Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.
Kaikkea sinäkin hölmöläinen uskot siltä panoltasi :D
Olen eri, mutta mikä juttu tämä on että sinnikkäästi väitetään vaimon varmasti tietävän miehensä salasuhteesta? Onko se vaimolle jotenkin eduksi tietää asiasta ja silti pysyä avioliitossa? Useimmat ihmiset eroavat, jos saavat tietää toisen pettäneen varsinkin pidemmän aikaa. Suurin osa ei varmastikaan todellakaan tiedä miehensä petoksesta, eikä jäisi suhteeseen jos tietäisi. Eikö tuo nyt tee vaimostakin vähän hölmöläisen, jos tietää asiasta ja jää silti suhteeseen luuseriäijän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle on ihan ok olla salarakas miehelle, joka pettää vaimoaan, niin miksi ihmeessä he suuttuvat, jos miehellä on toinenkin salarakas? En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua. Täälläkin muutama kommentti, ettei se enää ollutkaan mukavaa kun löytyi kilpailija, vaan mies olikin sitten pettävä sika. Mitä ihmettä? Yllätys että mies pettää?
Oletko vähän yksinkertainen? Jos on tunteita miestä kohtaan, niin totta kai se satuttaa jos miehellä on joku muukin salarakas. Jos kyse on pelkästä seksistä, niin silloin naiselle on ihan sama ketä mies panee.
Olen todella yksinkertainen. Vaimon olemassaolo ei haittaa, mutta toinen salarakas tekee miehestä pettävän sian? En ymmärrä, en.
Vierailija kirjoitti:
"No paljonko sä yleensä laskutat miehiltä seksistä per tunti? Kuinka kauan olet ollut prostituoitu?"
Tarkoitin, että kun kehuskelit, kuinka maksat kaiken itse. Eli salatapaamisissa maksat omat ruokasi, juomasi, yöpymisesi tai mitä nyt ikinä teettekään. Miehen pitäisi maksaa noi.
Entä julkitapaamisissa? Miten silloin, kun nainen luulee seurustelevansa vapaan miehen kanssa, mutta tällä onkin vaimo toisaalla?
Onko jossain jokin hinnasto?
T epätietoinen ilmainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä juttu tämä on että sinnikkäästi väitetään vaimon varmasti tietävän miehensä salasuhteesta?
Se on varmaan sellainen juttu, että nämä salarakkaat kusettavat näihin ketjuihin, että vaimokin muka tietää miehensä salasuhteesta eikä silti jätä aviomiestään (lue: ei tää salasuhde oo nyt niin tuomittavaa, kun vaimokin tietää, eikä eroa eli ikäänkuin hyväksyy tämän miehensä salasuhteen, joten älkää kivittäkö mua täällä palstallakaan, kun vaimokin on ihan ok homman kanssa).
En usko siis hetkeäkään, että useimmat vaimot tietäisivät 100 % varmasti salasuhteesta. Vaimo voi kyllä epäillä, mutta todisteita vaimolla ei ole.
Pieni vähemmistö vaimoista tietää salasuhteen, eikä saa aikaiseksi erota. Syitä siihen on sitten miljoona eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se vaimo ei tiedä. Mun casessa ei varmasti tiedä. Eikä se mitään rahaa siltä mieheltä saa.
Kaikkea sinäkin hölmöläinen uskot siltä panoltasi :D
Olen eri, mutta mikä juttu tämä on että sinnikkäästi väitetään vaimon varmasti tietävän miehensä salasuhteesta? Onko se vaimolle jotenkin eduksi tietää asiasta ja silti pysyä avioliitossa? Useimmat ihmiset eroavat, jos saavat tietää toisen pettäneen varsinkin pidemmän aikaa. Suurin osa ei varmastikaan todellakaan tiedä miehensä petoksesta, eikä jäisi suhteeseen jos tietäisi. Eikö tuo nyt tee vaimostakin vähän hölmöläisen, jos tietää asiasta ja jää silti suhteeseen luuseriäijän kanssa?
Vaimo kai oottaa, että mies lähtee siun mukkaas ja leimataan samalla idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan joka tapauksessa tätä salasuhdetta. Mies teki jo alussa selväksi, että ei tule koskaan jättämään vaimoaan.
Jatka vain, mutta varaudu siihen, että jossain kohtaa mies kyllästyy leikkimään sinulla ja jättää sut. Ei noi sivusuhteita ylläpitävät aviomiehet yleensä jaksa samaa salarakasta kovinkaan montaa vuotta. He kyllästyvät ja haluavat uutta. Uutta, jossa ei ole mitään painolastia, mitä taatusti on tullut tämän aiemman salarakkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta mikä juttu tämä on että sinnikkäästi väitetään vaimon varmasti tietävän miehensä salasuhteesta?
Se on varmaan sellainen juttu, että nämä salarakkaat kusettavat näihin ketjuihin, että vaimokin muka tietää miehensä salasuhteesta eikä silti jätä aviomiestään (lue: ei tää salasuhde oo nyt niin tuomittavaa, kun vaimokin tietää, eikä eroa eli ikäänkuin hyväksyy tämän miehensä salasuhteen, joten älkää kivittäkö mua täällä palstallakaan, kun vaimokin on ihan ok homman kanssa).
En usko siis hetkeäkään, että useimmat vaimot tietäisivät 100 % varmasti salasuhteesta. Vaimo voi kyllä epäillä, mutta todisteita vaimolla ei ole.
Pieni vähemmistö vaimoista tietää salasuhteen, eikä saa aikaiseksi erota. Syitä siihen on sitten miljoona eri.
Näin juuri, miljoona eri syytä. Voit miettiä mitähän ne voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan joka tapauksessa tätä salasuhdetta. Mies teki jo alussa selväksi, että ei tule koskaan jättämään vaimoaan.
Mitä jos menisit nyt kiltisti vaan kertomaan mitä olet tehnyt ja jatkat siitä sitten parempia polkuja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina
Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.
Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin.
"Elelee miehen rahoilla"?!? Millä vuosisadalla sinä elät?
Suurin osa ei halua, että mies eroaa koskaan. Naimisissa oleva mies on turvallinen valinta, ei ole pelkoa siitä, että kuvittelee yhtään sen enempää kuin minä itse haluan. En halua ketään kotiini asumaan, haluan juuri sitä mitä saan, eli
Miehetkin on yksilöitä. Joku voi halutakin alkaa jonku kakkosensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on typerä ja moraaliton jos perheellisen ihmisen kanssa alkaa suhteeseen. Yhdenkin tapauksen tiedän missä nainen alkoi työkaverinsa kanssa suhteeseen, vaikka miehellä oli vaimo ja kolme pientä lasta kotona. Miten voi alkaa suhteeseen, jos tietää että toisella kotona pieniä lapsiakin, jotka tulevat lopulta kärsimään tilanteesta? Tuossa tapauksessa mies lopulta jätti perheensä ja perusti parin vuoden sisällä perheen tämän uuden naisen kanssa. Vuosia myöhemmin vaihtoi taas tämän naisen lennosta uuteen ja sama rumba alusta.
Onnea vaan kakkosnaisille noihin seikkailuihinne pettäjämiesten kanssa.
Pettäjämiehet on usein haluttuja ja menestyneitä. Sinkkujen kanssa joutuu usein kahlaamaan läpi suot ja lammet..
Anna mun nauraa. Pellejä ne on jokainen.
Eihän kukaan jotain pettäjämiestä tosissaan voi ottaa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua, niin saat tuntumaa inhottavasta teostasi.
PX
Ei miltään. Saan juhlahetket ja muuten voin elää omaa ihanaa elämääni. Vaimo saa miehet kiukuttelut ja pestävät kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Ei miltään. Saan juhlahetket ja muuten voin elää omaa ihanaa elämääni. Vaimo saa miehet kiukuttelut ja pestävät kalsarit.
Tämäkin on niin tätä. Ellei todellakin ole kuin tuolla yhdellä naisella, eli miehellä todella on varaa ja mahdollisuus kuljetella pitkin Eurooppaa niin aika kämäisiä ne juhlahetket on,
Tuo jankutus siitä, että vaimo takuulla tietää johtuu siitä, että toiset naiset haluaa ajatella, että heillä on tämä helmi jonka vaimo haluaa yhtä kiihkeästi pitää kuin he itsekin. Haluavat siis vaimon olevan samanlainen roikkuja kuin itse ovat. Eivät kestä ajatusta, että vaimo jos olisi heidän asemassaan = takuuvarmasti tietäisi miehen sängyttelevän muitakin, lähtisi. Siis pystyisi siihen, mihin kakkoset ei, eli lopettaa miehen panemisen.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan provoilevasti kirjoitat, mutta eihän tuommoista miestä voi koskaan viedä edes omiin suvun juhliin, esitellä vanhemmille ja sinutkin salataan miehen puolella. Juu, tiedän, juhlahetkillä toki tarkoitat salaisia tapaamisia, ehkä jotain romanttisia matkoja, ihania lahjoja. Kuulostaa kuitenkin hieman ontolta tuollainen elämä. Kyllä täytyy olla melkoinen parru miehellä, kun tuo riittää.
Niin ja olen sinkku, enkä tuollaista piilottelevaa elämäntapaa ainakaan itselleni haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselle on ihan ok olla salarakas miehelle, joka pettää vaimoaan, niin miksi ihmeessä he suuttuvat, jos miehellä on toinenkin salarakas? En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua. Täälläkin muutama kommentti, ettei se enää ollutkaan mukavaa kun löytyi kilpailija, vaan mies olikin sitten pettävä sika. Mitä ihmettä? Yllätys että mies pettää?
Oletko vähän yksinkertainen? Jos on tunteita miestä kohtaan, niin totta kai se satuttaa jos miehellä on joku muukin salarakas. Jos kyse on pelkästä seksistä, niin silloin naiselle on ihan sama ketä mies panee.
Olen todella yksinkertainen. Vaimon olemassaolo ei haittaa, mutta toinen salarakas tekee miehestä pettävän sian? En ymmärrä, en.
Kyllä todellakin olet yksinkertainen.
Mulla on seksisuhde varatun miehen kanssa jota rakastan. Yritän olla ajattelematta sitä mitä mies tekee puolisonsa kanssa. Se ahdistaa mua koska mulla on tunteita miestä kohtaan. Itken sitä, että tuo nainen saa olla miehen kanssa oikeasti ja mä olen vain joku likainen salaisuus. Tuskaa lisää vielä ajatus siitä, että mitä jos miehellä on vielä muitakin. Vaikka aika epeli on jos tuossa iässä enää siihen kykenisi kun nytkin jo kahden naisen kanssa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on varattu. Minulla loppuu kiinnostus siihen. Käsittämätöntä miten toiset tyytyy jämiin.
Mieluummin hyvät jämät kuin...
Vierailija kirjoitti:
Mutta arki yleensä onkin parasta. Toisaalta pettävän puolison kanssa mikään ei ole loppujen lopuksi hyvää, ei arki, ei juhla. Kaikki on kuin likaista näytelmää.
Olen ollut toinen nainen tyhmyyttäni. Mies pokkana kertoi olevansa eronnut ja uskoin. Inhottaa vieläkin koko juttu. Täyttä saastaa 🤮
Haluavat siis vaimon olevan samanlainen roikkuja kuin itse ovat. Eivät kestä ajatusta, että vaimo jos olisi heidän asemassaan = takuuvarmasti tietäisi miehen sängyttelevän muitakin, lähtisi. Siis pystyisi siihen, mihin kakkoset ei, eli lopettaa miehen panemisen.
Tämä on oikeasti aivan totta. Kakkonen haluaa uskoa, että vaimo on tyytyisi samaan kuin hän itse, eli jakamaan miehen. Lisäksi kakkonen haluaa uskotella, että vaimo on miehessä tunteellisesti kiinni kun hän itse on miehen kanssa vain seksin takia. Näin kakkosella on olevinaan täydellinen ylivalta.
Kyllähän monet jatkavat pettämisen jälkeen, mutta yhtä monet laittavat kerrasta poikki,
Ensin tunsin epäuskoa ja surua. Sitten pikkuhiljaa lakkasin välittämästä, vaikka suhde jatkuikin. Lopulta kaikki tunteet kuolivat ja mies alkoi näyttää silmissäni selkärangattomalta ja säälittävältä madolta. Hän on edelleen vaimonsa kanssa, säälittää lähinnä tuollainen elämä. Miten voi katsoa vaimoaan silmiin, kun on pettänyt häntä systemaattisesti.