Ensitreffit alttarilla 2025
Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (887)
Tuo Janne on ollut varmaan siinä edellisessäkin suhteessa tuollainen samanlainen nahjus, ja siksi on tullut ero. Eron jälkeen Tinderissä ei ole ollut vilkasta. Luultavasti ajatteli, että pääsee helpommalla kun haetaan ohjelmasta ns. tilausmorsian. Varmaan kuvaillut hakuprosessissa, että etsii tomeraa naista. Lue: Kodinhoitajaa. Voisi sitten nahjustella rauhassa lisää. Juokse Katri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen Russell Crowe (eli Janne) innostuisi varmaan enemmän Iinasta tai Juliasta... näin miehen näkökulmasta vaikuttaa siltä että Janne ei ole kiinnostunut Katrista siinä mielessä.
Ehkä tulee yllätyksenä naisille, mutta hieman rotevampi mies voi kyllä ajatella kompensoivansa tiettyjä puitteita olemuksessaan tai ulkonäössään esimerkiksi elättämällä naisen tai olemalla aktiivinen kotitöissä, remppaamalla taloa tai jos on vaikkapa todella läsnåoleva lasten kanssa.
Ei kukaan mies ajattele "voi en en mä voi tota kaunista naista saada ellen ole itse supersporttinen myös!" mies voi aina kompensoida ulkonäköään, nainen taas ei voi tehdä samaa. Ja se on ihan okei.
Tämän on mahdollista, mutta se kompensaatio pitää olla ihan eri luokkaa kun yllä luetellut asiat.
Sopiva kompensaatio = pohjaton lompakko + käyttöoikeus platina visaan ja mastercardiin 😁
Vierailija kirjoitti:
Suomen Russell Crowe (eli Janne) innostuisi varmaan enemmän Iinasta tai Juliasta... näin miehen näkökulmasta vaikuttaa siltä että Janne ei ole kiinnostunut Katrista siinä mielessä.
Ehkä tulee yllätyksenä naisille, mutta hieman rotevampi mies voi kyllä ajatella kompensoivansa tiettyjä puitteita olemuksessaan tai ulkonäössään esimerkiksi elättämällä naisen tai olemalla aktiivinen kotitöissä, remppaamalla taloa tai jos on vaikkapa todella läsnåoleva lasten kanssa.
Ei kukaan mies ajattele "voi en en mä voi tota kaunista naista saada ellen ole itse supersporttinen myös!" mies voi aina kompensoida ulkonäköään, nainen taas ei voi tehdä samaa. Ja se on ihan okei.
Korjataan sen verran että mies ilmeisesti kuvittelee aina voivansa kompensoida ulkonäköään. Joskus voi, joskus ei, ja ihan sitten toinen tarina että mitkä ominaisuudet siihen milloinkin riittää. Ei se naisilla ole olennaisesti erilaista, yhtälailla sitä kompensaatiota tapahtuu toisinkin päin. Ne miehet joille nainen on pelkkä ulkonäkönsä, eivät ole parisuhdemarkkinoilla kellekään kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tyyppi toi Janne on! siis mikä on hänen motiivi tähän kokeiluun.. Tämä pari ei jatka edes loppuun asti.
Mikko ja Iina on ihania ja uskon että Matti ja Elisakin löytävät nopeasti kemian.
Janne on halunnut ilmaisen loman :D Pettyi vain, kun olisi tarvinnut jaksaa kävellä kylpylään asti.
En ihan ymmärrä miksi pitää ilkeillä Jannelle. Nyt naiskatsojat uhriutuvat urakalla Katrin puolesta: miksi Katrille ei valittu parempaa puolisoa... Muistakaa nyt, että nämä ihmiset eivät ole itse löytäneet kumppania, kaikissa varmasti joku juttu minkä vuoksi kumppanin löytäminen on hankalaa. Itsekin rauhallisena, itsenäisenä ihmisenä en kyllä pitäisi, jos hyvin voimakasenerginen ihminen alkaisi hääräämään ympärillä ja päättämään puolestani asioita, menisin takalukkoon (kuten Janne on tainnut mennä).
Sen verran voi ihmetellä kyllä Jannea, että ei voi häämatkalla raahautua vaimon kanssa edes kylpylään. Miksi. Jos ei halua olla Katrin seurassa, niin sanoisi sen. Olisiko se kylpylä ollut liian intiimiä. Sekö oli todellinen syy, vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matille erilainen hiusmalli, luonnollisempi hiusväri, ryhti kuntoon ja hiukan lihastreeniä, niin avot.
Minusta vaikuttaa siltä, että Matti on juuri sellainen kuin haluaa olla. Hyvä itsetunto on toimivien ihmissuhteidenkin perusta. Metsään menee jos yrittää olla jotakin muuta, kuin mitä on.
Siinä valokuvassa mikä Matista vilahti ykkösjaksossa, hän oli paljon paremman näköinen. Ei ollut sinistä tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tyyppi toi Janne on! siis mikä on hänen motiivi tähän kokeiluun.. Tämä pari ei jatka edes loppuun asti.
Mikko ja Iina on ihania ja uskon että Matti ja Elisakin löytävät nopeasti kemian.
Janne on halunnut ilmaisen loman :D Pettyi vain, kun olisi tarvinnut jaksaa kävellä kylpylään asti.
Heh, kuvitelkaa Janne leopardispeedoissa porealtaassa...
Vierailija kirjoitti:
Tuo Matti Elisa pari kuvaa hienosti miten naiset rupsahtaa. ja ihan fysiologistahan tuo on.
Sulla tuli vaan "hienosti" -sana väärään kohtaan. Pitäis lukea: "kuinka HIENOSTI naiset rupsahtaa". Elisa on ikääntynyt hyvin kauniisti kasvoiltaan. Matista taas voi sanoa, että ei ole niinkään eduksi, että nelikymppinen mies näyttää 20-vuotiaalta. Partakin taitaa lähteä karkealla pyyhkeellä pyyhkäisemällä.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voi ihmetellä kyllä Jannea, että ei voi häämatkalla raahautua vaimon kanssa edes kylpylään. Miksi. Jos ei halua olla Katrin seurassa, niin sanoisi sen. Olisiko se kylpylä ollut liian intiimiä. Sekö oli todellinen syy, vai mikä?
Olis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
. Kolme ekaa jaksoa katsottu. Noiden miesten lapsista EI OLLUT KERROTTU PUOLISOEHDOKKAILLE. TÖRKEÄÄ! EN usko UUSPERHEISIIN, OLEN sellaisen ITSE LAPSETTOMANA kokenut.
Miksi et usko uusperheisiin? Millainen sun kokemus sitten oli?
Tuntuisi oudolta, jos Elisalle olisi valtavan iso ongelma Matin aikuiset, parikymppiset omillaan asuvat lapset.
Minun exäni lapset olivat 5- ja 7-vuotiaita, eivät mitään lähes aikuisia kuten tuolla Matilla. Ja onhan tässä ohjelmassa mukana kaksi miestä, joilla on pienet lapset, ja yhden miehen mukana saa kaksi ex-puolisoa taakaksi häiriköimään uusperhettä. Minun tapauksessani miehen ex ei viitsinyt käydä töissä, riiteli milloin elatusmaksuista, milloin mistäkin. Itse kävin kokopäiväisesti töissä ja lopettelin ohessa graduani. Ostin lapsi
Kuulostaa siltä, että ongelma oli lapatossu mies, joka ei osannut vetää rajoja exälleen, ei niinkään ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Matti Elisa pari kuvaa hienosti miten naiset rupsahtaa. ja ihan fysiologistahan tuo on.
Matti ei kyllä todellakaan näytä normi 40-v mieheltä, vaan on esim huomattavasti nuoremman näköinen kuin ohjelmat muut miehet, jotka ovat häntä nuorempia.
Matti näyttää tytöltä.
Mulle kelpaisi kaikki maailman muijat..ainakin päiväksi 😘😘😘 Tulkaa jonoon. Olen herkku Harri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi naurattamaan kun eteen putkahti Elisa Burzumin t-paita päällä :D mitäköhän mieltä Matti on?
Tietääkö mammat täällä tästä bändistä? joku varmaan vinkkaa Ilta-sanomiin jossain vaiheessa! hui kauhiaa.
Miten Matti voi olla liikaa Burzum-fanille? Pitäisikö Elisalle olla arvaamaton norjalainen puukkojunkkari?
Matti nimenomaan ei riitä Burzum-fanille. Mitä yhteistä Elisalla voi olla jonku suomihuumori bilebändissä soittavan kanssa?
Elisa kyllä antaa itsestään jotain nega-vibaa. Kauhistelee Matin hiusväriä jne.
Sentään kehui Matin lapsia keijukaisiksi tms.
Onko Matin lapset samasta äidistä? Stalkkauksella lapsilla taitaa olla ikäeroa useita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Mehän ei tiedetä 100% varmasti millaisen sopimuksen nuo on allekirjoittaneet. Josko on vaadittu viime kauden jälkeen, että pitää edes leikkiä paria ja jos toinen pamauttaa suoraan, että sä olet mulle ihan täys turn off, niin hommahan olis sit siinä. Pakko kai keksiä jotain väsymystä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi naurattamaan kun eteen putkahti Elisa Burzumin t-paita päällä :D mitäköhän mieltä Matti on?
Tietääkö mammat täällä tästä bändistä? joku varmaan vinkkaa Ilta-sanomiin jossain vaiheessa! hui kauhiaa.
Miten Matti voi olla liikaa Burzum-fanille? Pitäisikö Elisalle olla arvaamaton norjalainen puukkojunkkari?
Matti nimenomaan ei riitä Burzum-fanille. Mitä yhteistä Elisalla voi olla jonku suomihuumori bilebändissä soittavan kanssa?
''Matti nimenomaan ei riitä Burzum-fanille. Mitä yhteistä Elisalla voi olla jonku suomihuumori bilebändissä soittavan kanssa?''
Jos Elisalle miehen musiikkimaku olisi kynnyskysymys, niin luulisi hänen painottaneen sitä asiantuntijoille. Hevarimiehiä luulisi Suomessa riittävän, niin miksei rempseä Elisa enskareiden sijaan itse pokailisi niitä keikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Eka hääjakso katsottu eli siitä juttua:
Iina ja Mikko aivan ihana pari, heillä uskon menevän hyvin. Olivat vielä hotellissakin sohvalla vierekkäin ja lähekkäin, hyvä merkki. Näin kissaäitinä pakko vähän jotenkin ajatella myös, että sillä voi olla vaikutusta, että molemmat ovat kissaihmisiä 😄 Puoliksi vitsi, mutta itse uskon, että kissaihmisissä on pienemmällä todennäköisyydellä vahvasti narsistisia piirteitä omaavia ihmisiä, sillä kissoja ei voi hallita ja siitähän narskut ei tykkää. Tosin joku sarjamurhaaja taisi olla kissaihminen myös 🤔😄
Elisa ja Matti: Matti on kyllä aivan ihana ja lempeä mies. Itse kuolaisin kyllä tuollaisen perään. Ulkonäkö myös aivan ihana. Elisalla oli jotain ilmeitä hääjuhlissa, joista tuli vähän ärsyttävä olo, mutta pidän mahdollisena, että hän on hitaasti avautuva ja herkkä ihminen, joka vain koki tuon kuvaustilanteen tosi vaikeana ja piti yllä suojakuorta. Esim se, kun Ma
Samaa tahtia katsotaan. Minustain Iina ja Mikko vaikuttivat hyvältä parilta ja pientä ihastumista siellä jo näkyi. Elisa ja Matti eivät myöskään vaikuttaneet sellaiselta katastrofilta kuin mitä alkuun luulin. Elisa taitaa olla sellainen suoraan puhuva, hiukan sarkastinen ihminen jolle herkkyys on joskus haastavaa ja kuittailee siksi asioita. Tulkitsin että tykkää kyllä Matista, mutta riittääkö innostus pois pääsyyn friendzonelta? Matti kyllä osoitti pitävänsä jo Elisasta, ja Matin lapsetkaan eivät muodostuneet ainakaan vielä kynnyskysymykseksi, Elisahan reippaasti sanoi olevansa uutta oppimassa. Matille pointsit oman biisin kirjoittamisesta ja esittämisestä häissä, kuten Elisa totesi, Matti on rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Mikko kuvaili ensivaikutelmaansa uudesta vaimosta, aloitti sanalla "normaali".
😬
Se oli varmasti kaunein sana millä voi kuvata tämän hetken keskivertoa nuorta naista; vähän pyöreä/ylipainoinen ja semmoinen perusnätti ainakin meikit ja vaatteet päällä.
Iina olisi kaunis hoikkana. Nyt näytti siltä kuin olisi valmiiksi raskaana.
Iina on todella kaunis. Piste.
Minä taas innostuin kuuntelemaan Pikakassaa, kun Elisa mainitsi soittavansa sitä Matille hääbileiden jälkeen. Hesa-Äijä on tosiaan palikkamusaa noihin verraten.
En kyl usko, että Matti diggaa sen enempää Burzumia kuin Pikakassaa.