Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset lakkaavat olemasta seksikkäitä parisuhteeseen päästyään?

Vierailija
26.01.2025 |

Leikataan napakka rouvapolkka, heitetään meikit roskiin ja pukeudutaan väljiin ja peittäviin vaatteisiin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se, että mies lakkaa huolehtimasta itseään vaikuttaa kyllä ainakin minuun. Ei kauheasti kiinnosta panostaa, kun mies on hiukset likaisena ja reikäisessä t-paidassa ja vanhoissa kuluneissa verkkareissa. 

Mun ex kysyi kerran miksi en panosta häntä varten. Oli itse likaisissa toppahousuissa ja haisi pahalle.

Vierailija
22/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäpäivän kunniaksi katkeraa tilitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää tarvis 

Vierailija
24/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on kiinni siitä, arvostaako mies ulkonäköäni ja laittautumistani. Ex haukkui ja arvosteli ulkonäköä, ei kehunut koskaan. Laittautuminen jäi, koska alkoi tuntua ettei siitä ole hyötyä. Laittauduin silloin tällöin omaksi ilokseni lähtiessäni esim omien kavereiden kanssa ulos, jolloin mies hoputti ja pilkkasi laittautumistani.

Nykyinen ei taas ole koskaan haukkunut ulkonäköäni. Päinvastoin, kehuu usein. Hän ei vaadi laittautumista mutta tykkään näyttää hyvältä hänen silmissään kun se näkyy hänestä niin hyvin että hän arvostaa sitä. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja laittaudun ainakin jonkin verran joka päivä kun olemme tekemisissä. Hyvältä näyttäminen mieheni silmissä on myös yksi suurimpia motiivejani käydä salilla ja urheilla. Pinnallista ehkä, mutta samapa tuo kun se saa minut liikkumaan ja syömään terveellisesti. 

Vierailija
25/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot naiset.

Vaimoni on edelleen naisellinen ja seksikäs, vaikka tätä auvoa on jo 20 v takana, mutta mulle riittääkin oma vaimo

Huonot?

Huono kumppani, oli sitten mies tai nainen, ei yritä miellyttää kumppaniaan ja olla parhaimmillaan. 

Vierailija
26/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on mies saatu satimeen niin voi heittää läskiksi 👍

Vierailija
27/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin monet miehetkin.

Vierailija
28/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen päästyään? Onko se joku upea saavutus "päästä" parisuhteeseen?

Parisuhteeseen voi myös ajautua vaikka ei niin nappaisikaan.

Vierailija
29/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennenkään meikannut tai käyttänyt korkkareita + hameita/mekkoja. Hiukset on edelleen pitkät.

Vierailija
30/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä puolisosta. Hyvän ja kunnioittavan puolison takia haluaa panostaa puolin ja toisin. Jonkun mulkun takia taas ei. 

Vierailija
31/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin satimeen. Eikö mies voi lähteä lätkimään? 

Vierailija
32/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mä en tehnyt niin.

Vierailija
33/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen takia, että vaimot ovat niin uupuneita kaikesta: työstä, lapsen hoidosta ja kodin hoidosta. Ja jos se ukkokin pukeutuu verkkareihin ja omaa risuparran, niin ei naistakaan kiinnosta panostaa omaan ulkonäköönsä.

Aloittaja kysyi ylipäätään parisuhteessa olevista. Naimisiin mennään tietoisesti verkkarityyppien kanssa. Turha silloin enää valittaa.

Vierailija
34/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään noista, mutta aikaa itsestä huolehtimiseen ei ole enää kuten sinkkuna. Kiireellä myös aina lähdetään, niin jää meikit ja hiukset laittamatta ja kun ei ole laitettu, en valitse sitten muutenkaan ykkösiä ylle. Hiukseni ovat yhä pitkät ja meikkaan kyllä toimistolle lähtiessäni, samoin katson mitä päälleni laitan. Miehen kanssa lähtiessä käytän saman ajan lähtöön kuin mies ja siinä ei paljon ehdi.

Vierailija
35/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen päästyään? Onko se joku upea saavutus "päästä" parisuhteeseen?

Parisuhteeseen voi myös ajautua vaikka ei niin nappaisikaan.

Kuka käski ajautua, äiti komensi pois kotoa?

Vierailija
36/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti se vaimo usein seksikäs jonkun toisen miehen mielestä. Kotona kuitenkin jokaisella on oikeus ottaa rennosti eikä siihen itsellänikään kuulu korkkarit ja meikit. Eihän miehetkään puku päällä tee lumitöitä. Arki ja ikä on vaan sellaista, että vie ensihohdon helpolla siitä toisesta.

Kotona saakin pääosin ottaa rennosti, se on eri asia. Mutta vaatiiko se todella sitä, että jatkuvasti ollaan meikittä verkkareissa ja hiukset on leikattava lyhyiksi?

Ap

Vierailija
37/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne miehetkään yleensä kauheasti meikkaa ja laita hiuksia. Miksi naisen tarvisi puleerata tukka, meikki, kynnet jne. kun ei miehenkään tarvi.

Vierailija
38/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika polkkatukassa tai lyhyissä hiuksissa? Letti lyhyenä jo alttarillakin.

Monacon Charlene

Diana

Halle Berry

Demi Moore

Vierailija
39/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat kontrolloida ja käyttää valtaa. Seksikkäästi pukeutuminen ja seksin monipuolinen harrastaminen kumppanin kanssa olisi jotain, mitä feministinen agenda ei hyväksy.  Pihtaus ja nalkuttaminen on ok.

Miksi ihmeessä pitäisi tehdä seksissä mitään, mitä ei halua? Minun puolesta mies saa hakea muualta sen mitä ei minulta saa, mutta en kyllä halua sitten enää mitään intiimiä kanssakäymistä tautien välttämiseksi. 

Vierailija
40/62 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä ainakin haluaa että viettäisin paljon vapaa-aikaa kanssaan. Ennen kävin enemmän salilla ja muualla, ja laittauduin aina ulos mentäessä. Mies ei ole kauhean kiinnostunut kustantamaan kauneudenhoitotuotteita ja vaatteita minulle. Jos olen kotona kumppanin kanssa, niin käytän mukavia vaatteita ja en yleensä meikkaa. Jos hän panostaisi rahaa minuun, niin toki käyttäisin sitä kyllä. Katselkoon tätä näkymää sitten ja pysyköön myös erossa laitettujen naisten katselusta netissä. Näin on menty toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi