Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (890)

Vierailija
781/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta Arttu sais jäädä sinkuksi. Haluaisin itte hänet🤪

Vierailija
782/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne ei käyttäytyisi noin jos hänet olisi paritettu 25-vuotiaalle fitness-Jennicalle. Takuulla olisi kukonlaulun aikaan pystyssä keittämässä aamukahvia ja rupattelemassa mukavia. Noin kuin hän nyt toimii käyttäytyy mies joka ei pidä kumppanistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua mietityttää miksi " asiantuntijat" ovat valinneet Julialle Artun ja miksi Arttu ylipäänsä on tässä ohjelmassa??

Hän on kahden pienen lapsen isä joista toinen asuu porissa ja toinen Ilmatralla.

Ois ehkä vähän eriasia jos Arttu asuisi lähempänä Turkua ja molemmat lapset olisivat samalle ex-vaimolle.

En ymmärrä miten tämä toimii logistisesti ja löytyykö tälle pariskunnalle yhteistä vapaa-aikaa vai meneekö aika sumpliessa lasten tapaamisia.

Minusta on todella vastuuntunnotonta parittaa nämä yhteen. Miettikääpä jos Julia haluaisikin omia lapsia niin lähtiskö yrittämään tämän miehen kanssa.

Melkeimpä ainut vaihtoehto on Julian muuttaa Imatralle. Siihen en jotenkin usko.

Vaikka Arttu onkin varmasti ihan mukava ja hurmaava. Onhan hän tosi komea mutta ei se riitä.

Vierailija
784/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janne ei käyttäytyisi noin jos hänet olisi paritettu 25-vuotiaalle fitness-Jennicalle. Takuulla olisi kukonlaulun aikaan pystyssä keittämässä aamukahvia ja rupattelemassa mukavia. Noin kuin hän nyt toimii käyttäytyy mies joka ei pidä kumppanistaan.

Juuri näin. Hänestä huomaa että ei pidä vaimostaan ja haluaa vältellä hänen seuraansa kaikin tavoin. Suoraan ei tietenkään kehtaa sitä myöntää mutta kiemurtelee. Onhan tuo nyt ihan läpinäkyvää.

Vierailija
785/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katrilla ja Julialla ei ole aikaa hukattavana jos haluavat äidiksi tulla. 

Vierailija
786/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katrilla ja Julialla ei ole aikaa hukattavana jos haluavat äidiksi tulla. 

Miksi ihmeessä heille paritettiin Janne ja Arttu? Artulla jo kaksi ennestään, vielä eri puolilla Suomea. Jannellakin jo kaksi muistaakseni ja tyyppi ihan väsähtänyt. Tässä hukataan vain näiden naisten aikaa. 

Vierailija
787/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee monta eroa. Viime kaudella tiesin että kaikki eroaa.  Naisten epävarmuus ja huono itsetunto näkyy nyt jo tuossa kolmen jakson jälkeen. Ei naiset ole valmiita muuttamaan yhteen. Olen tavannut monia naisia ja yrittänyt seurustella mutta naiset ei halua muuttaa pitkän matkan päähän. Tuossa ohjelmassa käynyt joka kaudella samoin.

Olisitko itse valmis muuttamaan naisen luokse pitkän matkan päähän?

Vierailija
788/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on tosikko. Ei tosiaan katso vaimoaan ihastuneesti. Jos tuo heppu tulisi vastaan jossain , niin ei todellakaan kääntyisi pää.

Vierailija
789/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta sitten taas 25-vuotias fitness-Jennica kyllä ahdistuisi saadessaan keski-ikäisen Jannen. Ei varmaan huolisi Jannea samaan sänkyyn tai hotellihuoneeseen.

Vierailija
790/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee monta eroa. Viime kaudella tiesin että kaikki eroaa.  Naisten epävarmuus ja huono itsetunto näkyy nyt jo tuossa kolmen jakson jälkeen. Ei naiset ole valmiita muuttamaan yhteen. Olen tavannut monia naisia ja yrittänyt seurustella mutta naiset ei halua muuttaa pitkän matkan päähän. Tuossa ohjelmassa käynyt joka kaudella samoin.

Olisitko itse valmis muuttamaan naisen luokse pitkän matkan päähän?

Niin, miksi pitäisi olla oletuksena, että vain nainen muuttaisi kauas ja mies jatkaisi tuttua omaa elämäänsä ilman kompromisseja?

Vierailija
791/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua mietityttää miksi " asiantuntijat" ovat valinneet Julialle Artun ja miksi Arttu ylipäänsä on tässä ohjelmassa??

Hän on kahden pienen lapsen isä joista toinen asuu porissa ja toinen Ilmatralla.

Ois ehkä vähän eriasia jos Arttu asuisi lähempänä Turkua ja molemmat lapset olisivat samalle ex-vaimolle.

En ymmärrä miten tämä toimii logistisesti ja löytyykö tälle pariskunnalle yhteistä vapaa-aikaa vai meneekö aika sumpliessa lasten tapaamisia.

Minusta on todella vastuuntunnotonta parittaa nämä yhteen. Miettikääpä jos Julia haluaisikin omia lapsia niin lähtiskö yrittämään tämän miehen kanssa.

Melkeimpä ainut vaihtoehto on Julian muuttaa Imatralle. Siihen en jotenkin usko.

Vaikka Arttu onkin varmasti ihan mukava ja hurmaava. Onhan hän tosi komea mutta ei se riitä.

Onkohan tämä tämä Julia & Arttu -paritus uuden miesasiantuntijan aikaansaannosta, joka esittelyjakson perusteella suhtautuu lyhyisiinkin parisuhteisiin suurella vakavuudella.

Vierailija
792/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu on nyt vähän hankalaa, kun porukka menee eri tahdeissa, mutta itse katsoin nyt tuon ensimmäisen hääjakson, ja täytyy sanoa että tuo Mikko vaikuttaa jotenkin creepyltä. Liikaa liian nopeasti, tuntuu päälleliimatulta, tulee oikeasti sellainen olo että sielä pinnan alla on jotain synkkää jota yrittää peittää.

Eli sulhanen ei saisi innostua morsiamesta ja ihastua häneen, vaan sitten pitää olla jotain pahasti vikana sulhasessa? Pitäisikö sulhasen sitten suhtautua morsiameen ylimalkaisesti ja leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa? On tämä nyt vaikeaa.

Vierailija
793/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julialle on kyllä paritettu niin surkea mies, että sääliksi käy. Julia olisi ansainnut lapsettoman komean miehen samalta paikkakunnalta, eikä mitään pikku miestä joka ei selkeästi ymmärrä parisuhteita mitään.... 

Vierailija
794/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä on sävyeroja. Ääripäätä (ihan suorastaan kauhean näköinen tyyppi omasta mielestä) ei varmaankaan pysty rakkaudeksi muuttamaan, mutta jos toinen on ns. keskiverto (ei mikään ihmeellinen), voi ehkä muutosta tapahtuakin. Jos tyyppi onkin kiva niin ehkä huomaatkin että sen silmät onkin oikeasti tosi nätit jne. Kaverilla kävi hiukan näin, tapailumies ei ensin sytyttänyt, mutta sillä oli niin hyvät jutut että tapailu jatkui ja muuttuikin parisuhteeksi. Kaveri naureskeli sitä että mies puhui tiensä hänen sydämeensä.

Minut hurmataan kyllä oikeastaan täysin luonteella, tiedoilla tai taidoilla. Ihan suorastaan kauhean näköinen tyyppi tarkoittaisi todella epäsiistiä tai -hygieenistä. Muuten väitän, etten koskaan ole ihastunut ensin ulkonäköön. Vaikka toki minä komeuden huomaan ja voin todeta, että onpas siinä mieskarkkia silmille. Vetovoimaa ei kuitenkaa

Niin harvemmin naiset jaksaisivat miestä, joka olisi ulkoisesti komea, mutta olisi toisaalta tyhjäpää, jolla olisi asenne- ja käytösongelma, ja jonka kanssa juttu ei kulje millään.

Ehkä ne ''ulkonäkö on kaikki kaikessa'' -tyypit ovat miehiä, mutta en usko tällaisten miesten olevan kysytyimpiä naisten keskuudessa.

Vierailija
795/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka hääjakso katsottu eli siitä juttua:

Iina ja Mikko aivan ihana pari, heillä uskon menevän hyvin. Olivat vielä hotellissakin sohvalla vierekkäin ja lähekkäin, hyvä merkki. Näin kissaäitinä pakko vähän jotenkin ajatella myös, että sillä voi olla vaikutusta, että molemmat ovat kissaihmisiä 😄 Puoliksi vitsi, mutta itse uskon, että kissaihmisissä on pienemmällä todennäköisyydellä vahvasti narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä, sillä kissoja ei voi hallita ja siitähän narskut ei tykkää. Tosin joku sarjamurhaaja taisi olla kissaihminen myös 🤔😄

Elisa ja Matti: Matti on kyllä aivan ihana ja lempeä mies. Itse kuolaisin kyllä tuollaisen perään. Ulkonäkö myös aivan ihana. Elisalla oli jotain ilmeitä hääjuhlissa, joista tuli vähän ärsyttävä olo, mutta pidän mahdollisena, että hän on hitaasti avautuva ja herkkä ihminen, joka vain koki tuon kuvaustilanteen tosi vaikeana ja piti yllä suojakuorta. Esim se, kun Matti esitti laulun ja Elisa kertoi, että ei helposti itke julkisesti. Jotkut ovat tällaisia ja saattaisin itsekin olla sellainen. Eli älkää tuomitko Elisaa vielä. Voi toki myös olla, että on oikeasti tuollainen, mutta ei välttämättä. Elisan kaason kommentit oli ihania.

Innolla (ja kauhulla) odotan nyt tokaa hääjaksoa. Jannen asenteesta kun täällä on jo kirjoitettu paljon enkä usko Artunkaan olevan kovin vakavissaan liikkeellä (taustan takia, kyllä se mielestäni jotain ihmisestä kertoo).

Vierailija
796/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Mikko kuvaili ensivaikutelmaansa uudesta vaimosta, aloitti sanalla "normaali".

😬

Vierailija
797/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muka ulkonäkö saa vaikuttaa  valintoihin, ei siten ole ihme  että  pareja  ei synny. Jos ei missään  julkisesti  kehtaa  kulkea  puolisonsa kanssa eikä  viedä   mukanaan kutsuille, miten sitten voi olla  naimisissa. Jos joskus   nuorena   ihastui johonkin  jonka  ulkkoinen  habitus  ja  tyyli  ei  pitkän päälle   mielyttänyt oli  kuitenkin    pakko lopettaa se  seurustelu.    Kun  se  ulkoinen   olemus ja tyyli    on oltava  mieleinen ja   omaan yhteiskunnalliseen   asemaan  sopiva. . Outo  ohjelma,  ei hyväksy  todellissuutta.  Miehillä on alaikäisiä lapsia, joille  etsitään  äitiä arkeen  auttamaan.  ja yksi on  miesteini  pitkällä sinisellä  tukalla  ja osaa vähän rämpyttää  kitaraa ja toinen haluaa viettää  aikaa baarissa  dartsia  heitellen.    Yksi on  varastomies, eikä sais netissä  ketään. Ei  jatkoon.

Vierailija
798/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisten jaksojen mukaan katson:

Mattia ja Elisaa on tosi kiva katsella. Tykkään näistä. Ehkä näen molemmissa jotain samaa mitä itsessänikin on, helppo samaistua - ainakin vielä tässä vaiheessa. Luontevaa, hauskaa, hyvänmielen pariskunta.

Julia ja Arttu. Eka ajattelin ettei oo ehkä mun mieleen, mutta nyt kyllä liputan näitä. Vaikka Artusta tuli nega-energia alkutietojen perusteella (lapset, maajussi) niin onhan toi ihan huikee heppu, tai sit se on jotain narsistista näytelmää. Mä toivon, että Arttu olisi kasvanut ja virheistä oppinut ja olisi aito itsensä tässä ohjelmassa. 

Sit se Ahvenanmaa pariskunta. En muista nimiä, sillä tää on jäänyt nyt jotenkin etäiseksi. En osaa sanoa juuta tai jaata. Kissasuru voi tuoda heitä lähemmäksi toisiaan tai kauemmaksi. 

Katri ja Janne. Voi jumalauta. En tykkää kummastakaan yhtään. Ahdistavaa katsoa molempia. 

Mikä kissasuru? Kuoleeko tässä kissa? Pitää nimittäin skipata se jakso jos näin käy...

Vierailija
799/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta Arttu sais jäädä sinkuksi. Haluaisin itte hänet🤪

Ole hyvä vaan. Oletko valmis synnyttämään lisää lapsia hänelle ja hoitamaan edellistenkin siitosten tulokset?

Vierailija
800/890 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka hääjakso katsottu eli siitä juttua:

Iina ja Mikko aivan ihana pari, heillä uskon menevän hyvin. Olivat vielä hotellissakin sohvalla vierekkäin ja lähekkäin, hyvä merkki. Näin kissaäitinä pakko vähän jotenkin ajatella myös, että sillä voi olla vaikutusta, että molemmat ovat kissaihmisiä 😄 Puoliksi vitsi, mutta itse uskon, että kissaihmisissä on pienemmällä todennäköisyydellä vahvasti narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä, sillä kissoja ei voi hallita ja siitähän narskut ei tykkää. Tosin joku sarjamurhaaja taisi olla kissaihminen myös 🤔😄

Elisa ja Matti: Matti on kyllä aivan ihana ja lempeä mies. Itse kuolaisin kyllä tuollaisen perään. Ulkonäkö myös aivan ihana. Elisalla oli jotain ilmeitä hääjuhlissa, joista tuli vähän ärsyttävä olo, mutta pidän mahdollisena, että hän on hitaasti avautuva ja herkkä ihminen, joka vain koki tuon kuvaustilanteen tosi vaikeana ja piti yllä suojakuorta. Esim se, kun Ma

Joo, ja se on hyvä kissanomistajalle, että kumppani on hyvä ja turvallinen myös kissoille, eikä ole sellainen tiuskiva kissavihaaja, jota ei uskaltaisi jättää yksin kissojen kanssa, kun Iinan koti on kumminkin myös kissojen koti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi