**LOKAKUUT viikonloppuna**
Eikö tosiaan kukaan muu ole vielä nettiin eksyny? Meil taas kuudelta ylös, ihan jees, mutta kun sai yölläkin valvoo pari tuntia ja siin mein uudes sängys oli vanhat patjat ni ei kiva yhtään, niska jumis ja silleen.
Mies lähti reissunpäälle, saa nähä miten jaksan tän päivää, eilen olin ihan naattii.
Pitää mennä leikkii esikon kanssa.
väpä ja touho (raskausviikois ihan sekasi)
Kommentit (22)
Heiliinalle suuren suuret PAHOITTELUT ja paljon tsemppiä jatkoon ;(
Täälläkin kärvistellään ellotuksen kanssa. Ykä vierailee noin kerran päivässä mutta ellotus on 24h. Ostin nyt Primasta inkivääritabletteja, kun luin, että se helpottaisi. Nyt sitten testataan. Väsymys on vieläkin sairas...ei puhettakaan lenkille lähdöstä tms. mikä MASENTAA!
Eka neuvola on ensi viikolla. Hui! Viikot menee hurjaa vauhtia.
VAUNUT: en oo vielä yhtään miettinyt. Anoppi on luvannut sponssata niin täytyy tutkiskella. Kaverit osti viime vuonna Hulluilta päiviltä, joten täytyy katsoa, olisiko sielä sopivia? Uusimmassa Vauva-lehdessä oli muutamia hyviä vinkkejä, kannattaa lukea enskalaisten :)
Hyvää vointia ja alkavaa viikkoa kaikille kannsasisarille. Jaksamista!
katarina 7+loppurippeet
Heliliinalle kovasti pahoitteluja:(
Mites jonskuli, onko tilanne rauhoittunut?
Olin lauantain töissä ja sitten lähdettiin yökylään anoppilaan jossa oli myös miehen veli+avokki ja huomasivat heti kun takin sain päältä. Sen verran miulla on maha kasvanut että turha piilotella mutta en ihmettele sitä yhtään kun esikoisesta oli ihan samalla tavalla.
Pahoinvointia, väsymystä, rintojen arkuutta ja masun venyttelyä täällä. Rinnat on kasvaneet kohisten ja liivit kiristää. Minulla on silikonit ja c/d kuppi niin saa nähdä miten jumalattomaksi etuvarustus kasvaa. (esikoisesta A:sta -D:n) No en murehdi sitä vielä.
Pitkä viikko on tulossa töissä niin pitää lähteä iltapuuhiin ja nukkumaan.
Hyviä vointeja kaikille