolaan syömään mut vaikka olin ihan kiukkunen ja väsyny niin huolet unohtu:)
Mitäs muuta?Onko hei kukaan käyny tossa jyväsjärvellä luistelemassa?Musta se on aivan mielettömän siistiä, varsinkin kun se on tässä talon vieressä.Oon kyllä ihan rakastunu tähän kaupunkiin helsingissä asumisen ja elämisen jälkeen.Täällä on kaikki jotenkin niin mukavaa.
Tosin mies hakee kokoajan töitä enimmäkseen euroopan ulkopuolelta ja kyllä oon ite henkisesti valmistautunu siihen että lähtö tulee jossain vaiheessa, toivottavasti ehkä sellanen parin vuoden määräaikainen.Tänne on sitten ihana palata taas myöhemmin.
No nyt pitää mennä suihkuun ja aamupalalle(ei kyllä taida löytyy oikeen mitään syötävää tuolta meijän keittiöstä).Pinoutukaahan ahkerasti!!!
Kommentit (7)
Pikaisesti tännekin vielä, kun poika tässä kärttää just syömistä... :/
Mulla menossa kp 14/27-28 ja tikutin kaksi viivaa maanantaina eli kp12, tuli vähän yllättäen, kun aiemmin on ollu vasta 15-16. päivä. Laitettiin sitten tilaus vetämään ja puuhailtiin vielä ma-iltana (kun aiemmin on lopetettu vähän ennen, jotain tyttötaktiikkaa.. mutta nyt kuume vie voiton laskeskelusta ;D). Luottavaisin mielin, ja sehän tässä pelottaakin... Että miten korkealta sitä sitten parin viikon päästä tiputaan, jos ei tulosta tästä(kään) tule!?? :/ *yrittää olla stressaamatta*
Mutta nyt on mentävä, kääääääääk ton pojan kanssa *mutisee*
-Jedelede
ps. Tsemppiä Beijaflor, jospa se ovis oiskin vasta matkalla... Peukut pystyssä! Ja samoin Helmiinalle, että maaliskuussa sitten paremmalla ajalla ;)
Heips naiset!
Olen uusi " yrittäjä" , eli kierukka poistettiin pari viikkoa sitten. Ekat viikot ovat menneet vuodellessa, eli varsinaista touhua ei vielä olla aloiteltu.
Meillä on kolme lasta ennestään. Pari koululaista ja sitten tämä viimeisin hännänhuippu, joka on nyt 2v. Ettei siitä tulisi ihan lellikkiä, niin toiveissa olisi vielä nelonen. Ja katsotaan sitten joskus mikä on lopullinen lapsiluku ;)
Täällä näyttää olevan ihan arkipäivää noi ovistestit. Enpä ole ikinä moisia kokeillut. Ensimmäinen lapsi meillä on lapsettomuushoidon loistava tulos ja silloin vaan mittailtiin lämpöjä. Mutta se oli sitä aikaa. Onko ovulaatiotestit kalliita ja kuinkas monena päivänä olette itse testailleet? Mä kuitenkin luulen, että tässä edetään ihan luomu-meiningillä ja eiköhän niitä simppoja ole siellä aina tyrkyllä muutama. Sitten on eri asia, jos homma alkaa venymään eikä raskautta kuulu.
Onnea kaikille odottamista odottaville =)
Saaga
[size=3][color=Salmon]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ [b] JYKYLÄN KUUMEILIJAT[/b] ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥[/size][/color]
[size=2][color=Chocolate]Terveisiä Keski-Suomesta! Paikkakunnan lisäksi meitä yhdistää vauvakuume.. ;) Uudet kuumeilijat ovat tervetulleita joukkoomme! [/color][/size]
[color=SandyBrown][b]Me olemme:[/b][/color]
[color=DarkOrange2][b]*Beijaflor[/b]: [color=Coral]
olen 22, mies 24, esikoista ollaan yritetty alkuvuodesta 2005 asti. Lutakossa asutaan. Naimisiin mennään 1.7.06!
[/color]
[color=DarkOrange2][b]*elfling[/b]: [color=Coral]
- 27v. aviomies 28v. ja esikoinen 4/2004, Perheeseen kuuluu kaksi koiraa (Näpsä ja Velmu) sekä neljä ocicat rotuista kissaa (Inesis, Tötsä, Lucie ja Immu). Kasvatan ko. rotua nimellä Hiutaleen...
Asumme Korpilahdella. PikkuKakkosta olemme yrittäneet vuoden ajan, mutta kiertoni heitti niin pitkää häränpyllyä että vasta nyt alkaisi toivo elää... Kestovaippailu on lähellä sydäntämme, mieheni nauttii sen halpuudesta ja minä siitä ilosta ettei meidän roskis haise.
[/color]
[color=DarkOrange2][b]*Helmiina-80[/b]: [color=Coral]
minä olen 25v ja mies 28v. Esikoista ollaan toivottu ja yritetty 01/03 alkaen. Tutkimuksissakin ollaan käyty ja mitään " vikaa" ei meistä kummastakaan löytynyt. Matkan varrella on tullut yksi plussa, mutta se jäi tuulimunaksi. Hoidotkin ollaan jo laitettu alulle, takana on kaksi inseminaatiota ja kolmas on suunnitteilla.
[/color]
[color=DarkOrange2][b]*Jedelede[/b]: [color=Coral]
Molemmat 26v.Naimisissa ollaan oltu useampi vuosi jo. Kolmannen yritys aloitettu 11/05, ennestään pojat 5/02 ja 3/04. K-pellolla asustellaan, minä kotona lasten kanssa.
[/color]
[color=DarkOrange2][b]*Kathy@[/b]: [color=Coral]
oon 26v ja mies 27v. Esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2005 lähtien, asustellaan Lohikoskella kahden kissan kanssa, muutettu Tampereelta Jyväskylään joulukuun 2004 lopussa eli noin vuosi siten. Avoliitossa/kihloissa (hääpäivää ei olla viä päätetty, siis naimisiin joskus tulevaisuudessa)
[/color]
[color=DarkOrange2][b]*Thalassa[/b]: [color=Coral]
Ikää löytyy 29 vuotta, miehellä 28 vuotta. Itsellä opinnot valmistuivat syksyllä ja mies jatkaa vielä puolisen vuotta. Naimisissa ollaan oltu 3 vuotta ja esikoista yritetty jo vuosi.Ilmoittauduinkin tuonne lapsettomuuspalstalle, koska tutkimuksiin ollaan menossa vaikka jonot naistentautien polille näyttävät olevan aika pitkät. Yksityinen gyne määräsi mulle sekä clomit että terot ja nyt niiden voimalla jatketaan.
[/color]
[color=Salmon][size=2]♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Mukaan mahtuu aina, ei oo valitettavasti kauheen moni siirtynyt vielä odottajien puolelle, mutta toivotaan että jollain tärppäisi.Jedeledelle peukkuja kun oviksenkin löysit niin nyt sormet ja varpaat ristiin.
Saaga:Mä en jaksa ite niitten ovistikkujen kanssa mitenkään säännöllisesti puuhata...ollaan vuosi yritetty ja oisinkohan 4 kierrossa testannu niillä ja aina ennen on ovis löytynytkin paitsi tässä kierrossa(toivottavasti se on vielä edessä, vaikka toivo alkaa hiipua kun kp 16 tänään)Ei ne musta mitenkään kalliita oo, oon käyttänyt kotitestit.com tilattuja paketteja jossa on ovistikkuja ja raskaustestejä samassa paketissa.Ne on merkiltään aconeita eli niitä herkkiä, oon kyllä ollu ihan tyytyväinen, vaikka ei ne sinällään oo auttanut koska raskautta ei vaan kuulu.
Helmiina:Sanoiko se vyöhyketerapeutti mitään siitä, että onko väliä mihin aikaan kierrosta hoitoa tehdään?ollaan nyt huomenna menossa miehen porukoille ja varmaan se anoppi mua sitten hoitaa kun niin lupaili.Kiinnostaa vaan se ajoitus, että onko sillä merkitystä?
No nyt pitää taas mennä, hyvää illanjatkoa kaikille!
Mun vyöhyketerapeutti oli sitä mieltä, että kuukautisista ovikseen asti hoidetaan hormoni juttuja ja kohdun ja munasarjojen alueita (tai missä kenelläkin sitä hoidettavaa asiaan liittyen sitten onkaan). Ovikseen jälkeen taas hän hoiti mun kohdalla enemmän stressi alueita ym. mikä ei suoranaisesti liity " hedelmällisyysalueisiin" . Tämä siltä varalta, että ei ainakaan sitten tapahdu mitään vahinkoa, jos vaikka hedelmöittyminen olisikin tapahtunut. Eli alkukierto olisi se kaikista paras ajankohta. Näistä ajankohta jutuissa on ilmeisesti kyllä eri terapeuteilla vähän eri mielipiteitä.. mutta tämä tieto minulla. Rentouttavaa hoitoa toivotellen.
-helmiina
P.s. Tervetuloa Saaga mukaan, minunkin puolestani!
Tänään kaikki menee putkeen ;)
Esikoinen 9v. heräsi aamulla klo 6 oksentamaan. Herätti samalla kuopuksen 2v.
Minulla selkä-niska ihan jumissa, pää kipeä jne. Mitäs en ole ajoissa hoidattanut itseäni, vaan koko syksyn ja talven olen siirtänyt lääkärille menoa. No, mies etsi jotain ämpäriä oksentelijalle ja kilautti kaapista lattialle jalallisen täytekakkulautasen. Rikki meni.
Keskimmäinen heräsi ja valitti mahaa. Itku oli herkässä ja sanoinpa mitä tahansa, niin itketti ja harmitti. Argh.
Eli tänään(kään) ei päästä ihmisten ilmoille, kun sairastelu jatkuu. Jääkaapissa ei ole ollut kun valo viimeiset neljä päivää. Hyvin tässä ainakin laihtuu, kun on vaan puuroa tarjolla. Ei vaan olla ehditty kaupoille.
Kaverini laittoi mulle viestiä, että eikö tämä aamu jo kerro että kannattaako lapsia hankkia lisää. No, kaiken härdellin ja hässäkän keskellä viilipytty mieheni sanoi, että kyllä tässä vielä yksi ihan hyvin menisi ;D
Kuulostaa hirveältä aamulta ja olihan se sitä. Puolustukseksi voin todeta, että meidän muksut sairastaa tosi harvoin. Isoilta on kai mennyt pahin infektioiden aika (tarhaiässä) ohi ja pienin ei saa pöpöjä kotihoidossa. Eli tämänaamuinen oli kaukana tavallisesta aamusta.
Nyt lupaan soittaa sinne Kyllöön ja varata ajan. On omaa tyhmyyttä kun en hoida itseäni. Heips!!
Ja mulla on ikää 33v. ja Kortemäessä asutaan. Olen ollut työelämässä, mutta nyt olen päättänyt jäädä toistaiseksi kotiäidiksi. Duunia tuntuu täällä riittävän :)
Saaga
Niin ovat välillä tutkimattomat nuo ovisten tiet, mutta hyvähän sitä aina silti on puuhastella, eihän sitä koskaan tiedä..
Ihania nuo miehet kyllä välillä, kun osaavat olla huomaavaisia. :)Täytyy olla niistä kiitollinen. Monilla kun se asia ei välttämättä ole niin hyvin, vaikka vauvoja jo pelkästä ajatuksesta putkahteliskin.
Tänne tuli nyt sitten täti eilen ja suht odotettuun aikaan eli kierroksi tuli 29 päivää keskenmenosta laskien. Nyt vaan sitten näyttää siltä, että seuraavan oviksen aikaan mies onkin matkalla, joten päätettiin siirtää clomi-inssiä vielä seuraavaan kiertoon eli ajoittuis sitten maaliskuulle. Tässä kierrossa ehdin nyt sitten vielä ottamaan pari vyöhyketerapia hoitoa, joten sinne maaliskuulle satsataan senkin osalta. Ihan hyvä varmaan tämä väli kierto muutenkin esim. limakalvon kannalta, että ehtii kunnolla toipua keskenmenosta. Katsotaan nyt sitten meneeko aikataulut niin kuin suunnitellaan.
Jyväskylä on tosiaan nasta paikka. Viihdyin siellä oikein hyvin opiskelu ajan ja mukavaa on, että se on lähikaupunkina edelleen. Luistelurata on aivan loistava. Käytiin siinä aika paljonkin, kun siinä nurkalla asuttiin.. nyt ei kyllä enää ole tullut sinne luistelemaan lähdettyä.
Jepulis, pitää tässä töitäkin tehdä, mutta palaamisiin..
-helmiina