Kumppanin etsiminen netistä on kyllä aivan toivotonta.
Ainakin näin miehen näkökulmasta. Täysin ajanhaaskausta suomalaiselle tavismiehelle.
Eronneita, karanneita ja petettyjä naisia pilvin pimein. Lähes kaikilla lapsia, jotka on hankittu parikymppisenä jännämiesten kanssa. Säälin niitä lapsia.
Pinnallisuus oksettaa. Saa käsityksen, että heidän elämä on pelkkää matkustelua, biletystä ja extreme-harrastuksia. Mikä on totuus, millaista elämää ne naiset oikeasti elävät?
Mihin ovat kadonneet luonnolliset naiset?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi luonnollisuutta korkealle arvostava "luomu"nainen! 🙋🏼 Ei lapsia, ei edes exiä saatika no, edes seksikokemuksia. Saa nähdä tuleeko edes. Kai mä olen sellainen "demiseksuaali" et tarviin ensin syvän tunneyhteyden ja luottamuksen toiseen ennenkuin voin ryhtyä mihinkään. Nettideittailessa se on sellaista hakuammuntaa et aika lottovoitto jos sieltä jotain löytyisi. Silti pakko kokeilla sitäkin koska en muuten tapaa sinkkumiehiä missään. Tosi hyviä keskusteluja oon silti miesten kanssa siellä käynyt :) N32
Mikähän on termi käänteiselle demiseksuaalille eli syviä tunneyhteyksiä ei tule jos ei tarpeeksi paljon ole seksiä ensin harrastettu? Itse olen nimittäin sellainen.
M43
Miehet on tyypillisesti tuollaisia, ja naiset taas ei tyypil
Hyvin oon silti seksiä saanu lähes 300 naiselta
M43
Hyvä sulle, toivottavasti tulit siitä onnelliseksi. Minulta et saisi.
En edes yritä nettideittailua, koska tiedän, että kukaan Tinderissä pyörivä omanikäiseni mies ei kiinnostuisi minusta. En meikkaa, olen melko pullea (laihdutan tällä hetkellä, mutta jos ulkonäkö ei ensisilmäyksellä natsaa, niin sitten se ei natsaa) ja liian vakava varmaan myöskin nettideittailuskeneen. Olen vain yksi nainen monien muiden joukossa, ja tarjonta on laaja. Totta kai kauniimpi kiehtoo enemmän, mikäli tulee kaksi matchia.
Joskus olen huvikseni tehnyt jotain huumoritilejä, joilla olen katsonut tarjontaa. Mielestäni miehet siellä on jotenkin liian sporttisia ja komeita makuuni. Biot myöskin ovat monella ikäiselläni todella, todella latteita, tyyliin: "Tuu jutulle". Tuostako pitäisi kiinnostuksen herätä? Tuntuu liian pinnalliselta tutustua johonkin vain ulkonäön perusteella.
Pitää toivoa, että paras käy, ja oikeassa elämässä sattuu sellainen ihminen kohdalle, jonka kanssa kemiat kohtaa. Nörttipojat tuskin viettävät Tinderin kaltaisissa sovelluksissa aikaa sentään.
N20
Joku 300 seksikumppania kuulostaa kyllä harvinaisen tyhjäpäiseltä.
Inkkelit on pöhköjä. Eivät tajua edes sitä, että eronneet vanhemmat ovat yleensä yhteishuoltajia. Pöhköt inkkelit luulevat, että eronneet ovat aina yksinhuoltajia. Eivätkä he tajua edes sitä, että yksinhuoltajaksi päätyy jos jää leskeksi.
Johtopäätös: inkkelit ovat maailman tyhmimpiä. Kertokaa missä ne viettävät aikaansa, ja tunnistaako ne ulkonäöltä? En ole ikinä tavannut tämmöstä otusta edes siellä missä on paljon ihmisiä koolla.
Niinpä veikkaan että kyseessä on pieni mutta äänekäs joukko surkimuksia, jotka kuolevat nuorena tukehtuen viinaan tai omaan sappeensa.
Vierailija kirjoitti:
Aika normaali määrä se on yli 40v miehelle. Jos aloittaa noin 15v niin on 25 vuotta harrastanut. 300 / 25 = 12 eli kerran kuukaudessa. 40+ naisilla voi helposti olla moninkertainen määrä.
Vierailija kirjoitti:
En edes yritä nettideittailua, koska tiedän, että kukaan Tinderissä pyörivä omanikäiseni mies ei kiinnostuisi minusta. En meikkaa, olen melko pullea (laihdutan tällä hetkellä, mutta jos ulkonäkö ei ensisilmäyksellä natsaa, niin sitten se ei natsaa) ja liian vakava varmaan myöskin nettideittailuskeneen. Olen vain yksi nainen monien muiden joukossa, ja tarjonta on laaja. Totta kai kauniimpi kiehtoo enemmän, mikäli tulee kaksi matchia.
Joskus olen huvikseni tehnyt jotain huumoritilejä, joilla olen katsonut tarjontaa. Mielestäni miehet siellä on jotenkin liian sporttisia ja komeita makuuni. Biot myöskin ovat monella ikäiselläni todella, todella latteita, tyyliin: "Tuu jutulle". Tuostako pitäisi kiinnostuksen herätä? Tuntuu liian pinnalliselta tutustua johonkin vain ulkonäön perusteella.
Pitää toivoa, että paras käy, ja oikeassa elämässä sattuu sellainen ihminen kohdalle, jonka kanssa kemiat kohtaa. Nörttipojat tuskin viettävät Ti
Ensinnäkin n-sanan käyttö on törkeää ja toiseksi juuri ne pojat siellä tinderissä ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Inkkelit on pöhköjä. Eivät tajua edes sitä, että eronneet vanhemmat ovat yleensä yhteishuoltajia. Pöhköt inkkelit luulevat, että eronneet ovat aina yksinhuoltajia. Eivätkä he tajua edes sitä, että yksinhuoltajaksi päätyy jos jää leskeksi.
Johtopäätös: inkkelit ovat maailman tyhmimpiä. Kertokaa missä ne viettävät aikaansa, ja tunnistaako ne ulkonäöltä? En ole ikinä tavannut tämmöstä otusta edes siellä missä on paljon ihmisiä koolla.
Niinpä veikkaan että kyseessä on pieni mutta äänekäs joukko surkimuksia, jotka kuolevat nuorena tukehtuen viinaan tai omaan sappeensa.
Ai jaa. Tällä palstalla mua haukutaan inkkeliksi vaikka olen 45 vuotias mies jolla kaksi lasta, teinityttöjä molemmat, vuoroviikoin. En juo enkä polta ja ikääkin on niin en ole nuorena viinaan kuolemassa. En ole kovinkaan äänekäs mutta koitan palstalla kysyä mielipiteitä naisilta saadakseni paremmin selvää tilanteista naisnäkökulman kautta parantaakseni omaa toimintaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika normaali määrä se on yli 40v miehelle. Jos aloittaa noin 15v niin on 25 vuotta harrastanut. 300 / 25 = 12 eli kerran kuukaudessa. 40+ naisilla voi helposti olla moninkertainen määrä.
Ilmeisesti tässä on rima aika matalalla? Jos noin usein ja paljon löytyy seuraa, ei voi olla kovin kummoisia kriteereitä toisen ulkonäköön tai persoonaan tai seksuaaliseen yhteensopivuuteen liittyen. Eikä vissiin kummoisia toiveita seksin suhteenkaan, jos aina kertapano "riittää". Seksisuhteessakin seksi saa kiinnostavampaa sisältöä ajan kanssa, usein myös tutun kanssa hauskenpaa, pervompaa, jännittävämpää sisällöllisesti.
t. Eri
Miehet on niin hassuja näiden jäykkien olettamustensa kanssa. Muistan kun 32-35v etsin epätoivoisesti puolisoa itselleni. Olin seurustellut vakavasti kerran aiemmin ja sen miehen kanssa ollut siis myös intiimisti. Etsin ehdottomasti yhden naisen miestä ja mielellään enemmän konservatiivia, kaikki seksisäätäjät pyyhin heti ohi.
Juttelin sitten hetken kivan näköisen miehen kanssa kenellä oli hyvä työ ja alustavasti itseni kanssa samankaltaiset, maanläheiset ja melko konservatiiviset arvot. MUTTA hän kyseli jotain ulkona käymisestä ja vastasin siinä bussimatkalla ollessani lyhyehkösti jotain kavereiden kanssa silloin tällöin yöelämässä käymisestä, mutta kaikkein mieluiten mökkeileväni. Hän repi tästä jonkin käsittämättömän johtopäätöksen, ilmeisesti nättiin ulkonäkööni perustuen, että raahaan miehiä baareista mökille sänkypuuhiin tms. ja haukkui minut tästä ja blokkasi perään. Oli aika koomista ihmisestä, joka menetti neitsyytensäkin vasta 28v 😅
Olin hetken kuvitellut, että tästä miehestä olisi voinut olla johonkin. Noh, minun kävi kuitenkin lopulta hyvin enkä edelleenkään ole ollut intiimisti kenenkään muun kuin ensimmäisen miesystäväni ja nykyisen aviomieheni kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mitenkään ole normaali määrä kuin jollekin epätoivoiselle ikisinkulle, jolle kelpaa baarista kuka vaan yhdeksi yöksi. Normaali ihminen vähän katsoo, kenen kanssa lähtee, ja normaaleilla ihmisillä on myös yleensä parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia tuo on vain lortoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tässä on rima aika matalalla? Jos noin usein ja paljon löytyy seuraa, ei voi olla kovin kummoisia kriteereitä toisen ulkonäköön tai persoonaan tai seksuaaliseen yhteensopivuuteen liittyen. Eikä vissiin kummoisia toiveita seksin suhteenkaan, jos aina kertapano "riittää". Seksisuhteessakin seksi saa kiinnostavampaa sisältöä ajan kanssa, usein myös tutun kanssa hauskenpaa, pervompaa, jännittävämpää sisällöllisesti.
t. Eri
Kuka sanoo ettei ole kriteereitä tai ei voi olla muutakin kuin kertapanoja? Pisin seksisuhde kesti melkein 10 vuotta. Loppui kun hän tuli raskaaksi aviomiehelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin hassuja näiden jäykkien olettamustensa kanssa. Muistan kun 32-35v etsin epätoivoisesti puolisoa itselleni. Olin seurustellut vakavasti kerran aiemmin ja sen miehen kanssa ollut siis myös intiimisti. Etsin ehdottomasti yhden naisen miestä ja mielellään enemmän konservatiivia, kaikki seksisäätäjät pyyhin heti ohi.
Juttelin sitten hetken kivan näköisen miehen kanssa kenellä oli hyvä työ ja alustavasti itseni kanssa samankaltaiset, maanläheiset ja melko konservatiiviset arvot. MUTTA hän kyseli jotain ulkona käymisestä ja vastasin siinä bussimatkalla ollessani lyhyehkösti jotain kavereiden kanssa silloin tällöin yöelämässä käymisestä, mutta kaikkein mieluiten mökkeileväni. Hän repi tästä jonkin käsittämättömän johtopäätöksen, ilmeisesti nättiin ulkonäkööni perustuen, että raahaan miehiä baareista mökille sänkypuuhiin tms. ja haukkui minut tästä ja blokkasi perään. Oli aika koomista ihmisestä, joka menetti n
"minun kävi kuitenkin lopulta hyvin enkä edelleenkään ole ollut intiimisti kenenkään muun kuin ensimmäisen miesystäväni ja nykyisen aviomieheni kanssa!"
Ei kuulosta että olisi hyvin käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin sitten hetken kivan näköisen miehen kanssa kenellä oli hyvä työ ja alustavasti itseni kanssa samankaltaiset, maanläheiset ja melko konservatiiviset arvot. MUTTA hän kyseli jotain ulkona käymisestä ja vastasin siinä bussimatkalla ollessani lyhyehkösti jotain kavereiden kanssa silloin tällöin yöelämässä käymisestä, mutta kaikkein mieluiten mökkeileväni. Hän repi tästä jonkin käsittämättömän johtopäätöksen, ilmeisesti nättiin ulkonäkööni perustuen, että raahaan miehiä baareista mökille sänkypuuhiin tms. ja haukkui minut tästä ja blokkasi perään. Oli aika koomista ihmisestä, joka menetti n
Tiedän tunteen. Minä olin nuorena omasta halustani sinkku, halusin matkustella ja bilettää vapaasti. Menin myös kutsuttuna usein jatkoille baarista, jos juomaa ja musiikkia oli luvassa. Tästä toiminnasta pääteltiin, että olen h**ra. Olin neitsyt, mutta sillä paikkakunnalla kovassa h***ran maineessa. Sinänsä en maineesta olisi välittänyt, mutta se aiheutti jatkuvasti ikäviä tilanteita, kun miehet ahdistelivat aika törkeästikin, kun multa "kuulemma helposti saa".
Nyt olen jo viisikymppinen, ja seksikumppaneita on ollut elämän aikana kaikkiaan kuusi. Niistäkin pari aivan turhaa, joita kadun, vaikka parisuhteessa olen jokaisen kuuden kanssa ollut, yhden kerrallaan. Seksi on kyllä parasta elämässä, kun löytää sen itselle sopivan ihmisen. En kuitenkaan ihan käsikopelolla lähtisi 300:n joukosta sitä oikeaa etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin sitten hetken kivan näköisen miehen kanssa kenellä oli hyvä työ ja alustavasti itseni kanssa samankaltaiset, maanläheiset ja melko konservatiiviset arvot. MUTTA hän kyseli jotain ulkona käymisestä ja vastasin siinä bussimatkalla ollessani lyhyehkösti jotain kavereiden kanssa silloin tällöin yöelämässä käymisestä, mutta kaikkein mieluiten mökkeileväni. Hän repi tästä jonkin käsittämättömän johtopäätöksen, ilmeisesti nättiin ulkonäkööni perustuen, että raahaan miehiä baareista mökille sänkypuuhiin tms. ja haukkui minut tästä ja blokkasi pe
Tiedän tunteen. Minä olin nuorena omasta halustani sinkku, halusin matkustella ja bilettää vapaasti. Menin myös kutsuttuna usein jatkoille baarista, jos juomaa ja musiikkia oli luvassa. Tästä toiminnasta pääteltiin, että olen h**ra. Olin neitsyt, mutta sillä paikkakunnalla kovassa h***ran maineessa. Sinänsä en maineesta olisi välittänyt, mutta se aiheutti jatkuvasti ikäviä tilanteita, kun miehet ahdistelivat aika törkeästikin, kun multa "kuulemma helposti saa".
Nyt olen jo viisikymppinen, ja seksikumppaneita on ollut elämän aikana kaikkiaan kuusi. Niistäkin pari aivan turhaa, joita kadun, vaikka parisuhteessa olen jokaisen kuuden kanssa ollut, yhden kerrallaan. Seksi on kyllä parasta elämässä, kun löytää sen itselle sopivan ihmisen. En kuitenkaan ihan käsikopelolla lähtisi 300:n joukosta sitä oikeaa etsimään.
Mullaki oli ilmestyny maine panomiehenä kotikaupungissani jostain syystä. Kävin siellä joulun aikaan vanhempieni luona ja välipäivinä paikallisessa baarissa. Sain kuulla eräältä naiselta että hänelle oltiin sanottu minun panneen jo kaikkia naisia siellä, mikä ei ollut totta koska olin ehkä vasta 80% ikäluokastani käynyt läpi. No hän ei innostunut mutta kaverinsa vieressä heti kysyi että saisiko hän kokeilla mua. Oli mukava yö tämän naisen kanssa jonka nimeä en edes tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa kuinka korkeakoulutetut naiset korostavat Tinderissä koulutustaan ja hienoja harrastuksiaan. Kun profiilissa on sitten häveliäästi mahdollisimman pienellä maininta yhdestä tai useammasta lapsesta. Yhärin markkina arvo on aina 0.Ei tuollainen kelpaa itseään kunnioittavalle miehelle kuin seksuaaliseen huvitteluun. Tinderissä pitäisi olla asetus jolla voi sulkea pois yhärit. Tämä ongelmajöte tukkii koko palvelun kun näitä on yli kolmekymppisistä joku 70%. Tinderin sijaan yhärien pitäisi olla luostarissa.
Olen lapseton nainen, mutta en ikipäivänä ottaisi "miestä", joka puhuu noin naisista. Puhut kuin naisella olisi matoja kun sillä sattuu olemaan lapsia. Kehtaatki kuttua itteäs mieheks. Koiran pas ka kengän pohjassa, siinä sun arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Eri
Kuka sanoo ettei ole kriteereitä ta
No ajattelin vain, ettei kuulosta todennäköiseltä, että löytyisi noin usein ja noin paljon oikeasti kiinnostavia, joiden kanssa seksissäkin kaikki natsaisi. Kiva toki, jos löytyy, mutta itse en ainakaan usko, että löytäisin noin paljon ihmisiä, jotka sopivat omiin preferensseihini.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen selannut Tinderistä tuhansia miehiä, ja vain kourallinen on ollut sellaisia, joita voisin edes harkita seksiin. Ihmettelen, miten joku löytää 300 sellaista, joiden kanssa oikeasti kiinnostaa harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen selannut Tinderistä tuhansia miehiä, ja vain kourallinen on ollut sellaisia, joita voisin edes harkita seksiin. Ihmettelen, miten joku löytää 300 sellaista, joiden kanssa oikeasti kiinnostaa harrastaa seksiä.
Töiden kautta niitä parhaiten löytää ja minä en oo niin kranttu kuin monet muut. Mielestäni kaikissa on jotain mistä voi pitää.
Hyvin oon silti seksiä saanu lähes 300 naiselta
M43