Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on nyt vaan liian kiltti Elisan mielestä, siltä ainakin minusta vaikuttaa ja pelkään, että heistä tulee parhaimmillaan vain hassuttelevia kavereita ilman mitään fyysista vetovoimaa, Elisa olisi halunnut räväkämmän äijän.
Ois pitänyt olla viikset
Nytkö ei edes Matin pituus ja hoikkuus riitä? Jos Elisa pelkää hirveästi herkkyyttä itsessään, ei kestä nähdä sitä toisessakaan? Matti on ihanan herkkä, eikä hänen tarvitse machoilla.
Miksei Mattia paritettu jollekin lempeälle ja herkälle naiselle? Miksi tässäkin parissa piti olla vastakohdat, mikä niissä oikein kiehtoo asiantuntijoita?
Kyllähän Mattikin sanoin jotenkin että pitää siitä kun Elisa on elämäniloinen ja rempseä tmv. Monet suomalaiset miehet ei tykkää lempeistä ja herkistä naisista, jotka usein ovat hiljaisia ja vaatimattomiia. Olen omasta kokemuksesta havainnut tämän.
Jodelissa sanottiin että Matti on seurustellut Behmin kanssa vuosia sitten ennen kuin Behmistä tuli kuuluisa. En tiedä onko totta?
Onhan tuo nyt ihan pelleilyä, etteivät menekään naimisiin. On kuten mikä tahansa deittiohjelma. Laskee myös hurjasti kynnystä hakea ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Janne on ollut varmaan siinä edellisessäkin suhteessa tuollainen samanlainen nahjus, ja siksi on tullut ero. Eron jälkeen Tinderissä ei ole ollut vilkasta. Luultavasti ajatteli, että pääsee helpommalla kun haetaan ohjelmasta ns. tilausmorsian. Varmaan kuvaillut hakuprosessissa, että etsii tomeraa naista. Lue: Kodinhoitajaa. Voisi sitten nahjustella rauhassa lisää. Juokse Katri.
Artun yksi bestman oli myös maajusseissa Stiinan puolisoehdokas. Et kaverukset sitten hakenu ja päässy mukaan "kilpailee" samasta maajussista. Ehkä tää ollut jo täällä, en ole lukenut koko ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt ihan pelleilyä, etteivät menekään naimisiin. On kuten mikä tahansa deittiohjelma. Laskee myös hurjasti kynnystä hakea ohjelmaan.
Ennen kaikkea tekee ohjelmasta pelkkää viihdettä, eli jatkossa ohjelmaan hakeutuvien on ihan turha odottaa saavansa sopivaa kumppania, kun ohjelmaan halutaan vaan draamaa eikä onnistuneita parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Oon ilmeisesti aika vähemmistössä ajatuksieni kanssa, mutta mun mielestä Elisa ja Matti vaikuttavat lupaavammalta parilta kuin Iina ja Mikko. Näiden telkkarissa nähtyjen jaksojen perusteella siis.
En myöskään ymmärrä yhtään tätä kritiikkiä Elisaa kohtaan. Ehkä olen huono lukemaan ihmisiä, mutta mun mielestä juuri hän vaikuttaa rehelliseltä ja aidolta ihmiseltä. Pieni suojamuuri hänellä toki varmaan on. Mutta kertoi suoraan mitä tunsi, ehkä huumorilla mutta ei mitenkään epäkohteliaasti tai loukkaavasti. Paljon reilumpaa se on kuin esittää rakastunutta vaikkei olisikaan. Mun mielestä jäykkä hääkuva oli myös loistava idea, paljon parempi kuin teennäiset kuvat joissa tuntemattomat esittää rakastuneita.
No minä näen Elisassa todella paljon itseäni. Ei osaa itkeä tai muuten näyttää herkkyyttä muille, jonka vastapainona on paljon osin liioiteltuja, näyteltyjä reaktioita. Naljailua ja hassuttelua kiusallisissa tilanteissa. Rennon ja avoimen esittämistä, peittääkseen aidot ajatukset, mitkä sisältävät paljon hämmennystä ja pelkoa. Sellaista, mitä ei oikein halua edes myöntää itselleen tai parhaalle ystävälleen. Nyt Elisa on todennäköisesti ajatellut sanoittaa tunteitaan ja pitää toinen paremmin kartalla ajatuksistaan kuin edellisissä suhteissaan. Itse olen suunnitellut tekeväni saman monet kerrat. Ja päätynyt huomaamaan, etten taaskaan osannut. Tunnelukot ovat järkeä voimakkaammat, eivätkä ne päättämällä purkaudu.
Terapiaahan me Elisan kanssa tarvittaisiin kumpikin. Voi olla, että hän on sitä minua fiksumpana jo kokeillutkin, mutta jostakin syystä se ei ole mennyt ainakaan vielä ihan maaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on ihan hyvä, etteivät toimittajat voi saada tietoja, milloin kukin on jättänyt erohakemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa sanottiin että Matti on seurustellut Behmin kanssa vuosia sitten ennen kuin Behmistä tuli kuuluisa. En tiedä onko totta?
Totta on. Avoliitossa asuivat. Behm silloinen hitto pikku g "solmussa" nousi listoille samaa aikaa ja omaa uraa teki.
Mä veikkaan ettei Katrin ja Jannen liitto jatku.Katri on selkeästi tyytymätön ja Jannen on selvästi heti jo turhautunut.Nukkuu aamut mielummin kuin viettää aikaa Katrin kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Oon ilmeisesti aika vähemmistössä ajatuksieni kanssa, mutta mun mielestä Elisa ja Matti vaikuttavat lupaavammalta parilta kuin Iina ja Mikko. Näiden telkkarissa nähtyjen jaksojen perusteella siis.
Jos seuraa Elisan ilmeitä ja elekieltä sekä kuuntelee hänen avoimen teilaavia kommenttejaan, on aivan ilmeistä, että tätä suhdetta ei saisi henkiin edes Victor Frankenstein.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä jäykkä hääkuva oli myös loistava idea, paljon parempi kuin teennäiset kuvat joissa tuntemattomat esittää rakastuneita.
En varmaan ole ihan ainoa, joka puolisonsa kanssa on hääkuvien oheen ottanut myös pari hassuttelukuvaa. Mutta minusta niiden ottaminen ennen varsinaisia kuvia olisi ollut kummalta tahansa loukkaava ehdotus. Ja näen sen tahdittomana myös tässä tuntemattomien tapauksessa. Selkeä kiusallisuudenpeittely-yrityshän se oli, mutta silti. "Ei hei kosketa toisiimme vielä ollenkaan, kun aloitetaan tämmösellä hauskalla jutulla!"
Uusissa instakuvissa ja musiikkivideolla Matilla on lyhyt, tumma tukka. Komea mies.
Elisan mukaan Matin antama huomenlahja (rannekoru) "meni vihkoon", koska se oli hopeaa. Elisa käyttää kultaa.
Oliko tuo morsian tyytyväinen mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Elisan mukaan Matin antama huomenlahja (rannekoru) "meni vihkoon", koska se oli hopeaa. Elisa käyttää kultaa.
En itse kehtaisi kritisoida kun toinen yrittänyt ilahduttaa lahjalla.
Nämä ovat yhtä paria lukuunottamatta katastrofeja, ei sillä, että eivät sopisi yhteen, vaan siksi että kaikki ovat vaikeita ihmisiä. Liian vanhoja, että enää viitsisi yrittää muuttua. Mä olen mä enkä muuta voi -asenne. Edes kameroiden edessä ei olla hienotunteisia vierasta ihmistä kohtaan, mitä se sitten kameroiden sammuttua on?
Ja taitaa olla peiliin katsomisen paikka monella miksi ero on tullut tai miksi edelleen on sinkku. Eivät myöskään ole kiinnostavia pareja, tuskin viitsin katsoa kautta. Tämän ohjelman ohi on ajanut aika. Kannattaisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Matti huomasi sen itsekin, mutta minkästeet, kun hän ei tiennyt.
Ahdistuminen ja oman tilan tarve on ihan normaalia. Esim. Henna ahdistui ja tarvitsi omaa tilaa vaikka tykkäsikin uudesta aviomiehestään. Kaikki kaudet katsoneena kuitenkin osaa aika hyvin arvioida milloin ahdistuminen on nimenomaan koodi sille ettei mies kiinnosta ollenkaan ja liitto on käytännössä ohi. Miehet eivät puhu ahdistuksesta, he yleensä sanovat asian suoraan tai sitten käyttäytyvät välinpitämättömästi eivätkä halua miellyttää vaimoaan.
Kyllä tämä tuntuu surkeimmalta kaudelta tähän mennessä. Puhtaasti draamanhakuisia parituksia.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilu ei voi olla vakavaa niin, että olisi virallisesti naimisissa. Minusta hyvä tuo, ettei ole virallinen naimisiinmeno, joten voi helpommin purkaa. Ei tarvi hakea avioeroa muutaman viikon jälkeen.
Käypä katsomassa https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-sulhanen-kommentoi-m…