Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koira annetaan pois, jos sillä on ongelmia lapsen kanssa?

Vierailija
26.01.2025 |

Jos pikkulapsi repii, kiljuu ja riekkuu koiran ympärillä eikä jätä rauhaan ja tämän seurauksena koira näykkäisee, niin onko se silloin koiran vika?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko mieluummin pois sen lapsen?

Vierailija
2/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen aina ihmetellyt. Itse luopuisin ennemmin lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti lapselle -ohjelma seuraavaksi :D

Vierailija
4/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei selvästi ole lapsia. Joten sinun mielipiteellä ei ole tässä yhteydessä merkitystä. 

Vierailija
5/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei selvästi ole lapsia. Joten sinun mielipiteellä ei ole tässä yhteydessä merkitystä. 

Arvaa kiinnostaako sinun mielipiteesi paskaakaan.

Vierailija
6/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kummastakaan tarvitse luopua. Kipu opettaa lasta käyttäytymään hyvin. 

Vierailija
7/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei saa koskaan käydä kiinni ihmiseen eikä varsinkaan lapseen. Vastuullinen vanhempi kyllä opettaa lapselle miten koiran kanssa käyttäydytään ja vahtii lapsen käytöstä koiran kanssa. Jos vanhempi ei ole tähän kykeneväinen ja koira puree lasta kun hän kiusaa koiraa niin on mielestäni vain hyvä että koira pääsee kotiin jossa sitä kohdellaan asiallisesti.

Vierailija
8/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran on tuossa tilanteessa parempi olla toisessa kodissa. Ja lapsen koirattomassa kodissa. Kaikki voittavat. 

Vierailija
9/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu varmaan sekin. Soitat vaan 112 ja kerrot että koira puree lasta, etkä suostu siitä luopumaan, siis koirasta, niin eiköhän kohta lasun tädit hae lapsen kiireelliseen sijoitukseen. Olisivat silloin kerrankin oikealla asialla. 

Vierailija
10/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla, että et tullut rakastetuksi lapsena.

Vierailija
11/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Ainoana lapsena olen ollut varsin toivottu ja rakastettu, sääli että sinä olet ilmeisesti joutunut aina jakamaan kaiken sisarustesi kanssa.

Vierailija
12/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Ainoana lapsena olen ollut varsin toivottu ja rakastettu, sääli että sinä olet ilmeisesti joutunut aina jakamaan kaiken sisarustesi kanssa.

Mutta olit kuitenkin koiraa alempana arvojärjestyksessä. :(

Vierailija
13/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle olisi siis ollut ihan ok että vanhempasi olisivat mielummin luopuneet sinusta kuin koirasta. Toivottavasti et itse ikinä lisäänny, tässä maassa on jo riittävästi huonoja vanhempia joita ei lasten hyvinvointi kiinnosta.

Vierailija
14/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle itselleenkin olisi hyväksi alusta lähtien oppia kohtelemaan eläimiä oikein ja ymmärtää niiden olevan eläviä olentoja.

Näin joku aika sitten lähijunassa kun taaperoikäinen lapsi näki ikkunasta linnun ja höpötteli sille innoissaan ja vilkutti kun juna jatkoi matkaansa sekä sanoi linnulle jopa hei hei. Se oli todella herttaista ja vaikka kyse oli osittain mielikuvitusleikistä, aloin miettimään kuinka siinä lapsi kuitenkin osoitti jo ymmärtävänsä linnun olevan elävä olento, joka on siellä ulkona vielä sitten kun lapsi jatkoi matkaa junassa. Kaikki tuollaiset lintujen ja pupujen sun muiden eläimien havainnoiminen on taatusti hyväksi lapsen kehitykselle, vaikka aikuisesta se voi tuntua lapselliselta ja tylsältä. Lapsen on kuitenkin aluksi helpompaa samaistua eläimiin kuin muihin lapsiin, koska eläimen ulkonäkö on vain lajityypillinen eikä yksilöllinen.

Jos lapsi ei osaa käyttäytyä koiran kanssa, niin kyllähän silloin koira on hankittu perheeseen väärään aikaan tai lapsen käytöstä ei ole ohjattu riittävästi oikeaan suuntaan alusta alkaen.

Vierailija
15/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat eivät kykene luomaan myös koiralle turvallista ympäristöä, niin parempi on silloin löytää koiralle uusi rauhallisempi koti, jossa se saa riittävästi ulkoilua ja nukkua päiväunensa rauhassa. 

Vierailija
16/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki lisää, miten mulkkuja te koirahullut olettekaan. Se on jo nähty, kun koiria paskatetaan ties missä ja pidetään vapaina. 

Vierailija
17/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puuttuko kukaan käytösongelmiisì? Entä tuo empatiakyky? 

-ohis

Vierailija
18/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä taas pahoin pelkään että tuollaisella naisella saattaa jopa ollakin lapsi(a), on tämä niin hullua menoa tämä elämä tällaisessa koiraepäjumalankuvan palvonta- ja lapsivihakulttuurissa.

Tosin ei saisi olla, eikä tulla. Kohtu pitäisi poistaa tuollaisilta naisenkuvatuksilta joille koira on tärkeämpi kuin oma lapsi.

Tolkun Mies

Vierailija
19/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureva koira viedään piikille! Voi v,ttu näitä itsestäänselvyyksiä taas!

Vierailija
20/51 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä kuului lapsettoman komeentti. Muista, että maailmassa ihmiset ovat myös eri mielitä kanssasi. Mutta lapsettomanahan sinun arvomaailmasi on "minä, minä, minä" -tyylinen. Ei yllätä