Miksi monet naiset lakkaavat olemasta seksikkäitä parisuhteeseen päästyään?
Leikataan napakka rouvapolkka, heitetään meikit roskiin ja pukeudutaan väljiin ja peittäviin vaatteisiin.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Koska tajuavat ettei mies olekkaan sen seksikkyyden arvoinen, monet miehet laiskoja lusmuja jotka lopettavat miellyttävän esittämisen heti kun pääsevät suhteeseen eli ihan reilu uutos ettei naista kiinnosta itsensä laittaminen. Miehiltä vain puuttu itsereflektoinnin kyky niin sen takia valittavat ja ihmettelevät kuten nyt täällä palstalla, kaikki mulle heti nyt miehet jotka vain vaativat vaatimistaan eivätkä anna mitään takaisin.
:D
Vaikka meikkaan, pukeudun tyylikkäästi työnkin puolesta ja olen timmissä kunnossa, siippa noteeraa vain nuoret IG-pimut. Mikään ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun sudenkorennot leikkivät kuollutta välttyäkseen parittelemasta epämiellyttävän kumppanin kanssa.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vaikka meikkaan, pukeudun tyylikkäästi työnkin puolesta ja olen timmissä kunnossa, siippa noteeraa vain nuoret IG-pimut. Mikään ei auta.
Minä tiedän mikä auttaa. Mies luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se, että mies lakkaa huolehtimasta itseään vaikuttaa kyllä ainakin minuun. Ei kauheasti kiinnosta panostaa, kun mies on hiukset likaisena ja reikäisessä t-paidassa ja vanhoissa kuluneissa verkkareissa.
Mun ex kysyi kerran miksi en panosta häntä varten. Oli itse likaisissa toppahousuissa ja haisi pahalle.
Tämmöisiä miehiä riittää. Itse ollaan kuin seinästä repäistyjä mutta naisen pitäisi olla tip top.
En tiedä, mutta miksi avuliaat ja kodin siistinä pitävät miehet muuttuvat täysin lapamadoiksi kun muutetaan saman katon alle? Röhnötetään puhelimella/tietokoneella ja odotetaan, että joku muu laittaa ruokaa ja siivoaa herran sotkut. Lapamato jaksaa viikon tsempata ja olla mukana kokkaamassa/siivoamassa ja sitten lapamatoutuu taas. Sitten lapamato ihmettelee kun ei saa pimpiä.
Sutjakasta naisellisesta naisesta tulee hetkessä läski sosiaalitantta, tukka leikattu lyhyeksi kuin kynityllä kanalla ja naamalle jähmettyy se sosiaaltantan kestovittuuntunut ilme.
Jos miehelle uökonäön huolloksi riittää suihku ja tukan kampaus, niin saman pitää riittää myös naisen kaunistautumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sutjakasta naisellisesta naisesta tulee hetkessä läski sosiaalitantta, tukka leikattu lyhyeksi kuin kynityllä kanalla ja naamalle jähmettyy se sosiaaltantan kestovittuuntunut ilme.
Misstä se nainen sen sosiaalitantan koulutuksen yhtäkkiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vain naisten lyhyt tukka on kuin "kynityllä kanalla"? Samalla logiikalla 90% miehistä tukka on kuin kynitty kana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se vaimo usein seksikäs jonkun toisen miehen mielestä. Kotona kuitenkin jokaisella on oikeus ottaa rennosti eikä siihen itsellänikään kuulu korkkarit ja meikit. Eihän miehetkään puku päällä tee lumitöitä. Arki ja ikä on vaan sellaista, että vie ensihohdon helpolla siitä toisesta.
Kotona saakin pääosin ottaa rennosti, se on eri asia. Mutta vaatiiko se todella sitä, että jatkuvasti ollaan meikittä verkkareissa ja hiukset on leikattava lyhyiksi?
Ap
En tiedä, koska itse meikkaan ja laittaidun töihin ja juhliin. Olen myös pysynyt samassa painossa 30 vuotta. Silti sain ex-mieheltä arvostelua osakseni ja toisilta miehiltä sitä ihailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot naiset.
Vaimoni on edelleen naisellinen ja seksikäs, vaikka tätä auvoa on jo 20 v takana, mutta mulle riittääkin oma vaimo
Huonot?
Eli laiskat.
Joskus miehestä kuoriutuu alkuhuuman jälkeen lapsen tempperamentillä varustettu k*sipää, eikä sellaista varten kiinnosta laittautua, ettei vaan saisi päähänsä alkaa vaatia seksiä.
Lyhythiuksisen miehen on ainakin ihan turha vaatia naiselta pitkää tukkaa.
Varmaan samasta syystä kuin miehet plösähtää. Joku on saatu nalkkiin, ei tarvitse enää pingottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Misstä se nainen sen sosiaalitantan koulutuksen yhtäkkiä saa.
Tai hetkessä 40kg painoa?
Vierailija kirjoitti:
Nainen lakkaa huolehtimasta itsestään, kun lakkaa pitämästä itseään kauniina.
Väheksyvät kommentit, näkymättömyys ja halveksunta saavat naisen itsetunnon murtumaan ja hän lakkaa olemasta kaunis.
Myös, jos mies aina valittaa laittautumiseen kuluvasta ajasta ja rahasta ja piikittelee turhamaisuudesta, nainen siirtyy verkkarilinjalle.
Nainen haluaa olla kaunis miehelle, joka pitää häntä kauniina ja arvokkaana.
Kiitos, kiteytit tilanteen poikkeuksellisen hyvin.
Miehellä lyhyt tukka on miehekkään ja jämptin näköinen, naisella se näyttää kananpersetukalta, kynityltä kanalta. Naisella kuuluu olla pitkät hiukset!
Koska arvostus loppuu, kun TAHDON on sanottu. Mies ei enää riiaa, ei lepertele, ei kehu.
Sellaistako varten pitäisi olla seksikäs?
Rouvapolkan pesuun menee vähemmän lämmintä vettä ja aikaa kuin pitkien hiusten. Meikkaamiseenkin menee siellä kylppärissä aikaa. Jotenkin sekään ei ole hyvä, kun rouva on lähdössä ulos tiukoissa ja paljastavissa vaatteissa. Natiskaa ja nalkuttakaa vaan, ukot, mutta älkää kyselkö tyhmiä.