Kasvatusalan valintakoe 2025
Kasvatusalan aiemmin VAKAVA-kokeena tunnettu nykyinen valintakoe E sisältää vuonna 2025 niin kasvatusalat kuin liikuntapedagogiikan. Se on yksi yhdeksästä erilaisesta digitaalisesta yliopistovalintakokeesta.
https://yliopistovalinnat.fi/valintakokeet/valintakoe-e
Aiempien valintakokeiden kysymykset - VAKAVA + soveltuvuuskoe
https://www.helsinki.fi/fi/verkostot/kasvatusalan-valintayhteistyoverkosto/valintakoe
Kommentit (887)
Miltä ne palkit oikein näyttää? Mitä ne kertoo? Yritin Googlen avulla selvittää, mutta en vieläkään täysin tajunnut niiden funktiota.
Vierailija kirjoitti:
Miltä ne palkit oikein näyttää? Mitä ne kertoo? Yritin Googlen avulla selvittää, mutta en vieläkään täysin tajunnut niiden funktiota.
Siis siihen hakukohteen alle ilmestyy usein ennen tuloksia palkit missä näkyy se kohta, mihin koepisteet tulee näkyviin. Ensin siinä näkyy vaan viiva, eikä niitä pisteitä. Tästä voi päätellä että tulokset tule ehkä pian.😄 Ja sitten jos oot johonkin alempiin kohteisiin varasijoilla, niin ne varasijat usein katoaa, jos oot päässyt siihen ylempään mihin nämä palkit ilmestyi. Tää on sit se palkkiteoria.😁
Tapahtuuko nyt jotain? Menin Opintopolkuun ja en päässyt hakemukselle. Luki vain punaisella, että Tietojen lataus epäonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen. Lukeeko teillä samalla tavalla?
Mulla sama, tosin sit kun päivitin niin pääsin hakemukselle. Ei näkynyt silloin ainakaan palkkeja tai muutakaan outoa eli pitänee päivittää. Helsingin YO odotan tietoja itse.
Mä välissä mietin samaa 2 kertaa mutta sit kun pääsin hakemukselle niin luki yhä kesken..odottavan aika on pitkä,mutta onneksi viim.ensi viikon to tulee tulokset.:)
Mutta voihan se olla, että he päivittelevät tietoja tietystä ohjelmista ja siksi tulee häikkää :)
Mullakin nyt kun meen, kokoajan sanoo tietojen lataus epäonnistui 😱 tarkoittaakohan tää jotain??
Ainakin muita tuloksia tipahtelee, kaveri sai just tiedon et pääsi opiskelemaan yhteiskuntatieteitä. Ei se toki meitä auta, mutta jotain tapahtuu kuitenkin 😂
Toivotaan että kohta tipahtaa meidänkin tulokset.:)
Oon jo melkein varma, että en pääse kouluun sisään mut haluisin saada sen varmistuksen siitä. Ei tarvis enää stressata et pääseekö vai ei, kun läheisetkin kokoajan kyselee et onko tullu tulokset millon tulee jne
Älä nyt vielä luovuta,aina on toivoa.:)mua jännittää kanssa niin kovasti,vaikka ikää ok jo lähemmäs 40 v..
Vierailija kirjoitti:
Oon jo melkein varma, että en pääse kouluun sisään mut haluisin saada sen varmistuksen siitä. Ei tarvis enää stressata et pääseekö vai ei, kun läheisetkin kokoajan kyselee et onko tullu tulokset millon tulee jne
Tämä itsellänikin. Vanhemmat pommittaa, kaverit kyselee ja mummot soittaa. Eniten haluaisin vaan saada sen tiedon siitä, opiskelenko ens syksynä opettajaksi vai etsinkö jotain välivuositöitä jostain mistä niitä nyt ikinä nykyaikana saakaan.
Ei vieläkään mitään.:/Mites muilla ?:)
Tuleekohan tulokset aina virka-aikana, tyylii klo 8-16 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tulokset aina virka-aikana, tyylii klo 8-16 🤔
Joo yleensä. Just tais olla kyllä yks päivä poikkeus kun jonkun alan tulos tuli joskus 16-17 välillä. Olikohan HY psykologia?
Ei palkkeja vieläkään. Voitte juoda rauhassa aamukahvinne, mitään uutta ei ole auringon alla
Mäkin kävin just omassa opintopolussa ja ei viälä mitään uutisia.:/Toivottavasti tänään tulisi.:)
Tulevatko ne palkit aina ensin yleensä? Vai voiko tulla myös suoraan tulokset, ilman ennakkovaroitusta? :D
Jos tänään tulisivat ne palkit