Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toinen nainen tuntee kun varattu ei eroakaan?

Vierailija
25.01.2025 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (938)

Vierailija
841/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan joka tapauksessa tätä salasuhdetta. Mies teki jo alussa selväksi, että ei tule koskaan jättämään vaimoaan.

Vierailija
842/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Joskus parikymppisenä mulla oli seksisuhde 44v varatun miehen kanssa. Hän saapui eräänä iltana asuntooni laukkujen kanssa ja sanoi jättäneensä vaimonsa. Se oli kaameaa. Käännyin hänet pois, hän itki ja rukoili. Vaimo ei häntä myöskään ottanut takaisin. Kaduttaa vieläkin vaikka tuosta on jo 25v aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Joskus parikymppisenä mulla oli seksisuhde 44v varatun miehen kanssa. Hän saapui eräänä iltana asuntooni laukkujen kanssa ja sanoi jättäneensä vaimonsa. Se oli kaameaa. Käännyin hänet pois, hän itki ja rukoili. Vaimo ei häntä myöskään ottanut takaisin. Kaduttaa vieläkin vaikka tuosta on jo 25v aikaa. 

Kaduttaa ettet ottanut luoksesi asumaan?

Vierailija
844/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa salasuhde on kiihkeä ja kutkuttava. Oikeita tunteitakin syntyy. Salasuhde pysyy yllä toivon takia, sillä salarakas toivoo, että mies eroaisi. Yleensä näin ei käy, vaan mies alkaa jarruttelemaan. Sitten mies alkaa pihtaamaan aikaansa ja lepertelyjä, pikku hiljaa. Sitten salarakas löytää itsensä roikkumasta miehen lahkeissa, eikä mies ole aikeissakaan erota.

Vierailija
845/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän että salasuhdekuvioissa on aika tyypillistä, että jossain vaiheessa kärähdetään tai jopa tunnustetaan, sitten ollaan katuvaisia ja luvataan alkaa panostamaan suhteeseen ja katkaista välit salarakkaseen, jne. Ja ylläri, ylläri, vuoden sisällä paljastuu, että salasuhde on edelleen käynnissä. Tämä on nähty niin monta kertaa.

Tämä nyt täysin sivusta, en ole lukenut viimeisimpiä viestejä. 

Vierailija
846/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin monta kuukautta ihastunut komeaan ja fiksuun mieheen.

Lupaili yhteenmuuttoa, romanttisia viikonloppuja ja yhteisiä lomamatkoja kun vain pääsee naisesta eroon.

Lopulta paljastui, että hän oli pettänyt myös minua muiden naisten kanssa. Totaalinen sika! 

Miten hän jäi kiinni siitä, että pyöritteli muita naisia sun ohella?

Vierailija
847/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin. 

"Elelee miehen rahoilla"?!? Millä vuosisadalla sinä elät? 

Suurin osa ei halua, että mies eroaa koskaan. Naimisissa oleva mies on turvallinen valinta, ei ole pelkoa siitä, että kuvittelee yhtään sen enempää kuin minä itse haluan. En halua ketään kotiini asumaan, haluan juuri sitä mitä saan, eli mukavia viikonloppuja ja seikkailua turvallisessa seurassa. Minulla on varaa maksaa nämä reissut ihan itse, penniäkään en mieheltä ota, eli rahan takia en hänen kanssaan ole, pelkästään nautinnosta.

Vierailija
848/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mikä sua kaduttaa? Itse salasuhde vai se, että käännytit miehen oveltasi pois?

Vierailija
849/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkomieliset naiset tyytyy varattuun, luulisi että ovat yhtä rikki kuin muutoinkin ovat, kun tajuavat että varattu vain käytti heidän kehoaan eikä pitänyt heitä vaimomateriaalina

Kuule kaikkein lyhimmän tikun näissä vetää se, joka kelpaa sille pettäjälle vaimomateriaaliksi.

Väärin. Se vaimo elelee tyytyväisenä miehen rahoilla samalla kun kakkosnainen on vain ränni, johon mies tuuppaa spermansa silloin tällöin. 

Suurin osa ei halua, että mies eroaa koskaan. Naimisissa oleva mies on turvallinen valinta, ei ole pelkoa siitä, että kuvittelee yhtään sen enempää kuin minä itse haluan. En halua ketään kotiini asumaan, haluan juuri sitä mitä saan, eli mukavia viikonloppuja ja seikkailua turvallisessa seurassa. Minulla on varaa maksaa nämä reissut ihan itse, penniäkään en mieheltä ota, eli rahan takia en hänen kanssaan ole, pelkästään nautinnosta.

Eli käytännössä olet ilmainen. Ei kannattaisi. Jotkut miehet joutuvat jopa maksamaan tuollaisesta ja sä annat kaiken ilmaseks. Tyttöystäväpalvelut ilman sitoumuksia. Miltä muuten tuntuisi, jos et olisi ainut salarakas, vaan miehellä olisi niitä useampi?

Vierailija
850/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan joka tapauksessa tätä salasuhdetta. Mies teki jo alussa selväksi, että ei tule koskaan jättämään vaimoaan.

Kokeile tätä. Ehkä siitä tosiaan on apua.

AINEKSET

dl Graham Täysjyvävehnäjauhoja

3 dl maitoa tai mehua

OHJE

Lisää grahamvehnäjauhot kiehuvaan nesteeseen hyvin vispaten. Keitä 5-10 min ja sekoita välillä. Anna hautua jonkin aikaa ja puuro on valmis.

Vierailija
851/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile tätä. Ehkä siitä tosiaan on apua.

AINEKSET

dl Graham Täysjyvävehnäjauhoja

3 dl maitoa tai mehua

OHJE

Lisää grahamvehnäjauhot kiehuvaan nesteeseen hyvin vispaten. Keitä 5-10 min ja sekoita välillä. Anna hautua jonkin aikaa ja puuro on valmis.

Uskoisin, että Untuvakerän avio-onni ei johdu päivittäisestä grahampuuron nauttimisesta, vaan siihen vaikuttavat muut tekijät.

Vierailija
852/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei halua, että mies eroaa koskaan. Naimisissa oleva mies on turvallinen valinta, ei ole pelkoa siitä, että kuvittelee yhtään sen enempää kuin minä itse haluan. En halua ketään

Eli käytännössä olet ilmainen. Ei kannattaisi. Jotkut miehet joutuvat jopa maksamaan tuollaisesta ja sä annat kaiken ilmaseks. Tyttöystäväpalvelut ilman sitoumuksia. Miltä muuten tuntuisi, jos et olisi ainut salarakas, vaan miehellä olisi niitä useampi?

No paljonko sä yleensä laskutat miehiltä seksistä per tunti? Kuinka kauan olet ollut prostituoitu?

Vierailija
853/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No paljonko sä yleensä laskutat miehiltä seksistä per tunti? Kuinka kauan olet ollut prostituoitu?"

Tarkoitin, että kun kehuskelit, kuinka maksat kaiken itse. Eli salatapaamisissa maksat omat ruokasi, juomasi, yöpymisesi tai mitä nyt ikinä teettekään. Miehen pitäisi maksaa noi.

Vierailija
854/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nykyinen miehesi pettää sinua, niin saat tuntumaa inhottavasta teostasi.

Vierailija
855/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on typerä ja moraaliton jos perheellisen ihmisen kanssa alkaa suhteeseen. Yhdenkin tapauksen tiedän missä nainen alkoi työkaverinsa kanssa suhteeseen, vaikka miehellä oli vaimo ja kolme pientä lasta kotona. Miten voi alkaa suhteeseen, jos tietää että toisella kotona pieniä lapsiakin, jotka tulevat lopulta kärsimään tilanteesta? Tuossa tapauksessa mies lopulta jätti perheensä ja perusti parin vuoden sisällä perheen tämän uuden naisen kanssa. Vuosia myöhemmin vaihtoi taas tämän naisen lennosta uuteen ja sama rumba alusta.

Onnea vaan kakkosnaisille noihin seikkailuihinne pettäjämiesten kanssa. 

Vierailija
856/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on typerä ja moraaliton jos perheellisen ihmisen kanssa alkaa suhteeseen. Yhdenkin tapauksen tiedän missä nainen alkoi työkaverinsa kanssa suhteeseen, vaikka miehellä oli vaimo ja kolme pientä lasta kotona. Miten voi alkaa suhteeseen, jos tietää että toisella kotona pieniä lapsiakin, jotka tulevat lopulta kärsimään tilanteesta? Tuossa tapauksessa mies lopulta jätti perheensä ja perusti parin vuoden sisällä perheen tämän uuden naisen kanssa. Vuosia myöhemmin vaihtoi taas tämän naisen lennosta uuteen ja sama rumba alusta.

Onnea vaan kakkosnaisille noihin seikkailuihinne pettäjämiesten kanssa. 

Pettäjämiehet on usein haluttuja ja menestyneitä. Sinkkujen kanssa joutuu usein kahlaamaan läpi suot ja lammet.. 

Vierailija
857/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselle on ihan ok olla salarakas miehelle, joka pettää vaimoaan, niin miksi ihmeessä he suuttuvat, jos miehellä on toinenkin salarakas? En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua. Täälläkin muutama kommentti, ettei se enää ollutkaan mukavaa kun löytyi kilpailija, vaan mies olikin sitten pettävä sika. Mitä ihmettä?  Yllätys että mies pettää?

Vierailija
858/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva mies on turvallinen valinta, ei ole pelkoa siitä, että kuvittelee yhtään sen enempää kuin minä itse haluan.

Valitettavasti tämäkin on samanlainen myytti kuin muutkin. Nimittäin jos siellä kotona on se tavallinen tilanne, jota aina kuvaillaan (joillakin siis oikeasti on), että seksi on jo loppunut, suhde väljähtänyt, riitaa, nälvimistä, jne. niin mies menee ihan sekaisin, kun salasuhteeseen alkaa.

Miehillä on tapana hullaantua hyvästä seksistä ja kuvitella, että se on rakkautta ja näissä höperöpäissään helpostikin alkavat kaavailemaan eroja, etenkin, jos tilanne lasten kanssa sen jo sallii.

Muutenkin miehet huumaantuvat alkuseksistä, kyllähän tämän näkee sinkkujenkin kanssa. Siitä tämä ilmiö, että miten mies, joka on aivan hulluna kiehnännyt kyljessä alkaa ottamaan etäisyyttä. 

Tämän vuoksi kyllä kannattaa varoa ukkomiehiäkin, jos aidosti ei riippaa halua ja tyytyä yhden yön juttuihin.

Vierailija
859/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
860/938 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselle on ihan ok olla salarakas miehelle, joka pettää vaimoaan, niin miksi ihmeessä he suuttuvat, jos miehellä on toinenkin salarakas? En ymmärrä naisten ajatuksenjuoksua. Täälläkin muutama kommentti, ettei se enää ollutkaan mukavaa kun löytyi kilpailija, vaan mies olikin sitten pettävä sika. Mitä ihmettä?  Yllätys että mies pettää?

Oletko vähän yksinkertainen? Jos on tunteita miestä kohtaan, niin totta kai se satuttaa jos miehellä on joku muukin salarakas. Jos kyse on pelkästä seksistä, niin silloin naiselle on ihan sama ketä mies panee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä