Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu, että alle 30-vuotiaita on alettu kohdella nuorina eikä enää aikuisina?

Vierailija
26.01.2025 |

Itse olen 28-vuotias enkä kyllä koe olevani mikään teiniin rinnastuva vaan ihan täysaikuinen. Vaikka iän puolesta pääsisinkin nuorisotalolle ja ties mihin nuoren palveluihin.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin 14-vuotiaana jo koin olevani aikuinen. Kyse ei kuitenkaan ole siitä mitä kukakin kokee.

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Keskenkasvuinen ei ole aikuinen.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Tämä. Liittyy varmaan tähän mielensäpahoittamiskulttuuriin, kun keskenkasvuisetkin loukkaantuvat siitä että heitä pidetään keskenkasvuisina.

Vierailija
42/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutetut piirit elää noin. Duunarit hankkii lapsia jopa alle parikymppisinä ja elämän erilaiset etapit menee nopeammin. Jos etapeista välittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ensimmäisen lapseni muutama vuosi sitten 26-vuotiaana, ja sekä neuvolassa että Naistenklinikalla minua kutsuttiin useaan otteeseen nuoreksi äidiksi, joku jopa päivitteli että NOIN NUORI.

Vierailija
44/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että nykyään lapsuuden ja aikuisuuden raja on hämärtynyt ja monet aikuiset käyttäytyvät kuin lapset. Varsinkin tämä on totta politiikan suhteen, odotetaan että vanhemmat (poliitikot) hoitavat lasten (äänestäjien) asiat vaikka elämämme on omissa käsissämme jos olemme aikuisia ihmisiä.

Vierailija
45/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois kotoa 18v ja pidin kyllä itseäni täysi-ikäisenä aikuisena. Itse hoidin kaikki arjen asiat ja kävin töissä. Olin avoliitossa ja kihloissa. 2kymppisenä menin opiskelemaan ja silloinkin olin mielestäni aikuinen. Ei kai opiskelu tee ihmisestä teiniä ja ikinuorta? Ja esim. 28v olin naimisissa, yksi lapsi ja asutolaina. Ihan aikuista elämää.

Vierailija
46/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehkutettiinhan Sanna Mariniakin nuoreksi kun oli pääministerinä, vaikka oli pääministerinä aloittaessaan 34 v.

Niinpä niin. Ja nyt sitten tässä niitetään pissishallituksen satoa.

Kun piti mennä lahjoittamaan 6.4 miljardia italian ihkuille nappisilmille ja yli sadan miljardin arvoinen juniper annettiin käytännössä lahjaksi sakuille kun sannalle heurutus selfieiden ottaminen italiassa oli tärkeämpää kuin neuvottelut.

Vierailija
47/47 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehkutettiinhan Sanna Mariniakin nuoreksi kun oli pääministerinä, vaikka oli pääministerinä aloittaessaan 34 v.

Hän olikin nuori pääministeriksi. Esko Ahoakin pidettiin aikanaan nuorena presidenttiehdokkaana, vaikka taisi lähestyä 40 vuotta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi