Kumppanin etsiminen netistä on kyllä aivan toivotonta.
Ainakin näin miehen näkökulmasta. Täysin ajanhaaskausta suomalaiselle tavismiehelle.
Eronneita, karanneita ja petettyjä naisia pilvin pimein. Lähes kaikilla lapsia, jotka on hankittu parikymppisenä jännämiesten kanssa. Säälin niitä lapsia.
Pinnallisuus oksettaa. Saa käsityksen, että heidän elämä on pelkkää matkustelua, biletystä ja extreme-harrastuksia. Mikä on totuus, millaista elämää ne naiset oikeasti elävät?
Mihin ovat kadonneet luonnolliset naiset?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku 300 seksikumppania kuulostaa kyllä harvinaisen tyhjäpäiseltä.
Itse olen selannut Tinderistä tuhansia miehiä, ja vain kourallinen on ollut sellaisia, joita voisin edes harkita seksiin. Ihmettelen, miten joku löytää 300 sellaista, joiden kanssa oikeasti kiinnostaa harrastaa seksiä.
Töiden kautta niitä parhaiten löytää ja minä en oo niin kranttu kuin monet muut. Mielestäni kaikissa on jotain mistä voi pitää.
Ok, no tässä ollaan sitten erilaisia. Itse en seksuaalisesti syty kaikista. Voin pitää henkilöstä ihmisenä, mutta vain harvoin tulee vastaan sellaisia, joiden kanssa on seksuaalista kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi luonnollisuutta korkealle arvostava "luomu"nainen! 🙋🏼 Ei lapsia, ei edes exiä saatika no, edes seksikokemuksia. Saa nähdä tuleeko edes. Kai mä olen sellainen "demiseksuaali" et tarviin ensin syvän tunneyhteyden ja luottamuksen toiseen ennenkuin voin ryhtyä mihinkään. Nettideittailessa se on sellaista hakuammuntaa et aika lottovoitto jos sieltä jotain löytyisi. Silti pakko kokeilla sitäkin koska en muuten tapaa sinkkumiehiä missään. Tosi hyviä keskusteluja oon silti miesten kanssa siellä käynyt :) N32
Mikähän on termi käänteiselle demiseksuaalille eli syviä tunneyhteyksiä ei tule jos ei tarpeeksi paljon ole seksiä ensin harrastettu? Itse olen nimittäin sellainen.
M43
Miehet o
Niin sitähän et voi tietää, koska on hyvinkin todennäköistä että sai jo :DDD pelimiehet kun oikeasti ottaa!!!
Vierailija kirjoitti:
En edes yritä nettideittailua, koska tiedän, että kukaan Tinderissä pyörivä omanikäiseni mies ei kiinnostuisi minusta. En meikkaa, olen melko pullea (laihdutan tällä hetkellä, mutta jos ulkonäkö ei ensisilmäyksellä natsaa, niin sitten se ei natsaa) ja liian vakava varmaan myöskin nettideittailuskeneen. Olen vain yksi nainen monien muiden joukossa, ja tarjonta on laaja. Totta kai kauniimpi kiehtoo enemmän, mikäli tulee kaksi matchia.
Joskus olen huvikseni tehnyt jotain huumoritilejä, joilla olen katsonut tarjontaa. Mielestäni miehet siellä on jotenkin liian sporttisia ja komeita makuuni. Biot myöskin ovat monella ikäiselläni todella, todella latteita, tyyliin: "Tuu jutulle". Tuostako pitäisi kiinnostuksen herätä? Tuntuu liian pinnalliselta tutustua johonkin vain ulkonäön perusteella.
Pitää toivoa, että paras käy, ja oikeassa elämässä sattuu sellainen ihminen kohdalle, jonka kanssa kemiat kohtaa. Nörttipojat tuskin viettävät Ti
Meikkaus on ainakin omassa silmässäni aivan erinomainen plussa ja bonus. Pyöreyskin on hyvä juttu. Tuskin olet kiinnostunut itseäsi 20v vanhemmasta miehestä?
Vaikuttaa netti olevan pullollaan oikiestopopulistisia "miehiä" ja tunnetua on, että he eivät oikein kelpaa mihinkään.
Noo kelpaavat tunteilla manipuloitaviksi miesasiamiesten ja oikeistopopulistien pyramidihuijauksiin, paitsi jos johtajansa saavat sodan aikaiseksi kelpaavat sinne tykinruoaksi. Sitten jos eivät kuole, saavat tinaisen prenikan ja alkoholia tai krokodil-huumetta, kun päätyvät samovaareiksi metroasemille...