Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025

Vierailija
26.01.2025 |

Tehdään uusi ketju kun kerran tulossa on uusi kausi vaikka 2024 olikin täydellinen floppi

Kommentit (698)

Vierailija
21/698 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten tietoa / näkemystä, miksi 2024 ketju lakkautettiin? Jykä sai liikaa kuraa niskaan tms. Toivottavasti nyt ei käy samoin...

22/698 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tekisin ohjelmaan olennaisen lisäyksen:

Ohjelmaan tarvitaan asiantuntija/ihminen, joka on parien kanssa suorapuheinen. Eli sanoo ihan suoraan, mistä kenkä puristaa, eikä anna osallistujien luistella kuin koira veräjästä.

"Kyllikki. Et voi vetäytyä häämatkan jälkeen yksin omiin oloihisi päiväkausiksi. Tarkoitus on, että tutustut Kaalepin kanssa. Öitä ei tarvitse samassa paikassa nukkua, mutta päiväsaikaan on nähtävä. Ette tutustu toisiinne, jos ette vietä aikaa yhdessä. Ja jos ette vietä aikaa yhdessä, niin ei parisuhteen muodostumiselle ole mitään edellytyksiä."

"Tauno ja Tellervo. Jonkinlaista fyysistä läheisyyttä on syytä harjoittaa, vaikka seksiä ette haluaisikaan (vielä) harrastaa. Pitäkää toisianne kädestä, halatkaa ja istukaa lähekkäin. Näen näette, lähteekö sitä kemiaa sitä kautta syntymään. Jos ette ole lainkaan fyysisessä kontaktissa, niin ei ne tunteet sieltä herää."

Hyviä pointteja ihan kaikille sinkuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/698 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten tietoa / näkemystä, miksi 2024 ketju lakkautettiin? Jykä sai liikaa kuraa niskaan tms. Toivottavasti nyt ei käy samoin...

Pappa Muurinen vähän ärähti?

Erikoista, että vuoden 2023 sai jäädä, vaikka sielläkin haukuttiin ja melskattiin. 2024 ketju poistui kokonaan, ei ainoastaan lukittu :D

Vierailija
24/698 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pappa Muurinen vähän ärähti?

Erikoista, että vuoden 2023 sai jäädä, vaikka sielläkin haukuttiin ja melskattiin. 2024 ketju poistui kokonaan, ei ainoastaan lukittu :D

Eikun sori. Kyllä 2024 on näköjään tallella. Lukittu vaan

Vierailija
25/698 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistunut ja yksisarvisräpellys tulee liian myöhään. 😂

Vierailija
26/698 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaan tarvitaan asiantuntija/ihminen, joka on parien kanssa suorapuheinen. Eli sanoo ihan suoraan, mistä kenkä puristaa, eikä anna osallistujien luistella kuin koira veräjästä.

"Kyllikki. Et voi vetäytyä häämatkan jälkeen yksin omiin oloihisi päiväkausiksi. Tarkoitus on, että tutustut Kaalepin kanssa. Öitä ei tarvitse samassa paikassa nukkua, mutta päiväsaikaan on nähtävä. Ette tutustu toisiinne, jos ette vietä aikaa yhdessä. Ja jos ette vietä aikaa yhdessä, niin ei parisuhteen muodostumiselle ole mitään edellytyksiä."

"Tauno ja Tellervo. Jonkinlaista fyysistä läheisyyttä on syytä harjoittaa, vaikka seksiä ette haluaisikaan (vielä) harrastaa. Pitäkää toisianne kädestä, halatkaa ja istukaa lähekkäin. Näen näette, lähteekö sitä kemiaa sitä kautta syntymään. Jos ette ole lainkaan fyysisessä kontaktissa, niin ei ne tunteet sieltä herää."

"Vihtor

Allekirjoitan täysin. Toivottavasti tällainen tarkkanäköinen ja maalaisjärkinen asiantuntija löytyy. Olisi raikas tuulahdus. Olen nyt kaksi kautta vaahdonnut, että seuraavaa en katso (tylsyyden takia). Mutta enhän minä taaskaan jätä jaksoakaan väliin :D

Vierailija
27/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen noista uusista "asiantuntijoista" oli samalla yläasteella mun kanssa ja tuli joskus pyytämään numeroa, mutta teki sen niin oudosti että mulla nousi niskakarvat pystyyn. Vaikutti aivan limanuljaskalta.

Vierailija
28/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitämitä, millois tää alkaa? Joskus syys-lokakuussako?

Vierailija
29/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kolmiodraamaa tullut kuin vain yksi kausi? Sehän oli ihan loistavaa draamaa :D ja oli oikeasti ihanaa kun siinä syntyi yksi pari. En muista nimiä mutta heillähän kolahti heti ekassa jaksossa.

Muistelisin vieläpä nähneeni joskus että uuteen kauteen olisi haettu osallistujiakin? Mikähän kumma siinä sitten tuli ja tyssäytti homman?

Vierailija
30/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä ja tarpeellinen uudistus: parit eivät mene enää oikeasti naimisiin. Tämä on parasta. Loppuu avioliittopelleily! 

Vierailija
31/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin floristi takaisin!

Vierailija
32/698 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla luopui miehistä ja miehistä ymmärrystä tarjoavista asiantuntijoista. Asiantuntijoina kaksi naista ja vastavalmistunut terapeutti, joka haluaa eroon sukupuolten stigmoista.  

Hyvin te vedätte siellä ETA:ssa. Jäämme odottamaan taas miespelkoista morsianta, miestä hyväksikäyttöön etsivää morsianta ja minun kanssa umpisolmussa olevaa oman minänsä etsijämorsianta. 

#turvattomuus #minä #ahdistus

Vierailija
33/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi minun kanssa umpisolmussa olevaa oman minänsä etsijämorsianta on siinä!

Vierailija
34/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka? Onko osallistujat jo julkistettu?

Vierailija
35/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vihtor

Minä olen tämän viestin kirjoittaja ja pysyn yhä kannassani. Tässä sarjassa on ketuttanut se, miten aina kierrellään ja kaarrellaan, vaikka oikeasti sokea reettakin näkee, mikä on ongelma. Aika usein se juurisyy on toisessa, joka tekee omalla käytöksellään parisuhteen muodostamisen mahdottomaksi, eikä anna toiselle mitään saumaa parisuhteen yrittämiseen. Siksi tähän tarvittaisiinkin terapeutin tms sijaan ihan vaan ihminen, joka suoraan sanoo nuo asiat ääneen, eikä pakene terapeuttiroolinsa taakse lässyttämään. Kukaan ei hyödy siitä, että kierrellään asioista puhumatta niistä suoraan.

Tässä sarjassa on myös aivan liikaa tuijotettu ihmisten tunteita ja annettu niille liikaa painoarvoa. Asiantuntijoiden pitäisi sanoa, että "Kyllä, sua saattaa nyt alussa jännittää/ahdistaa tms, mutta älä mene siihen tunteeseen liikaa mukaan, vaan pidä pää kylmänä ja tutustu toiseen". Tämän ohjelman isoja ongelmia on se, että monilla osallistujilla tulee joku tunnetila päälle heti alussa ja sitten mennään sen tunteen mukana suohon. 

Vierailija
36/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä tekisin ohjelman suhteen toisin?

-Asiantuntijoista pois kaikki alle 40 v ikäiset. Näissä hommissa nyt vaan tarvitsee kokemusta ja ikä tuo sitä. Erityisbonus siitä, jos joku asiantuntijoista olisi oikeasti vanhempi, esim. 70 v. Siinäpä sitten voi sanoa, että millaiset liitot kestävät ja mitä ei kannata katsella. Tuossa iässä on jo sitä kokemusta.

-Asiantuntijoille tulosvastuu. Jos kaudesta toiseen yhdistämäsi parit ovat huonoja mätsejä, niin asiantuntija vaihtoon. Ilmeisesti aiemmilla kausilla jokainen asiantuntija on valinnut jonkun parin ja sitten noissa on ollut huonoja mätsejä, kun on välttämättä haluttu joku oma suosikki mukaan, vaikkei hänelle olisi löytynyt hyvää vastinparia.

-Kysymyslomakkeet ja testit uusiksi. Selkeitä kysymyksiä tavallisista arjen asioista (oletko aamuvirkku vai aamutorkku, vietätkö illan mieluummin kotona vai menossa muiden kanssa, onko kodin siisteys sinulle tärkeä asia, millainen rahankäyttäjä olet, millainen on sinusta vastuunjako lapsiperheessä jne). Nämä painavat paljon enemmän perusarjessa kuin jotkut mielenkiinnonkohteet.

-Läheisten haastattelut mukaan (millainen ihminen oikeasti on, hyvät/huonot puolet, miltä henkilö on vaikuttanut aiemmissa parisuhteissaan/miksi ne ovat kariutuneet jne). Aika moni on omalle toiminnalleen sokea, mutta läheiset osaavat realistisemmin kuvailla.

Vierailija
37/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraaliton ohjelma. Ensin mennään naimisiin ja sitten katsotaan sovitaanko toisillemme. Kirkkovihkimisen pilkkaamista. Voiko ihmiset olla noin epätoivoisia. Onko edes oikeasti etsimässä puolisoa. Maksettuja "näyttelijöitä"??

Vierailija
38/698 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Kanala lähti. Ihan turhaan roikkui mukana vuosia, kun ei osannut antaa mitään. Olisi pitänyt ottaa tilalle joku fiksumpi pappi.

Vierailija
39/698 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka? Onko osallistujat jo julkistettu?

Ei oo julkistettu mutta tunnen yhden näistä naisista.

Vierailija
40/698 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Marja Kihlström olisi hyvä asiantuntija.

Perutelisitko tämän väitteesi? Minusta hän on kaukana asiantuntijasta. 

T: seksologi itsekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi